Bir kiz size ciplak fotosunu gonderse neyapaesini?

Benim arkadasim bir cocuga yollamis. kizin fotolarin her yere yaymis oc... tum okul biliyo allahdan okulda erkek yok erkek olsa dikerlerdi arkadaaimi harbiden erkeklerin oldugu bir okulda bu olay olsq ne olurdu :)


0|0
226

En İyi Erkek Görüşü

  • Orta malı olurdu kız kucaktan kucağa gezerdi örnek bizim lise iki kızın üstünden geçmiştim öyle :)

    0|0
    0|0
    • Sapik

    • Hepsini Göster
    • ne alaka lan asıl gizli olan sensin kafayı sıyırdın herhalde

    • gizli arkadas daha meydan dayağı yememiş
      gizlemedikleri üyelikleri üzerindende seref namus imajı çizen şerefli arkadaşlar
      en derin saygılarımızı ilettik size

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 25

  • Ama dikilmeyi hakediyor arkadaşın

    0|0
    0|0
  • Temel, dere kenarında oturuyormuş. Oradan cipiyle geçmekte olan bir adam suyun derin olup olmadığını sormuş. Temel de:

    "Derin değildir geçebilirsin." demiş. Adam da Temel'e güvenerek suya cipiyle girmiş. Araba bir anda sulara gömülmüş. Kan ter içinde sudan çıkan adam Temel'in yakasına yapışmış.

    "Hani derin değildi kardeşim!"

    "Abi vallahi benim suçum yok, demin bir ördek geçiyordu su da beline geliyordu.

    0|0
    0|0
  • ne yaparım bilmem ama öyle bişi yapmam

    0|0
    0|0
  • arkadasın telefon numarasını alıp şikayet ederim
    hiç değilse adının ne olduğunu emliyetten anlayabilsin

    0|0
    0|0
  • Olmuştu bizim okulda kankss...

    0|0
    0|0
  • Ne kadar onemli birseyi merak etmissin oyle ya

    0|0
    0|0
  • kızın ailesi olsam o çocuğu yakalar etek giydirir çarşıda koluma takıp avradım diye gezerim

    0|0
    0|0
  • Şantaj yapar, düdükleyene kadar bırakmazdım. Öyle birşey yaptıysa hem hak ediyordur, hem istiyordur.

    0|1
    0|0
  • sildim hepini hayatımdan çıktıkları için...

    0|0
    0|0
  • Bakar sonra siler atarım.. Başımı ne belaya sokacam.. Başkasına atmam tabiki.. Kendi atarsa onun sorunu.. Abla senim arkadaş kaç yaşında merak ettim

    0|0
    0|0
  • bişey yapmam cunku sizin gibi agır ergen liseli değilim

    0|0
    0|0
  • İkisi de aptalmış.

    0|0
    0|0
  • o kızın adı çıkar bütün erkekler peşine takılır rahat bırakmazlar onu

    0|0
    0|0
  • Orrrrrrruspu çocuğu çok naparsin ki

    0|0
    0|0
  • Arkadaşın öyleyse... Sen de öylesin...

    0|0
    0|0
  • o cocugun yanlışı o. herkese güvenmemek gerek bu konuda. bana göndermiş olsa zaten yüzün çıkmayanı yolla derim içi rahat etsin diye. ki zaten sil dediği zaman da silerim :)

    0|0
    0|0
  • Bilmem

    0|0
    0|0
  • şerefsiz adi pislikleri bulmayın siz de. başka erkek mi yok?

    0|0
    0|0
  • Bizim okulda kizin videosu bile cikti 😊

    0|0
    0|0
  • kızın o semtten kaçması gerekirdi.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 2

  • oha yuh

    0|0
    0|0
  • Sapık derim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...