Babanız sizi küçümsese ne yapardınız?

Kıyaslayıp dursa, durmadan bağırıp çağırsa..
Ne dersiniz ona? yoksa susar mısınız?
Artık bıktım, kırılmasın diye hep sustum ama artık yeter, kendimi gerçekten bişeye yaramayan biri olarak görüyorum 😞😞


0|0
11|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Şükürler olsun ki şimdiye kadar babam da annem de bana bağırmadı fiske bie vurmadılar. Ama ben de onların bağıracağı hakaret edeceği tavırlar sergilemedim. Önce kendini bir yargıla bakalım. Ben ne yapıyorum da babam bana bağırıyo diye. Kendi cevaplarını verdikten sonra al karşına güzelce kırmadan babacım bana neden böyle davranıyosun diye sor konuşun. Herşey tatlı dille hallolur sıkma canını :)

    1|0
    0|0
    • Millet bizi övüyor, keşke benim kızlarım olsanız diyorlar ama bizimki bizden memnun değil.. Ona layık olmaya çalışıyoruz ama nafile..
      Dediğini yapıyoruz, niye onu yaptınız diye bağırıyor.

    • Hepsini Göster
    • Ben teşekkür ederim eig için :)

    • Rica ederim 😊

En İyi Kız Görüşü

  • takma senı senden daha ıyı bılemez. ben 30 yasındayım hala bana soylenır. degısmıyorlar kolay kolay. takmıcaksın sen kendını bıldıkten sonra.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Onur kırıcı şeyler yapmaz peder bey. Yaparsada darılırım.

    1|0
    0|0
  • Uzululurum

    1|0
    0|0
  • Baba düzgün yapaydın beni o zaman aceleye getirmeseydin derdim :)

    1|0
    0|0
  • Demekki öylesinki baban bunu senin yüzüne vuruyor

    1|0
    0|0
  • Bizde babaya saygı vardr o yüzden cevap verilmez

    1|0
    0|0
  • kendı malı kucumseyebılır kanks

    0|0
    0|0
    • Ben kimsenin malı değilim !
      Neyin kafasını yaşıyorsan artık..

  • küçümsemiş olur

    0|0
    0|0
  • aynı benim babamda senin baban gibi kank

    1|0
    0|0
    • Off offff

    • boş ver baban sonuçta takma

    • Bende kızıyım ! birazda o düşünsün yeter ya..

Kızlar Ne Diyor 10

  • Benim babam da ayni yok sen nerden benim basima bela oldun senden bir bok olmaz falan filan bir ara hafif bir depresyon gecirmistm o yuzden arada aglama nobetleri geciriyordum o zaman bile uzerime gelip kiziyodu neymis neden agliyormusum. Zaten sevdigi optugu yok kucuklugumden beri arti bir de ne kadar nefret ettiginj gosteriyo ben artik salladim takmamayi ogrendim sen de takma

    1|0
    0|0
    • Sözleri çok zoruma gidiyor.. 😞😞 onun yüzünden korkak biri oldum, kendime güvenim yok.. Çocukluğum vs çok kötü geçti.. İstediklerini yaparsın "kendine yaptın bana değil" der bir kerede aferin de sarıl öp be ADAM.

    • Ben de hep bir yanim eksik buyudum. Hep kendimi degersiz hissettim. Belki de o yuzden.

    • Üstelik anne babam ayrı, o zaman ben iki tarafında sevgisinden mahrum kaldım.. Neyse ya çocuklarımıza yapmayız bizde 😓

  • Susarım taa ki onu bu sözlerine pişman edene kadar.

    1|0
    0|0
  • Anlamıyorlar kii

    1|0
    0|0
  • Önemsemem. Herkes genç oluyor sonuçta. Başkasını eleştirmek kıyaslamak kolay. İnsan kendi için yaşar.

    1|0
    0|0
  • Öyle birşey olursa tribin alasını gorur4

    1|0
    0|0
  • Bende onu baskalarinin babasiyla kiyaslarim

    1|0
    0|0
  • Hala yapiyor😅

    1|0
    0|0
  • sana çekmişim derim

    1|0
    0|0
  • Boşver bir şey demek için ugrasinca olmuyo eninde sonunda patlarsin

    1|0
    0|0
  • Çok üzülürüm :(

    1|0
    0|0
Yükleniyor...