Arkadaşlar sizce ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım?

Sevgilimin doğum günü iki gün sonra hediyesi falan hep hazır orta boy bir pasta alıp baş başa değilde onun en sevdiği iki üç arkadaşına da mesaj atıp beraber kutlamak istiyorum ama Cafe falan ayarlamam o kadar param yok Şu an ve gerek de yok üç beş kişi için ve zaten 3. Ayımız abartmayada gerek yok ama nerde kutlicağımı bilmiyorum😔😭😫😩 bildiğiniz yerler var mı bişey demeyen para istemeyen falan ya da sevgilim burger King'in müdürü onun restoranının arka tarafında mı kutlasak akşam 8 gibi falan olucak zaten kimsede olmuyo o saatlerde iş olmuyo oraya mı çağırsam arkadaşlarını iyi fikir bence saçma olmaz dimiiii 😖


0|0
13

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...