Eğlenmeyi de seviyorum ama çok melankolik ve depresifim?

Hep böyleydim, kabullenmem gereken bir şey olduğunu düşünüyorum ve bu şekilde mutluyum, ama kendime göre arkadaş bulamıyorum arkadaşlarım beni tatmin etmiyor, benim gibi birini nereden bulabilirim? Depresif insanların takıldığı bir site falan var mı


0|0
1|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • kanka ruh eşim olabilirsin ama beraber takılırsak sonumuz hiç iyi olmaz😂

    0|0
    0|0
    • o ihtimale inanıyor musun cidden

    • Hepsini Göster
    • neler dinlersin

    • linkşn park, bon jovi, nirvana, foo figters, the offspring, green day , quenn gibi genelde ama değişiyor sürekli😂

Kızlar Ne Diyor 1

  • Yaşadıkça görürsün. İstanbul da misin?

    0|0
    0|0
    • görmek değil bulmak istiyorum

    • Hepsini Göster
    • Sen ist geliyo musun peki

    • hayır ama gelebilirim

Yükleniyor...