Evliler ve tecrübe sahipleri lütfen?

Hani aklın yasi yoktur derlerya ya da akil akildan üstunde olabilir evet benim sorum şu Esim ailemi sevmez oldu istemiyor gitmiyoda eve dahi gelmelerini istemiyor:(bu beni cokk üzuyor cok kahroluyom özel bişey olsa dahi gitmiyor NAPABILIRIMDE ONU BU INADINDAN VAZ GECIRIRIM evet ufak bir kizhinligi olmustu ama bunu inada cevirdi napicami bilmiyom bu konusup anlatmaylanda olmuyo:(


0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

  • Zorla göturecek halin yok. Sen düzenine devam et. Ailenle arani acma eşinde gelmek zorunda deyil. Ha bayramda ailenin bayramini kutlayip el öpmuyorsa üzuldugunu dile getir ama inatlasma. Sende onun ailesine mesafeli ol. Ayni soguklugu onlara göster ki ozaman icinde oldugun durumu anlar

    1|0
    0|0
    • Bayramda falanda gitmez üzulim umrunda deyil

Erkekler Ne Diyor 3

  • Sende ona aynısını yap abla

    0|0
    0|0
    • Yapsamda zoruma gidiyo yapmak istemiyorum

    • Bilemedim abla zor bir durum ama bir kadın isterse her şekilde sözünü dinletir ya kocani taniyorsun ona göre şerbet ver işte

  • Otur konus yaptigin yanlis de ve birbirimizin ailelsinden neyimiz var bu dunyda de sakin kafyla dusun de ayni seyi bizim cocklarmiz yapsa razi olirmusun de

    0|0
    0|0
  • Sen de aynısını yapın onun ailesine karşı

    0|0
    0|0
    • Nereye kadar hem cok fena kendi ailesine iyi yapmaya yanastirmaya calisiyo hep cok kurnaz

    • Çivi çiviyi söker saygı istiyorsa saygı duyacak

    • Bencil cok

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...