Bu dünyaya çocuk getirmekteki amacınız ne?

İlla çocuk istiyorsanız yuvalarda şiddet gören/görecek olan miniklere aile vermeyi neden kimse düşünmüyor?

Yargılamıyorum ama üreme içgüdüsü neden var?


0|1
21|32

En İyi Erkek Görüşü

  • canlıların temel içgüdülerinden biri üreme ama bu üremek zorunda olduğumuzu göstermez, ben çocukları sevmiyorum çocuğum olmasını istemem.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben evlatlık almayı istiyorum ilerde

    1|1
    0|0
    • Teşekkür ederim

    • Acaba eşinde seninle aynı fikirde olacak mı?

    • Sevabından bahsedip bunu sadece cennet ödülüyle bağdaştırmayacağım- böyle gönülden yapılan şeyler karşısında suni kalıyor.. Çok güzel birşey yapmış olursunuz hanımefendi.. Ve eminim müthiş bir iç huzur verirdi size..

Erkekler Ne Diyor 31

  • doğru diyorsun ama bu bir çözümmü neden insanlara eğitim verilmiyor sevgi nin değeri aşılanmıyor? bu bir çözüm değil bence

    1|0
    0|0
  • -birçok kişi soyun devamı, toplumdaki şartlanmışlıklar gibi nedenlerle çocuk yapıyor bence. bazıları aşklarının meyvesi olarak görüyor
    -kendi çocuk yapabilcekken başkasının miniklerini düşünmek pek akıllarına gelmiyor zaten (çok çok çok küçük bir kesim hariç)
    -son sorunun cevabını verebilecek birisi değilim zaten:))))))

    1|0
    0|0
  • O minicik elleri öpmek için içine çekip koklamak için yaşlandığında ziyaretine birisinin baba nasılsın diye gelmesi için ve daha birçok güzel şey

    2|0
    0|0
  • Çünkü herkes de en iyi anne/baba ben olacağım. Öyle bir çocuk yetiştireceğim ki herkes kıskanacak herkes gıpta ile bakacak

    Kısaca ego dediğimiz mereti dizginlemek

    1|0
    0|0
  • @marilynWomanson evlatlik icin bir kac ulkede basvuru yapmistim zamaninda ama $artlarida a$iri derecede zor..

    1|0
    0|0
  • Türünün devamı djsjjsA

    1|0
    0|0
  • İnsanın doğası bu sorgulamaya bile gerek yok bence

    1|0
    0|0
  • Aşk ile evlenip aşk ile çocuk yapılır :D

    1|0
    0|0
  • dünyaya çocuk getirmek bence aşırı büyük bir sorumluluk ve ne yazıkki dünyadaki ebeveyinlerin %98 i bunda habersiz

    1|0
    0|0
  • Toplumu değiştirecek bireyler yetiştirmek benim amacım

    1|0
    0|0
  • Sonuçta seinnle aynı kandan biri değil. Senin soyunu taşımıyor , o yüzden başka çocukları kabul etmem. Benim çocuğum olmalıki onun babası oldugunu hissediyim. Başkasının çocuğuna babalık yaptığımı her seferinde hissetmim. Çocuk bir gün büyüdüğü zaman "sen zaten benim gerçek babam değilsin" demesin diye.

    0|0
    0|0
  • Dediğin mantıklı kanka

    1|0
    0|0
  • aile olmak yeter

    1|0
    0|0
  • çalışsın bize baksın

    1|0
    0|0
  • Bu dünyaya çocuk getirmekteki amacım yok ben çocuk yapamam

    1|0
    0|0
  • soyumuz soylansın boyumuz boylansın maksat

    1|0
    0|0
  • Güzel düşünmüşsün, bunu bende sorguluyorum..

