Kızlar niye askere gidip erkeklere yardım etmiyoruz. Ayıp degil mi?

Bence gitmeli onlar orda vatan için savaşıyolarsa bizde onlara yemek yapmalıyız, çamaşırlarını yıkamalıyız, bulaşıklarını yıkamalıyız, ürünlerini yapmalıyız tüfeklerini temizlemeliyiz yazık değil mi niye erkekleri yanlız bırakıyoruz orda? Onlar orda aç aç savaşıyolar hiç düsünen yok mesela onlarla gitsem yardım etsem onlar nasıl vatan için çalışıyosa bende onlar için çalışsam ne iyi olur. Beynim nasıl çalışıyo ama :D

  • Evet katılıyorum
    43% (9)36% (12)39% (21)Oy Ver
  • Hayır katılmıyorum
    5% (1)12% (4)9% (5)Oy Ver
  • İşte hatun diye buna derim hakketen ıq sü çok yüksek hatunun millet dağılın
    19% (4)27% (9)24% (13)Oy Ver
  • Ya kendi adına konuşur musun? Git o zaman yemek yap onlara
    5% (1)3% (1)4% (2)Oy Ver
  • Haydaa bir bu eksikti
    10% (2)6% (2)7% (4)Oy Ver
  • Neyin kafasını yaşıyosun? Bize getirde bizde o kafayı yaşıyalım. Erkeklere yaranmak için bu konuda pirim yapma. Beynim nasıl çalışıyo demiş bide hiç çalışmıyoki
    18% (4)16% (5)17% (9)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
7|14

En İyi Erkek Görüşü

  • olabilir adilane bir biçimde olmasada vicut esaslı olabilir geçmiş savaşlarda bu oldu
    kotu nıyetli kullanılmayacaksa çeşitli ilşkiler yaşanmayacaksa duzen bozulmayacaksa
    bu olur ! dolayısı ile
    C derim !

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Bu dediğin barış zamanı değilde savaş zamanı olur. Mesela askerlerimizi su taşıyan bir ninemiz vardı kurtuluş savaşında o görüntüyü hiç unutmam. Ama günümüzdeki kızlardan bunları beklemekte saçma olur dimi.

    1|0
    0|0
  • Dualarınızla yardim etseniz de yeter

    0|0
    0|0
  • İşte hatun diye buna derim hakketen ıq sü çok yüksek hatunun millet dağılın

    1|0
    0|0
  • Helal kiz sana nasilda düşünüyor askerleri :)
    Kiz icinden geceni soyluyor beyler kotulemeyin bnce

    1|0
    0|0
    • Bencede yani kimseye iyilik yaramıyo bu devirde bizde onlara hiç karısmayız o zaman ne halleri varsa gorsunler kıymet bilen askerlere yardımcı oluruz :))

    • Hepsini Göster
    • Tabiki :)

    • Sonra da hepsi bir kiz gordummu yumusar coldirir :-D :-D
      O yuzden kiz yok guzelm askerde

  • Aman aman aman siz gelmeyin ülke batar

    0|0
    0|0
    • Savaşmıcaz zaten yemek yapcaz bulasıkalarınızı çamaşırlarınızı yıkıcaz :D biz hatunlar kendi aramızda savaşırız zaten merak etme :D

    • Aman aman aman siz oturun evde

  • 1.5 yıllık yoklukta başınızı yakarsiniz akıllı olun bence hababam sınıfı askerde filminden biliriz bu sahneyi 😉😉

    0|0
    0|0
  • Kizlarda gitsin. d

    0|0
    0|0
    • Başta olmaz diye gorus atmıstım şimdi düsündümde yardım etmeye gitmeliyiz kurtuluş savaşında kadınlar çalışan askerlerimize su taşımış yemek yapmış ve kurtuluş savaşı sonrası ülkemiz güzelleşti ama şimdi kadınlar oturduğu yerde oturuyo ve osmanlı geri gelmek üzere kendinize gelin ve askerlerimize yardım edin hemcinslerim!!!

    • @Şirinbebekk evet sabahki attıgın görüş hoşuma gitmedi ama şuanki yaptığın yoruma harfi harfine katılıyorum çok mantıklı bir düşünce. Bende zaten savaşalım demedim dedigin gibi su taşımak için, yemek yapmak için, askerlerimizin yorganlarını giysilerini yıkamak için dedim. Allahtan senin gibi karakterli ve düşünceli hemcinslerim hala yaşıyo ve çok yaşarlar inşallah. Allah herşeyi gönlünce olmasını nasib etsin :)

  • hiç bulaşmayın oturun evinizde bide sizin triplerinizi mi çekecek askerler

    0|0
    0|0
    • Yemek yapcaz yemek kalıyorsunuz orda geçen baktım askerlerin yemek listesine hiç bisey yok :D

    • Hepsini Göster
    • Bizim yatak odamız ayrı olur zaten ya yatak odasında otururuz ya da yemek mutfağında dahada bir yere gitmeyiz :D anlaştık

    • o yatak odasını yıkarlar ama neyse :D :D

  • Kizlarda bu kadar dusunceli birisi olmadigi icin kimse yardima gitmiyor

    0|0
    0|0
  • Bizde gidiyorlar sizde bilemem

    0|0
    0|0
  • Yürek yemiş sanki mübarek seni orda ne yaparlar biliyormusun sen? :-)))

    0|0
    0|0
    • O zaman böyle diyelim ordaki erkekler 20 yaşında oluyo ya kızlar 25 yaşına gelince gitsin askerlere su taşımaya yemek yapmaya ablası yaşındaki kızlara ellemezler bence

    • Zaten kızların %60ı 25 yaşında evlenmiş oluyo

  • Delik deşik olursun

    0|0
    0|0
  • Dalga geçtiğiniz askerde son 13 yılda TESEKE zulmünden intihar eden subay sayısı 10binin üzerinde... umrunuzda mı? HAYIR ! kadın ırkı kahrolun yokolun helak olun...

