Derdi olan var mı?

Dert dinleyesim geldi nedense siz anlatın bende yorum yaparım belki yardımcı olabilirim


1|0
14|49

En İyi Erkek Görüşü

  • 18 ime girdigim zaman ablam bosandi ablama tuzak kurdular ablam aldatti gozuktu cocuk enistem olcak pezevenkte 3 gun hastenede kaldim sevdigim ve guvendigim sevgilim ne aradi ne sordu ne de kardesim ailem dedigim insanlar yanimda oldu babam imam normalde mahallede herkes güzel kardeşim dedi ablam genel ev kadini annem de genel evin bas hanimi oldu daha da kotusu ben bunlari dostum dedigim insanlara anlattigimda belli bir sureden sonra benimle konusmaz oldular sebebni sordugumdaysa sana naber demeye korkar olduk bizim moralimiz bozuluyor falan filan ne dinleyenim var ne de dostum ne de ailem tek geldim tek basima da devam ediyorum neyse buna da şükür bunlar olmasaydi oldugum kadar olgunlasamazdim

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • evet saç rengimi değiştiricem büyük dert...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 48

  • millet tip meraklısı olmuş, bazen ne düşünüyorum biliyomusun , böyle kendini bir b*k zanneden kişiler yüzünden, ALLAH'ın bana verdiği yüzden görüntüden utanır oldum.. aklıma gelmiyor değil basıcam parayı ( bol nası olsa ) yüzümü herşeyimi tamamen değiştiricem.. sırf böyle kişiler yüzünden

    0|0
    0|0
    • Özgüvenli ol insanın kendisine güzel gelmeside yeterli

  • Takıntılarla ve önyargılarla doluyum bişeyler de belki yardımın dokunur

    0|0
    0|0
    • Mesela

    • Sürekli kendimi diğer insanlarla kıyaslarım mesela. Bir kişi benle konuşmayı bırakırsa ve yanımdan sebepsizce giderse çok sıkıcıyım ondan gidiyor diye düşünürüm. Okulda başladı ama benim için tam bir kabus boş muhabbetler malca işler filan. Ayrıca bir kızla kolay tanışamıyorum demiştim ya önyargı, ya dediklerimden anlamazsa ya beni istemezse terslerse filan diye düşünmekten insanlardan uzaklaştım biraz. Kusura bakma içimi döker gibi oldu.

    • Hı bence takıntı konusunda yardım alabilirsin

  • dertsiz insan yok ki

    0|0
    0|0
  • Akşam koyun değil dert dert sayıp yatıoz

    0|0
    0|0
  • herkesun bir derdi var durur içerisine kanks

    0|0
    0|0
  • Derdim çok anlayan yok kanks hangi birini anlatıym kanks boşver sallayalım dertleri :D hayatı yaşayalım kanks

    0|0
    0|0
  • Dertsiz başıma dert buluyorum ben :/

    0|0
    0|0
  • Hayır yok tak

    0|0
    0|0
  • İşsizim hanım abla. .. :(

    0|0
    0|0
  • derdim var ama kimseye anlatmayı sevmiyorum derdimi

    0|0
    0|0
  • Yok benim 😊

    0|0
    0|0
  • Hiç anlatamam neden derdim yok peeh

    0|0
    0|0
  • var bana sarışın renkli göz ya da kızıl renkli göz kadın bul evleneyim esmer kumral bıktım görmekten kadınsı değiller

    0|0
    0|0
  • Cok dertliyim. :(

    0|0
    0|0
  • Sevgililerim beni terk etti çok dertliyim çok biri değil ikisi değil hepsi aynı anda terk etti tam 14 şubata sevgililerimle gireceğim derken yalnızlığa mahkum kaldım 😢😢

    0|0
    0|0
  • Ötesini Söylemeyeceğim

    "Siz bilmezsiniz size anlatmak da istemem."

    0|0
    0|0
  • Yok bir derdim sağol

    0|0
    0|0
  • anlatsam ne care derdime derman olamz kmse

    0|0
    0|0
  • O zaman , erkan oğur bir derdim var bin dermana değişmem

    0|0
    0|0
    • Hiç dinlemedim

    • Bülbülüm altın kafeste , penceremden kar yağıyor. Dinlenir bunlar. Derin sözler ve şarkılar.

  • var ya olmazmı çok sıkılıyorum bu aralar :(

    0|0
    0|0
  • Derdim çoktur ogi derman yoktur ogi

    0|0
    0|0
  • Derdi olmayan var mı diye sorman lazimdi bence

    0|0
    0|0
  • İnanki ciddi bir derdim var.

    0|0
    0|0
  • çok mutluyum ama işte anlatabildim mi ama

    0|0
    0|0
  • Anlatsam sayfa coker bosver bacım

    0|0
    0|0
  • Olamazsin

    0|0
    0|0
  • tabi var :D

    0|0
    0|0
  • paran varsa yardımcı olabilirsin :)

    0|0
    0|0
  • valla hayat dertten ibaret başlı başına :)

    0|0
    0|0
  • Şükretmeyi bilmek önemli diyorum sadece.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    18

Kızlar Ne Diyor 13

  • dertsiz insan varmıdır acaba

    0|0
    0|0
    • Evet en küçük şeyi bile bazen dert edebiliyoruz

  • Derdi olmayan var mı asıl :) ^-^

    0|0
    0|0
  • Derdi olmayan yok mu?

    0|0
    0|0
  • Ben anlatmayangillerdenim

    0|0
    0|0
  • Şu dünyada derdi olmayan var mı zengini fakiri herkesin bir derdi vardir şu hayatta

    0|0
    0|0
  • Sevdiğim kişiyle doğum gunumde ayrıldım. Her yerden silmiş beni ulaşamıyorum 😡

    0|0
    0|0
    • Ay bende askerdeyken ayrılmıştım yani o istemişti

  • Dertten bol ne var kardes.

    0|0
    0|0
  • Cok sukur yok

    0|0
    0|0
  • Neden guvendigimiz insanlardan Darbe yeriz nedenmn

    0|0
    0|0
  • Derdi olmayan var mı diye soracaktın herhalde?

    0|0
    0|0
  • Cok azdim ama bakireyim ne yapiyim.

    0|0
    0|0
  • Aşk acısı çekiyorum yanyanayız ama çok uzak

    0|0
    0|0
  • Çok derdim var dua et olur mu?

    0|0
    0|0
    • Gerçekten en çok yaptığım şey ederim❤️

    • Gerçekten et ama beni tanımıyorsun nasıl edeceksin bu gizli kullanıcı de ve bir fatiha oku

Yükleniyor...