    1|0
    0|0
  • Doğanın kanunu çoğalmak ölmek

    1|0
    0|0
  • Kendi kanımda bir çocugu sevmek istiyorum

    0|0
    0|0
  • Annene babana sor bence soruyu bize sorman hata çünkü biz canlılar üremek için geldik dünyaya senin baba olma şansın varken farklı yola başvurdun ve çocuklardan nefret ettiğini ima ettin ama unutma sen de çocuktun bir zamanlar. eleştirmem seni sevmediğin anlamına gelmez ben de İzmirliyim bilirsin yalnız üzülme hayat şartları ben çocukken kız gibiydim ama sonradan erkekliğim artış gösterdi ve erkek olarak kaldım🙂Hayatta herşey kader kısmet

    0|0
    0|0
    • Erkekliğin artış gösterdi? :D transseksualitenin ne oldugunu bilmesem yicem ha. Baba olma şansım falan yok.

      Anne babamla da ilgisi yok, günümüz için sorulmuş bir soru. Çocuklardan da nefret etmiyorum, insanlar benim yazılarımı başka organlarıyla okumaya neden bu kadar meyilli anlamıyorum. Aksine çocuklarla çok iyi anlaşırım.

  • Adi üstünde icgüdü. Baskasinin dogurdugu bir bebegi bir kadin kucagina alip kendi karnindan cikmis gibi koklayabilir mi? Öpebilir mi. Öper koklar ama kendi karnindan cikmis kendinden bir parca gibi olmaz asla. Erkek icin de ayni sey gecerli. Kendi bedeninden bir parca olan evladi baska yuvadaki cocuk baska.

    0|0
    0|0
  • Eğer sağlıklı bir insansa kendi kanından çocuğuna sahip olma herkesin hakkı

    2|0
    0|0
  • sen şimdi aşk diye bir duygu var, aşkı yaşamak istemiyorum, sıçmanın verdiği bir duygu var, ben sıçmak istemiyorum , o duyguyu tatmayacağım diyorsun, normal mi sence? kendi kanın canın çoğalman, bilmem hissedebildin mi.

    1|0
    0|0
  • dunyanin en buyuk uyusturucu baronu olmayi dusunuyorum cocuklarimda torbaci olacak..

    0|0
    0|0
  • Üreme içgüdüsü yaradılıştan var ne kadar inancın var bilemem ama hayvanlar bile üreme içgüdüsüyle çoğalırken ben senin sorundan kusura bakma ama hiç bir şey anlamadım

    0|0
    0|0
  • Vatana hizmet edecek

    0|0
    0|0
  • Yanlışlıkla getiriyoruz yoksa bir amaç yok

    0|0
    0|0
  • Sen oyle yaparsin

    0|0
    0|0
  • ßaban Seni ne Amaçla Getirmişse Herkeste o Şekil =D =D =D

    0|0
    0|0
  • Ben de bir kendime ait, birde evlatlik dusunuyorum

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 20

  • Ben zaten çocukları pek sevmiyorum. Birde ileride kariyer ve ilişkime odaklanmak istitorum çocuk vs uğraşmak istemiyorum belkide sevmediğim için. Yani düşünmüyorum zaten. Ama çocuk isteyecek olursam da evlatlık edinirim herhalde zaten hali hazırda doğmuş ve hayatı barınakta geçecek ya da şiddet görmüş çocuklar var onları kurtarmak varken yeni bir çocuk yapıp onları orda bırakmak saçma. Yok kendinin değilmiş yok soyunun devamıymış aşın bunları. ^-^

    1|0
    0|0
  • Bunu anlaman için anne olman lazım ayrıca çocuk sevmem diyenler sizler hiçbirşey sevemezsiniz emin olun merak etme anne baba olan insanlar tabi bunu Hakkı'yla yerine getirmeye çalışanlar kimsesizlerde kucak açıyor ha problemli insanlarda çocuk sahibi olmasın ya da çocuğu kullanırım diye çocuk yapanlar

