Kırmızı kuşak şart mı? düğünde?

kırmızı kusak sart mı kızlıgın sembolu derler bana hediye paketi gibi gelio kız olmak önemli ama övünülecek bir olay degil ben takmak istemem sahsen


0|0
10|16

En İyi Erkek Görüşü

  • 45 üstü ve hala bakiresin öylemi?

    0|0
    0|0
    • yanlıs o be 1988 liyim

    • Hepsini Göster
    • henuz umutsuz vakaa olmadım yani

    • Yok canım daha erken. Acele etme..))

En İyi Kız Görüşü

  • gorseldede cok cırkın. bende begenmıyorum. fotolarda fılan hos durmuyor ve cıdden anlamsız.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Şaman geleneğine dayanır bu kırmızı kuşak.

    0|0
    0|0
  • Şart :/

    1|0
    0|0
  • hayır bence,

    0|0
    0|0
  • Evet şart. kızlar erkeklerin hayatına hediyedir böyle düşün , hatta deyim olarak da kız almak kız vermektir

    0|0
    0|0
    • kız almak vermekte kaba bir deyim manavdan meyve almıorsun heleki yeni bir arabaya kız gibi demek cok daha igrenc ben hediye flnda degilim o kadar şişmeme gerek yok

    • bunlar bizim kültürümüze ait terimler istesende istemesende

  • Kizligi yerinde durmuyorsa ve erkegi bilgilendirmeden bir evlilik oluyorsa, degil o kusagi gelinligi bile hal etmez o kiz

    0|0
    0|0
    • yok o konuda kendi adıma dert yok ama bakire değilsen elbette sölücen

    • Dul olur birsey demem ama Şu an da cok kiz o gelenek goreneklerimizden mahrum kaliyor, acaba babasi abisi o kusagi baglarkenki psikolojisi nasil oluyor, ne kadar evlenecegi erkegin kul hakkina da giriyorlar, benim esim olacak kisi oyle bana yapsa ahirette ortaya ciksa ben o esi nasip olursa cennete gitmek kabul etmem

  • Bence güzel duruyor.. Saçma değil.

    0|0
    0|0
  • Bakire degilsen takma bosver

    0|0
    0|0
  • şart değil kuzum adet. bu örf adete uygulayan varsa her iki ailenin birinden yanlış anlaşılabilir. açıklama yaparsın orası ayrı

    0|0
    0|0
  • adet olmuş kızlıkla alakalı değil

    0|0
    0|0
  • o zaman takma bacım ama şart beyaz içinde kırmızı süperdir ve hoş bir görüntü çıkarıyor piyasaya

    0|0
    0|0
    • bence hoş değil

    • zevk meselesi hele o kuşağı kardeşin ya da aileden biri bağladı mı of be ALLAH istiyen herkse nasip eder inşALLAH...

    • Allah isteyene versinde ben evden cıkmak değil de direk salon+kokteyl tarzı yaparım sanırım kardeşim için üzgünüm bu zevkten mahrum kalacak

  • geri kafalı ailelerin kızları takıyo elbette şart değil

    0|0
    0|0
  • 45 yaş üstünde hala bakireysen ve bir de evleniyorsan bence ne varsa tak :)

    0|0
    0|0
  • bizim kültürde sarı kırmızı yeşil takılır. gelinin kürt olduğunu belirtmek için , bundan daha gurur verici olay görmedim,

    0|0
    0|0
  • bakire olmayanlar bile takıyor onu orası komik :)

    1|0
    0|0
    • bencede bakire takarsa saygı duyarım da

    • Hepsini Göster
    • erkeğin de kaşarı olur dikkattt o napsın o da damatlık giymesin ozamn öyle bişey yokya

    • @ocakırmağı damat bakir temiz olduğnu gösteren bir şey giymiyor ama

  • 45 üstü için şart :D :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Ben kullanmadım. Zorunlu birşey değil.

    1|0
    0|0
  • Bilmiyorum ustune dusunmedim ama o kusagi hakeden kiz yok denecek kadar az zaten

    1|0
    0|0
  • Böyle böyle geleneklerimiz bitiyo :/

    1|0
    0|0
  • Kimse o kuşagi takinca degisik bakmiyor. Ama benim de takildigim tek gelenek şu diyebilirim; evden gelinin tülünün kapatilarak çıkarılması... Ne mantiktir!

    0|0
    0|0
    • aynen ya alnına al ile yeşil örtüolar ne anlamı var

    • Hepsini Göster
    • Sagol 😄ama gülmeeee 🙈

    • tamam gülmem

  • Milleti ne ilgilendirir benim ne olduğum?

    0|0
    0|0
  • Şart değil.

    0|0
    0|0
    • Sart degil ama atalarimin orf adet gelenek ve gorenekleri yasansin isterim, benim cok hosuma gidiyor,

    • @Silver42 saygı duyarız elbette ama bu böyle övünülecek kutsanacak bir kavramda değil

  • Şart

    0|0
    0|0
  • Ben evlenirken kuşak takmadim evden çıkarken
    Elbise giydim.
    O güne
    Özel
    Otele geçince de gelinliği giydim

    1|0
    0|0
  • Evet pampa olmazsa olmaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...