KABE SLOGAN YERİ DEĞİLDİR?

Arkadaşlar Kabe de slogan mı atılır? Islık mı çalınır? Miting alanı mı orası? Ben hiç bir parti mensubu değilim fakat AKP iyice zıvanadan çıktı bütün partilerin Allah belasını versin !!!


0|0
3|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Alın size yeni Türkiye her haltı ye sonra al eline kuranı 1000 kamera önünde namaz kıl kabe de sloganını da at sonra halk seni dindar sansın vay be

    0|0
    0|0
    • Ibadet yerlerinde yapmasınlar miting alanı değil orası her parti için geçerli

Kızlar Ne Diyor 3

  • Son 13 yılda Akp müslümanlığı diye bir şey oluştu.. Her gidenin haccı umresı kabul olmuyor. Bunlar da onlardan işte..

    0|0
    0|0
    • Ben hiç bir partiyi desteklemiyorum sadece ibadet yerlerinde bu tür olaylara karşıyım saçma :(

    • Ben de desteklemiyorum. Zaten gidilen yer tüm dünyevi şeylerden uzaklaşıp Allah'a daha yakın olmak değil mi? Peki neden içinde binbir türlü yalanın barındığı siyaseti oraya taşırlar ki? Müslümanlığın hangi kısmında bu var! Ahmak hepsi

    • Haklısın saçmaladılar iyice

  • Hiç yakışmadı harbi

    0|0
    0|0
    • Evet malesef Kabe yi bile siyasetin içine kattılar bu ülkenin vatandaşı olmakdan utanç duyuyorum bütün politikacıların hepsinin ağzı dolu yalan üçkağıt

  • Oha akp mi yapmis onu

    0|0
    0|0
    • Evet kardeşim yandaş medyalar vermiyorlar şerefsizler ulan biraz objektif olun be delikanlı onun

Erkekler Ne Diyor 2

  • bunlar daha iyi günlerimiz..1 kasm da veren vekili diyorlardı terör biter diyorlardı kahveler mi taranmıyor uçaklar mı düşmüyor ölümler mi olmuyor suriyeli mülteciler akın akın mı gelmiyor.. Kabe de slogan da atarlar anahtarını alıp halifeliği getirdik de derler

    1|0
    0|0
    • Haklısın kardeşim ben hiç bir partiyi desteklemiyorum benim amacım ibadet yerlerini bari rahat bırakın adamlar kabeye arkalarını dönmüş slogan atıyorlar ayıptır ya

    • çarpılırsın bak.. sözüm ona en büyük dinin temsilcisidir cumhurbaşkanımız... haşa zinhar.. başı kapalı kadınlar evli olup zevcesi olurum diyenler mi dersin bilmem ne kılını öperim diyenler mi desin.. millet kafayı yemiş.. yemin ederim mesih ilan etmişler

    • Ibadet yerlerini karıştırmasınlar istedikleri yerde slogan atabilirler ama saçma

  • O sloganin atilis seklinde de bir hipnelik var elin Arabi Türk ritminde slogan atiyor ama bosver dusunmeyin bunlari

    Ne yapsalar yeridir

    0|0
    0|0
    • Kardeşim AKP ya da herhangi bir parti farketmez ama ayıptır yaaa bağıranlar da salak ibadet yerindeki hale bak

Yükleniyor...