Hukuk bilgisi olan var mı?

Abim üç yıllık evli. Maddi durumları da iyi, ünlü biri. Hiç çözüm bulamazsam medyada rezil edeceğim onları zaten.

Biraz uzun olacak ama;

Abim biriyle flört ettiğinden ilk bahsettiğinde yaşı üç yaş büyük olduğu için ailem "dikkat et" , "paran için sana yaklaşıyor olabilir" gibi şeyler söylemişlerdi. Her aile cocuğu bir ilişki yaşarken başta benzer şeyler söylerler. Ama tanıştıktan sonra gelinleri olarak çok sevdiler (üstelik annemle ilk telefon konuşmasında para muhabbeti yapmasına rağmen)

Sonrasında bizim gerginliği hissetmemize rağmen bizi tanıdıkca duzelir diye gecistirdigimiz, birbirimize bile çaktırmadığımız şeyler yaşadık. Evlerini kendileri düzdüler mesela annemler de bir katkımız olsun diye evlendikten sonra elektrik süpürgesi falan almaya çıkardılar onları. Mağazaya girmedi bile gelin, dışarıda da bana dedi ki "öfff sen sakın aileni ev alısverisine karıştırma". Keşke o gün orada aģzının ortasına çaksaydım. Neyse karaktersizin teki yani, yine de ailem karısmadı sevdi onu.

Evliliklerinin birinci yılı, dedemin acil ameliyat olması gerekiyordu. Babam devlet memuru, ailecek abimden para istendi. Kendisi yılda en az iki trilyon kazanan biri, dedesine 1,5 bin tl ameliyat parası gönderdi. Gelin arayıp sormadığı gibi annem hem paraya teşekkür etmek için hem de dedemin durumu iyi diye haber vermek için aradığında demedigini bırakmadı. O telefon konuşmasına ben şahidim ama abim annem kavga yaptı sanıyor.

Bir de abim olacak zekasız şimdi diyor ki "siz karıma para icin senle birlikte diyordunuz" diyor. Bunu daha tanimadan önce söylediler üstelik dikkat et öyle olabilir anlamında dediler. Haa zaten öyle de çıktı.

Aileme iftira atılıyor yani. Kisaca 3 yıl önceki o telefon konuşması mahkeme için bulunabilir mi şikayet etsek dava açsak? O konuşmada herkesin ne olduğu ortsya çıkacak.

Torunları da goremiyorlar, görme hakları var mı dava açsalar?

Ayrıca baba evlatlıktan reddedip soyadını da alabilir mi çocuktan?


0|1
7|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Yok artık ya
    Evlendikten sonra değişen erkekler işte
    250 gram ciciğe aile değişilmez... !!!

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Onu bir güzel dövmek lazim!!!

    0|0
    0|0
    • Beni ve annemi hırsız cikarmaya calismasini yazmayi unuttum.

      Hic bir şey yapamazsam yüzüne kezzap atıcam o derece hırslıyım kaltağa

    • Haketmiş!!! Hic sevmyrm böyle saygsz karktersz insanları haddini bildirmek lazım ona.

    • En son bize, soyadını taşıdikları aileye dedikoducu dediler. Biz herkesin dedikodusunu yapıyormuşuz :D

      Daha ilk tanıştığımız zamanlar ablam beni kıskanıyor, babam kör cahil diye dedikodu yapmıştı. Kendi arkadaşlarının (ünlüler) bütün eşleri kötü bir kendisi iyimiş. Öyle dedikodular yapıyordu :D

      Gittim ablasına yazdım senin onu kıskandığını bile söyleyen biri ailemize dedikoducu diyor dedim. Babasına söylediklerini anlattım.

      Bugüne kadar sustuk zengin kocanın keyfini çikardi artik huzur birakmayacagim. Gerekirse o arkadaşlarının eşlerine ulaşacağım.

Erkekler Ne Diyor 11

  • Hukuk okuyorum yardimci olayim ,

    Türk hukukunda böyle bir imkan yok yani çocuğumuz sizii silahla yaralasa bile onu mirasımızdan mahrum bırakabiliriz ama onun anne babası olmaya devam edersnz , yani onun anne babasi oldugunu inkar edemezssiniz (soyadini alamazssiniz) ,

    Ses kaydiyla dava acabilirsiniz delil biteligi tasir ancak buyuk ihtimal karai tarafin avukati bu durumu lehine cevrir ve yasadisi tarafin haberi olmadan ses kaydi alindigi gerekcesiyle dava acarak sizden maddi manevi tazminat alabilir
    .

