Sevgililerin toplumsal alanda öpüşmesine nasıl bakıyorsunuz?

Parkta, AVM'de veya bir bankta... Sizce bu yanlış mıdır?


2|0
4117

En İyi Kız Görüşü

  • Kafalarını baltayla sıyırasım geliyor.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ayıp valla kıskanıyoruz sonra

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 40

  • bana göre yanlış değildir ülkede bağnaz çok

    4|2
    0|0
  • Aldırış etmem. Ama ben öpüşmem. Yanlış buluyorum, özel bir anı böyle aleni bir şekilde toplum içinde yaşamak çok ama çok saçma

    0|1
    0|0
  • Tabiki değil.

    0|1
    0|0
  • 4 duvar ne işe yarıyor arkadaş ben çok karşıyım onlrın özelini görmek zorunda değiliz

    0|1
    0|0
  • Anormal karşılamam.

    0|0
    0|0
  • Birbirlerini sömürmedikçe tatlı tatlı öpüşsünler laf yok. Ama ben yapmam ya. Utanırım. 😄

    0|0
    0|0
  • Eğer sevdiğin kişiyle öpüştüğünde dünya duruyorsa nerede olduğunun ne önemi var ki
    Bir tek ailemin ve saygı duyduğum insanların önünde öpüşmem onun dışında kimin ne düşündüğünün bir önemi yok.

    0|0
    0|0
  • Çok kıskanıyorum😭

    0|0
    0|0
  • Hunharca yiyişmek tabiki ahlaksızlık gibidir fakat mesela ilk buluşmada merhaba gibi saniyelik öpülüp geri çekilip gezmeye devam edilebilir ya da alışverişe falan.

    0|0
    0|0
  • Seven sevsin, öpen öpsün. Abartmamak şartıyla yani geçen gördüm resmen sevişme moduna girmişler çocuk parkında. Çocukların zihnini dolduracaklar bunlarla. Onun dışında dönüp de bakmam yani. :)

    1|0
    0|0
  • Ben karşı değilim ama kendim yapmam öyle bir şey hiç hoş değil. Eğer ki sevdiğim adam dışarıdayız falan gidecek yer yok diyorsan bir aksiyon yaşamak için soyunma kabinleri olabilir 😄😄

    0|1
    0|0
    • @çağlar_ua şahsi görüşümdür görüşümü paylaşmakta özgürüm söylediğin kötü kelimeyi sana iade ediyorum. İyi okumasını bil sevdiğim adam yazdım dimi sevdiğim adam işte siz kendinizi düşürmeye yer arıyorsunuz

    • Hepsini Göster
    • Farkındayım sayın cevaplayan.. yine de bir polemigin tarafı olmayalım

    • Olur hakaret yiyelim durmadan

  • öpüşürler sana ne bana ne

    0|0
    0|0
  • Sevişin

    0|0
    0|0
  • Hayır dibine kadar doğrudur :)

    0|0
    0|0
  • Tabi ki de yanlış olmaması gerekiyor.

    0|0
    0|0
  • Bunlar özel şeyler.. Ortalıkta yapılması yanlış diye düşünüyorum :)

    0|0
    0|0
  • Normal ki öyle seyler
    Abartmadiklari sürece yoksa el bombasi atasim geliyor :D

    0|0
    0|0
  • Ayıp, olan var olmayan var. Burdan o arkadaşlara sesleniyorum; rica ederim yapmayın!

    0|0
    0|0
  • Insanlarin ne yaptiği beni ilgilendirmiyor :)

    0|0
    0|0
  • yanlış ve iğrenç

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    20

Erkekler Ne Diyor 16

  • kıskanmıyorum artık eskisi gibi

    0|0
    0|0
  • Yanlış bana göre. Ama daha rahat bir toplumda yetişmiş biri için normaldir.

    0|0
    0|0
  • olan var olmayan var yanlış tabiki sAD:ASD

    0|0
    0|0
  • Yanlıştır. Heleki bir ailenin yanında yapılan en büyük yanlıştır. Küçük yaştakileri bu yaşta özendiriyorlar. Hem Olanı var olmuyanı var erkek adam sevgilisine kendisine laf ettirmez.

    0|0
    0|0
  • Baba bilmiyorum ya bazıları metroda sevişme noktasına getiriyo jsjsjsjsjjsjs

    0|0
    0|0
  • bana ne milletin sevgi gösterisinden başkalarına zarar gelmediği sürece istediklerini yapsınlar

    0|0
    0|0
  • L o değilde kuytu köşede arabada yiyişen sevişen çiftleri polis neden rahatsız eder onu anlamam sizene lan Allahın kulunun geçmediği yerde sevişsin insanlar :)

    0|0
    0|0
  • Eskiden bende yapıyordum ama sonra çok pişman oldum. Fikirlerim ve düşüncelerim değişti.

    0|0
    0|0
  • bence olmamalı yani kız arkadaşını bir insan o duruma düşürmemeli

    0|0
    0|0
  • bırakınız öpüşsünler, bırakınız yiyişsinler.

    0|0
    0|0
  • Evleri dururken orda öpüşmekte neyin nesi

    0|0
    0|0
  • Yanlis bir sey tabi ki boyle kisiler toplum icinde rencide edilmeli

    0|0
    0|0
  • yanlış babacım

    0|0
    0|0
  • çok kınıyordum başıma gelince anladım aşk heryerde güzeldir :D

    0|0
    0|0
  • doğru buluyorum

    0|0
    0|0
  • Yanlış ama olsa bende öperüm 😬

    0|0
    0|0
Yükleniyor...