Sizce ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlarlar ben 18 yaşındayım ve lise sona gidiyorum ve sorunum şu aşırı derecede asosyalim tek yaptığım şey okul ve stajdan eve gidip gelmek evde okturmaktan başka bişi yapmıyorum okuldaykey doğru düzgün konuşmuyorum günde 1-2 kereyi geçmiyo ve birisiyle konuşmak istediğimde aklıma konu gelmiyo ve ciddi anlamda arkadaşım diyebileceğim birisi yok bunda ailemin etkiside biraz var dışarı çıktığımda hayır çıkamazsın veya 15 dakika sonra eve geliceksin diyolar ve cepimdede genellikle param olmuyor nasıl arkadaş edinebilirim ve sizce nasıl bundan kurtalabilirim


0|0
03

En İyi Erkek Görüşü

  • ailen sıkıntı bence isyan bayrağını açma vaktin gelmiş. Onun dışında daha sosyal ol. Kitap oku ne bileyim herkes neyden sohbet ediyorsa o konuları araştır. Ortak noktanız olur bu sayede

    0|0
    0|0
    • Teşekkürler sence nasıl ve nerden arkadaş edinebilirim sence

    • okuldan sınıf arkadaşlarına git. Bende oturablirmiyim de. Bu kadar yani. Ya da kantine git merhaba de tanışmak istedim de. kendini tanıt bu yani

    • Tşekkür ederim

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...