Kapat

Okuldaki cocuk hep bana kasitli bakiyo arkami donuyorum hala bakuyo ve guluyo baktiginida belli ediyo amaci ne?

Ya niye bilmiyorum ama hep bana bakiyo guluyo yani amaci ne


0|0
0|1

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 1

  • Seviyor ama salak açılmayı ne zaman yapsam kararsızlığında 😄

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum ya ama salakmi ne boyle ona sempati duyacagimi saniyosa aksine soguyorum mal mal bakip guluyo

    • Yazık kız garibime deme öyle 😂

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...