    0|0
    0|0
    • Seni kim doğurdu? Ayrıca evde kalırsın kadın sevmiyosan

    • Hepsini Göster
    • Senin beyin firar etmiş bul gel öyle tartışalım hadi canım

    • @Bengecee bırak beni dograna lanet diyen insandan ve bekarlık sultanlık diyen insandan hayır gelmez engelliyorum kimse yorum yapmasın kendi kendine konuşsun

Kızlar Ne Diyor 7

  • @Aryeol @Scre4m olmaz bence yaaa zaten biz evde çocuk bakıyoruz o saydığı işlerin hepsini evde yapıyoz bide askeriyeye gidip ordadamı erkek milletiyle uğraşcaz olmaz diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
    • @Şirinbebek çok şirinsin gerçekten :) senin düşüncende doğru aslında ben kadın erkek eşittir diye düşünüyorum o yüzdem böyle bir soru sorma gereği duydum. Ama erkekler beceriksiz olduğu için askeriyeye gidip yemek, bulaşık, çamaşır, ütü işlerini falan biz yapmalıyızki onlarda ilerde evlenince bize yardımcı olsunlar. Bu arada @Scre4m'ı niye etiketledinki o maviş zaten :D

    • Hepsini Göster
    • Soruyu okusun diyemi? Hem iş yapamayıp hem askerlikte nasıl yapacaklar?

    • Yapabildikleri bisey vardır illaki hiç bisey yapamıyo değillerdir onlarla idare etsinler 1 sene işte evet okusun diye etiketledim onları onlarlık bir durum değil yani

  • @Jand_infantry bak burda neler oluyor

    0|1
    0|0
  • Bence kadınların oraya gitmemesi askerler için daha hayırlı )) Kadınları görünce Vatanı korumayı unutabilirler çünkü. Kendileri ne güzel yapıyorlar işte, Allah kollarına kuvvet versin.

    0|0
    0|0
    • Amin, senin düşüncende dogru

    • Hepsini Göster
    • @ARİANOİ9 Orasını Allah bilir. Siyasətə qarışmıram, həm bu tərz danışmaq doöru deyil. Onlar da eyni şeyi bizim ölkə üçün deyə bilərlər.

    • Harınlamış memurların, azadlıq deyende tutub dama basan milislerin, qarabağ boyda derd olan yerde şehid övladının boğazından kesib gic gic dünyanın heç bir kasıb ölkesinde keçrilmeyen olimpiyat oyunlarının keçrildiyi bir ölkede veten qorumaq özü bir günahdi guya avropaya özünü tanıtdıdırı sovetden qalma tankları kraskalatdırıp günde dünyaya bar bar bağırır ki azerbaycan güclü ordusu var ay bedbext bir ölke ki xirtdeyine qeder rüşvetin içindedi orda ne güc axı? Şerefsiz hakimiyyet helde hökm sürür azerbaycanda xalqda satılıb o hakimiyete susur hamı ağzını açandada deyir ki men siyasete qarışmıram ele siyasete millet özü qarışmalıdı çünkü siyaseti yaradan ele milletin özüdü bes sen qarışma men qarışmıyım kim qarışsın axı? Neyse azerbaycan pozulub cavan qızlar günde bir oğlan dalınca düşür oğlanlar oxuyub savad almaq istemirler esgere getmek istemir çünkü hakimiyet milleti mangurtlaştırıb

  • Yanlız değil o, yalnız. :D hadi kalkin kizlar gidiyoz hatun haklı :D

    0|0
    0|0
    • Aynen öyle anlayan akıllı biri çıktı sonunda :D
      Şşşşşşt hadisenize bak hala oturuyolar gelcez şimdi yanınıza heee :D :D

    • Hepsini Göster
    • Ne psikopatı canım masum masum su dokelim diyorum sanki picaklayalım vuralım didik alla alla :D aman bunların geleceği yok biz senle gidelim askerlere yardım etmeye :D

    • Taam kardes hemen ilk ucakla oraya geliyorum :D

  • Valla beni alsınlar askeriyeye :D

    0|0
    0|0
    • Benide alsınlar erkekleri orda yanlız bırakmıyalım yardcı olalım :D

    • Hepsini Göster
    • Aynen :D geçen baktım yemek listelerine hiç bisey yapmıyolar :( aç kalıyorlar sonra hem bizde gidelim ki sonra evlenince başımızın etini yemesinler yok ben askerlik yaptımda sende şimdi ev işi yapta bilmem nede bilmem ne diye onlarda ev işlerinde bize yardımcı olsunlar :D

  • biz her ay adet goruyoruz onlar diyo mu bir ay sen aci cekme bu ay ben oluyim diye veya 9 ay cocuk tasiyosun onlar diyomu fifty fifty tasiyalim diye?

    0|0
    0|0
    • Ben savasmak icin demedimki yemek yapmak icin falan dedim erkekler çok beceriksiz yemek yapamıyolar sonra ac kalıyolar çamaşır bulasıkta yıkayamıyolar Onlarda çocuk yapsınlar olmaz böyle hep biz doğum yapıyoruz bize haksızlık degilmi beyler lütfen yeter bize bu kadar yüklendiginiz ama (şaka yapmıyorum ciddiyim)

  • Kadınlara gore bir meslek olduğunu düşünmüyorum tatlım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...