Acil bakın önemli, kafam karışık, özellikle 30' ların başlarındaki beyler yardımcı olun lütfen?

Yaşımdan büyük gösteren biriyim. 23-25 duruyormuşum. (20 yaşındayım). Üniversite de dersime girmeyen hiçbir muhabbetimin olmadığı bir hocanın aynı ortamlarda bulunurken bana baktığını farkettim uzun süre önce. Ben baktığımda yüzünü çeviriyor tabi. Yaşı çok büyük değil tahminimce benden 10 12 yaş büyük. 40-50 yaşında sanmayın yani üni hocası dedim diye. Sizce neden bakıyor olabilir. İhtimaller nelerdir yani? Araya tatil girmişti. Dün yine karşılaştık yine baktı. Bugün de aynısı oldu ama tek fark yüzünü çevirip gözlerini kaçırmadı. Amacı ne anlamış değilim!


0|0
1|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Hocalığa bakmıyo bu iş ya hocada olsa oda bir erkek yani üniversiteli kızlar üzerine nedense seks yapılacak kadın figürü yüklenmiş durumda muhtemelen oda bu yüzden bakıyodur aşık falan olacağını sanmıyorum belkide sapık ruhludur efendi görünüp bıyık altı bakanların çoğu sapık ruhlu oluyo çünkü

    0|0
    0|0
    • yok az çok uzaktan tanıyorum onu muhabbetimiz yok ama. öyle biri hiç değil eminim yani. daha önce başıma geldi sapık olup olmadığını hemen anlıyorum

    • Hepsini Göster
    • hiçbir şey yapamaz valla kaşınmasın :D zaten onda o cesaret yok bakar bakar giderr

    • Aynen öyle anlattıklarına göre öyle görünüyo zaten

En İyi Kız Görüşü

  • hocaların geneli sapık oluyo ya da bana hep öyleleri denk geldi

    0|0
    0|0
    • yok bu öyle biri değil çok şükürr çok efendi biri

    • valla görünüşe aldanmamak lazım sonradan çıkıyo ortaya

Erkekler Ne Diyor 11

  • Valla senin vücut sağlam hocada güzelden anlıyor ! ayrı bir pezevenklik o neyse bu dallama senin ile ilgili fanteziler kuruyor ve yenilerini eklemek için iyice suzuyor seni hocam hayırdır neden öyle bakıyorsunuz bana diye sor Ayiktir pezevengi baktığını bildiğini fark etsin

    0|0
    0|0
    • yok öyle hocaları ayırt edebiliyorum başıma daha önce geldi birkaç kez. Bu öyle biri değil çok efendi ağır başlı biri

    • Hepsini Göster
    • hahaha :D yok ya cidden muhattap alamam konusamam onunla. bu baksın anca bakalım nereye kadar

    • İyi bekle dur o zaman ne deyim😏

  • Senden etkilenmiştir kardeşim başka ne olacak

    0|0
    0|0
    • ama yaş farkı da var yani. bir öğrenciye mi gönlünü kaptırcak

    • Hepsini Göster
    • ya reddettikten sonra olursam geri dönüşüde yok

    • Başkası mı yok unutacaksın hayat devam ediyor bak

  • Gayet guzel ve çekici biri olmalısın bu yüzden gözlerini senden alamiyordur sana tavsiyem böyle gereksiz bir macera aramıyorsan uzak durman yönünde olacaktır.

    0|0
    0|0
    • macera derdinde değilim sadece anlamlandıramıyorum baska güzellerde var. yakın arkadası niye bana bakıyor hem

  • Olmaz... Bakiyorsada Kani bozuktur.

    0|0
    0|0
  • senden etkilenmiş ve başlarda sana bunu belli etme cesaretinde bulunmamış, şimdi o cesareti topladı ve gözlerini kaçırmıyor hoşlandığını belli ediyor sana... hayırlı olsun, ne zaman tatlısını yiyoruz? :)

    0|0
    0|0
    • hahah :D ya ama bir gelecek olamaz ki bana açılsa ne olur. ona sonradan aşık olsam bile hocayla çıkıcak kadar sıyırmadım. Ay açılır mı ki :(

    • Hepsini Göster
    • kesinlikle oldu :)

    • sevindim o vakit :) bunca laf boşa gitmedi :)

  • Üniversitede ki hocaların niyetinin ciddi olduğunu sanmıyorum dikkat et derim

    0|0
    0|0
  • Not vercek bnce

    0|0
    0|0
  • fazla heyecanlanma dur bir nefes al :)

    0|0
    0|0
  • Yasla bir alakasi yok bu islerin guzelsen heryastan adam bakar bide capkinsa daha cok bakar

    0|0
    0|0
    • hadi ya. ama yaş farkı önemli olmasa da statü farkı var. öğretmen öğrenci yani... hoş durmuyor. rahatsız oluyorum. açılır mı ki ileride

    • Hepsini Göster
    • sende küçüklere yürüyosun demek ki :D

    • Hosuma gidene yuruyorum illla kucuk olsun diye ugrasmiyorum

  • İnsanlar birbirine bakar, bunda sorun yok

    0|0
    0|0
    • evet ama her ortamda bulunduğunuzda sürekli bakmaz ve gözlerini kaçırmaz

    • Denk gelebilir.

  • Seni yataga atmak amaci

    0|0
    0|0
    • öyle biri değil gayet efendi düzgün biri

    • Sen oyle san.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...