İşler güçler nasıl gidiyor, meslekler nedir arkadaşlar?

İşler güçler nasıl gidiyor, meslekler nedir arkadaşlar?

  • Ögrenci
    69% (9)57% (4)65% (13)Oy Ver
  • İşsiz
    8% (1)0% (0)5% (1)Oy Ver
  • İşçi
    8% (1)14% (1)10% (2)Oy Ver
  • Memur
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Ögretmen
    8% (1)0% (0)5% (1)Oy Ver
  • Mühendis/ Memur
    7% (1)0% (0)5% (1)Oy Ver
  • Aşagıya yazıyorum...
    0% (0)29% (2)10% (2)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • bizi katmıyo la kimse aşçı karnınızı doyuruyo ya hani kanka :D

    0|1
    0|0
    • Aşçı mı Ahçı mı nedir sizin bu çektiginiz olom asdfasgasdf

    • Hepsini Göster
    • Sanmam, iyi arastirmalisin..
      Burasi tr , liseden bozma yerleri universite yapip milletin olmayan aklini celdiler ama gevurlar yas tahtaya adim atmaz. Okul, sertifika, gelecrginin acik olacagini dusunuyorum..
      Sartlarini iyi arwstir bakalim, gerekirse kredi bilr cek bence

    • bakacaz bro eig sağol hayatta başarılar

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Issiz ogrenci

    0|1
    0|0
  • İşciyim kardeşim şuanda çalışıyorum Plastik Makina operatörüyüm iyi geceler

    0|1
    0|0
    • hayrlı işler kardeşim, ne durumdasın uyku var mı

    • Hepsini Göster
    • Valla en guzel hayat..
      Isci arkadaslarim, is saatlerini maaslarini bilyorlar, bazisi evlendi hayatlari zorlansalar bile yije de mutlular.
      Insallah sende mutlusundur kardes

    • Eyvallah kardeşim 😊

  • Gayrimesru isler kazanclar cok iyi tefecilik cek senet yakin korumalik mekanlara cökme

    0|1
    0|0
    • Kurtlar Vadisi falan mı izledin hayr olsun

    • Hepsini Göster
    • seviyorum türkiyeyi herkez bir mafya gayri meşru koşturuyo :D

    • :) aynen

Yükleniyor...