    Anne ve baba cocgu gostermeme haklari var 18 yasina kadar cocuk hakkinda alinacak her karar ici nanne ve babadan izin alinmasi gerekir size gostermiyor diye boyle bir dava acma hakkiniz bulunmuyor

    Ayrica olgun degilsiniz her ailede boyle seyler olabilir bukadar sacma seylerlw ugrasmak yerine kendi hayatiniza bakmalisiniz ,

    1|0
    0|0
  • Bir kadın için değişmişse bence boşver siz dava acarsaniz sıkıntıda olabilir demekki abinde yiyicileri seviyormus

    1|0
    0|0
  • başbakanınn bir yakını değilsen,3 yıl önceki ses kaydını bulmak, kutupta denize girmek kadar olanaksız. Hadi buldun diyelim o ses kaydını, içeriğinde bir hak iddiasında bulunabilmen için ne konuşma geçmiş olabilir ki? Bir insan para isteyebilir hatta biriyle parası yüzünden de evlendiğini söyleyebilir. Bunlar hukuka aykırı değil. Yalnızca parasını çalması, zimmetine geçirmesi gibi durumlarda suç unsuru oluşur.

    0|0
    0|0
  • Kusura bakma hukuk bilgim yok ama abim ünlü demissin yılda 2 trilyon para kazanıyor demissin yılda 2 trilyon kazanan tek meslek futbolcudur tahminimce ne oyuncular ne de şarkıcılar o kadar kazanır dogrumu düşündüm :)

    0|0
    0|0
    • Dogru

    • Hepsini Göster
    • Yegenim 1000 liraya ozel tasarim kiyafet giyiyor 2 yasinda.

      Asil onu dusundugum icin rezil etmek lazim. Sistemin pici yapacaklar masum bebekleri.

    • Doğru o çocuktan ileride sıkıntı cekebilirler kolay gelsin sana ne deyim :)

  • Yok..

    0|0
    0|0
  • kayıtlar incelenirde demenzlermi o zaman neden şikayetçi olmadınız

    0|0
    0|0
  • affet bence boş ver

    0|0
    0|0
  • Ses kaydiyla Dava acilmaz
    Aile istemedigi taktirde cocugu goztermez
    Red Eder soyadini Alamaz

    0|0
    0|0
  • çok karışık geldi

    0|0
    0|0
  • Allah aşkına abin kim :)

    0|0
    0|0
  • Abinin mesleği ne?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Buna benzer bir olay başımıza geldiği için telefon konuşmasına ulaşabilirsiniz tarih ve saati biliniyorsa aynı zamanda dede ve anneannenin mahkeme tarafından görme hakkı olmadığını biliyorum bu ebeveyn insiyatifine bırakılıyor babanın evlatlıktan red etmek için dav açabilmesi için arada husumetin kanıtlanabilir ve yargıya intikal edebilir seviyede olması gerekir yaşadığınız durum için üzüldüm servet avcısı kimlikler dolu etrafımızda özünü bilmediğimiz yabancılarla bir hayat kurarken sevgi kadar mantığımıZıda koyabilsek keşke ortaya.

    1|0
    0|0
  • birebir olay degil ama benzer bir sey yasadik biz de. bu konusmalar belli bir yil sonra siliniyo ve butun operatorlerde bu isler farkli sekilde isliyo. yani tek kanit bu olacaksa once mahkeme sonra telefon kaydi seklinde olabilir bence. ve hizli bir bicimde mumkunse.

    1|0
    0|0
  • Evlatlıktan reddeder fakat soyadını alamaz karşı taraf isterse yine dava açıp soyadını değiştirebilir. Karşı taraf yine istemezse çocuğunu göstermez eğer siz karşı tarafa dava açmak istiyorsanız manevi anlamda mahkemeye verilebilirsiniz o da şöyle size hakaret etmiş olması gerek ve tabii ki delil yani ses kaydı falan filen diyosunuz ya ses kaydında da hakaret içerikli kelimeler varsa dava açarsınız. Ama kolayına sonuçlanmaz.

    1|0
    0|0
  • Bilgim yok maalesef. Sadece yazıyı okudum ve geçmiş olsun demek istedim. Allah yardımcın olsun

    1|0
    0|0
    • Annemi her gün buna aglarken gormekten bıktım bu karaktersizler yüzünden. Artık uğrasıcam. Tesekkurler canım.

      Dahası var, araba almıstı bekarken, taksitlerini anneme gönderiyordu bankaya ödesin diye. 435 lirayasa taksit 435ten kuruş fazla göndermiyordu.

      Bunlarin iliskisi basladı, daha nisanli bile degiller. Taksitler bitmiş, sen ne parası istiyorsun dediler, taksit bitmediği halde. Resmen hırsız dediler, banka dökümanlarını gozune sokmustuk allahtan. Cok pismaniz simdi keske o zaman olay cikarsaydik her seye sustuk

    • Abin anlayacak elbet ama geç olacak. İnşallah en kısa zamanda anlar çevresinde olanları

  • Zor bir durum benımde ablamın kaynanasi böyle. Hatta daha beter bunlari dövmek lazım valla. Susma!!

    1|0
    0|0
  • Yani öz ailesine hirsiz diyor..

    1|0
    0|0
    • Aynen. Onu karısı doğurdu büyüttü, o zengin olunca biz nikahladık onu ya ondan.

    • Babanlarda sen kadar tepkilimk

    • Onlar anne baba olduğu icin uzulmekle yetiniyorlar ben de onlar uzuldugu icin tepkiliyim zaten.

Yükleniyor...