Evimizde sürekli kavga küfür?

Aile kavramı kesinlikle yok hep bağrış çağrış direk birbirlerine giriyorlar tekme tokat annem çok garip böyle herşeye bağırır kızar çok sert ve bir yanlışında ağzına gelen her şeyim sayar orspndan tut milletn altına ytyr u bile duydum (öyle şeyleri olan bir kız da değilim) ablam kocasıyla anlaşamıyor sürekli karakol küfür annem damadıyla küfür üstüne yürüme sçrm skrm öldürürm ben kafayı yicem bu evde neden böyleyiz biz? Ve ben ne yapmalıyım çok korkuyorum kavgadan gürültüden ağlıyorum zoruma gidiyor garibime gidiyor


0|0
4|2

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • bişeyler olmuş belki eskiye dayanan şeyler. senin bilmediğin şeyler belki de. bu da annenle babanı birbirine anlayışsız sabırsız yapmış. tahammülleri kalmamış hiçbirşeye artık.

    0|0
    0|0
    • Babam sabırlı bir adam iyi bir adam ama annemin çocukluğu çok olaylı geçmiş annesiz falan yani karakter olarak da böyleler yani bir ben normalim içlerinde ben ne yapabilirim bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • Anladım teşekkür ederim ilgine ama hani terapi falan dinleyecek insanlar değiller hani o ne anlar ki nerden bilecek ki nefaydası olacak diyen insalar olur ya öyle işte

    • :/ anladım üzüldüm öyleyse :( sen evlenip o evden kurtulmaya bak o zaman.

Erkekler Ne Diyor 1

  • ailenin geldiği son nokta işte.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Cidden zor bir durum güçlü kal ailenle konuş dicem ama konuşulcak gibi değiller heralde durumun iyise git kendi evine taşın rahat mutlu ol evlen yuva kur kendi hayatını çiz yoksa böyle olmaz okuyoesanda git güzel güzel ders çalış geleceğini kur

    0|0
    0|0
    • Okuyorum arkadaşım da işte yinede buluyor seni bir şekilde ne yapıcam nasıl davrancam bilmiyorum

  • Sizin ailede nazar falanmı var ilk defa boyle bisey duydum

    0|0
    0|0
  • Bizimkilerdende beteri varmis evlenince kurtulursun ama dogru kisiyi bulmadanda evlenme

    0|0
    0|0
Yükleniyor...