Tesettürlü! kızlar neden dar pantolon giyiyor?

evet neden vücunuzu belli eden şeyler giyipte tesettürlüyüm diyebiliyosunuz belki siz bilmiyosunuz ama bir erkek gözüyle bakınca gö tünüz bacağınız her tarafınız belli oluyo ama açık bir kızdan tek farkınız başınızdaki örtü. tesettür demek vücudunuzun belli olmaması demektir sadece saçınızı kapatmak değildir böyle olupta ben Allahın emri diye kapanıyorum diyen varsa ben hiç bişey bilmiyom yani SÜSLÜMAN diye boşa demiyolar

Güncellemeler:
tesetturya. com/.../... Cwww.dekorasyonsy.com/.../...-modelleri-resimli.jpg kız ne hoş mesela http://www.dekorasyonsy.com/wp-content/uploads/2015/04/tesett%C3%BCr-giyim-modelleri-resimli.jpg
ilk resim kötü ikincisi iyi :D

2|0
7|10

En İyi Kız Görüşü

  • Boşa demiyorum saçıma baksan açık ama çoğu kapalıyım diyenden daha kapalıyım diye. Kapanmak Allah rızası için olur. Hakkıyla yerine getirilemeyecekse boşa günaha girmenin de mantığı yoktur.

    0|1
    0|0
    • aynen amacım kapalıları eleştirmek değil yani yaptıkları yanllışı görsünler Şu an bir tesettür modası aldı başını gidiyo

    • Ya dini modaya vs alet etmek hoş bişey değil. Tesettur gbi degil aksesuar olarak da kullanilabilir madem ole. Ama yani adina kapandim deniyorsa onun da kendine göre bir usulü var. Oyuncak değil ki bu işler. Herkes kapanmakta açılmakta ya da istedgi gni yasamakta tabiki özgür ama o kapanmak adi altinda biseyleri yapiyosan da gereklerini yerine getrmelisin..

    • aynen bunlar kapalılığı istediğimi giyerim gibi algılıyolar

En İyi Erkek Görüşü

  • Farz için değil tarz için kapanıyor onlar.

    0|1
    0|0
    • işte bunu yapmamaları lazım herkeste bir tarz var o şekil giyiniyolar

    • KArdeşim tesettürün olayı tamamen farklı. Örtünmek ve vücudu gizleyip ilgi çekmemeyi sağlamaktır. Bu duruma aykırı hareket edenler de İslam'a zarar veriyorlar farkında olmadan.

Kızlar Ne Diyor 6

  • Abisi sanane canım milletin ortunmesinden giyiminden o kız bunu bilmiyo mu senin kadar müslüman değil mi bile isteye yapıyo tercihi o azıcık saygı duysanıza illa bir anda 4x4luk mu olacak sen öyle misin kimse değil Şu an ilk basamakta onu yapar bikaç seneye başka bsi veya tamamen soyunur yani sanane sen kendine bak kendinle ilgilen

    2|0
    0|0
  • gerçekten inanıp örtünenleri tenzih ediyorum - hele bir de ağır makyaj yapanlar yok mu !

    0|1
    0|0
  • bence sen burda kımseyı elestrmemelısın..

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • tamam da bunu sorgulamak sana düşmedi. iyi gunler

    • bana rahatsızlık veriyosa sorgularım müslümanım yani yaptığınız yanlışı görün farkına varın

  • O da yeni akım

    0|1
    0|0
  • Evden etekle çıkıp yolda eteği çıkarıp pantolonla devam ediyorlar suratlarında öyle bir boya varki oje sürüyorlar birde

    0|1
    0|0
  • Nasil giyinmeliler sence?

    0|1
    0|0
    • bacakları açık kızlar bile var bilmiyolarmı ayak bileklerine kadar gözükmemesi gerektiğini yani tamam güzel elbiseler giysin de yani öyle dar şeyler giyilmemeli

Erkekler Ne Diyor 9

  • Hz. Mevlana diyor ki;
    Cömertlik ve yardım etmede akarsu gibi ol.

    - Şefkat ve merhamette güneş gibi ol.

    - Başkalarının kusurlarını örtmede gece gibi ol.

    -Hiddet ve asabiyette ölü gibi ol.

    - Tevazu ve alçak gönüllülükte toprak gibi ol.

    - Hoşgörülülükte deniz gibi ol.

    - Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol!
    Anlayanadır sözüm...

    0|1
    0|0
  • Süslüman onlar dostum

    0|1
    0|0
  • herkes istediği tarzda giyinebilir. buna kimse müdahale edemez, veya karışamaz. bizi bağlayan bir durum yoktur isterse tesettür altına jartiyer giyer. bizi bağlamıyor. o kendi düşüncesi ve tarzı. din dersi mi verelim?

    0|1
    0|0
  • Kimseyi yadırgama kardeşim. Günahını bilirsin ama tövbesini bilemezsin.

    0|1
    0|0
  • Hacı çok haklısın bu işi isviçreliler bile çözemedi

    0|1
    0|0
  • Tessetturle kapattiklarini pwntolonla telefi etmek icin

    0|1
    0|0
  • Şimdi tesettürlülere bir yan bakış açısı ve 'o tesettürün altında azgın bir kadın yatıyor' yargısı bunlara yakışır ancak... Gelip öyle bir şey dediklerinde tersliyorlar sonrada ben hafızım diye ortada geziniyorlar... Unutmayın din moda değildir ve dinine düşkün biride öyle yapmamalıdır...

    0|0
    0|0
  • Tam bir yobaz sorusu

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • la olum hadi ordan

    • Ulan adamlar kuyruklu yıldıza araç indiriyo katlanabilir ekran üretiyo marsta bitki yetiştiriyo cern d big bang deneyi yapıo siz hala yok türban yok kırmızı don günah mı amcam bni s*kse günah mı eniştem bna pandik atsa günah mı. sn şmdi diceksin ki sn uzaya uydu gönderdin d başörtüsüne mi takıldı evet takıldı cübbeli ahmet hocanın bilime düşmanlığının videolarını izle önce

  • İş olsun

    0|1
    0|0
Yükleniyor...