    2|0
    0|0
  • ben cocuk dogurmak istemiyorum acikcasi.. ama illa cocuk istersem evlatlik daha makul geliyor. ama soyle bir sey var hani filmlerde goruyoruz ya cocuk buyudukten sonra gercek ailesini ariyo falan.. ya gercek olursa diye dusunuyorum o zaman o cocuk nankorluk etmis olur bundan cekiniyorum acikcasi.. bunun disinda cocuk yapmak aile kurmaktir. evlat sevgisi ayri bir duygu. insanlarin evlatlari icin bir cok fedakarlik yapma geregi duyduklarina gore gercekten guzel bir duygu olmali

    1|0
    0|0
  • Asi ustunde icgudu. bunu aciklamaya gerek yok. dediginde de haklisin ama herkes kendi kanindan bir cocuk ister yaninda. ozellikle annelik duygusu hamileyken salgilanan hormonlarla ortaya cikan bir duygudur. yine de ordan alip buyutene helal olsun demek duser

    1|0
    0|0
  • Bu dünyaya çocuk getirmek istemiyorum.

    1|0
    0|0
  • Tamamen bir geleneksel döngü tabular yıkılmalı ben Şu an kedi sahipleniyorum ileride bir kendi evladım birde yuvadan bir çocuk sahibi olabilirim açığım bu duruma.

    1|0
    0|0
  • kendilerinden bir parçayı dünyaya bırakma, aşkın meyvesine bakmak vs gibi şeyler olabilir

    1|0
    0|0
  • Her onune gelene evlatlik vermiyolar. Vermesinler de. Cocugum olmasa eger tüp bebekle ugraşmaktansa evlatlik edinirim daha iyi.

    1|0
    0|0
  • Farklı bir duygu ve bağ olur canından kanından olmasından dolayı. Umarım senin sahiplendiğin veya sahipleneceğin çocuğun yasamı güzel ve başarılarla dolu olur.

    1|0
    0|0
  • Herkesin kendi hayati saygi duymak lazim😃

    1|0
    0|0
  • Yamuk yumuk GENLERİMİZİ gelecek nesillere aktarmak için tabi 😑

    1|0
    0|0
  • Kendi çocuğum olmasını çok istiyorum ama olmazsa evlat edinirim fakat ilerde bir hastalık durumunda kendi çocuğun olunca hayatını kurtarma şansımız daha yüksek ve kan çekmesi durumuna inanıyorum 9 ay karnımda taşımak daha ağır basıyor

    1|0
    0|0
  • Sen yapamiycan diye kıskanma knk

    1|0
    0|0
  • Sevdiği adam veya kadından kendi öz çocuğunu doğurmak emzirmek onunla ilgilenmek sana veya eşine benzetmesini izlemek daha farklidir.

    0|0
    0|0
  • Anne olmak istiyorum.

    1|0
    0|0
  • Bana tasıyıcı anne gerekıyor heeee

    1|0
    0|0
  • Anne olmak müthiş bişey, bunu hissedebiliyorum. Kendi çocuğunun olması diğer minikleri düşünmediğin anlamına gelmez. Ah, mantıklı olucam diye saçmalayan o kadar insan var ki😒

    0|0
    0|0
  • soyunun ya da insanlığın devam etmesi için :)

    0|0
    0|0
  • Cidden ne şanslisin ne güzel ailen arkanda bende galiba lezbiyenim ama aileme soyleyemiyorum aslında okadar cahil ve anlayışsiz değiller ama korkuyorum sen nasıl ailene çevrene söyledin ailen müslüman mi

    1|0
    0|0
    • İzmirliler ne kadar muslumansa ailem de o kadar musluman. Yobaz degiller yani.

      Ben dr cok tedirgindim ama anında kabullendi herkes. Sadece annem babam abim de degil tum cevrem tum akrabalarim. Cok mutluyum. Bence sen de açılmalısın tatlim :)

    • Hepsini Göster
    • Saol yardımın için😀

  • Bilincsizlik
    Kendi annesi ve babasindan gördugunu kendi cocuguna uygulamak siddeti yasiyan yasatir malesef
    Daha kendi cocuk insanlarin kalkip cocuk yapmasi o rollün

    0|0
    0|0
    • .. icinde büyümesi gibi faktörler

Yükleniyor...