Sinirliyken yaptığınız şeyler?

Arkadaşlar ben aşırı derecede sinir hastasiyim. Ergenlikle alakası yok geçtim onları çok şükür ama en ufak bir şeye parlıyorum. İnsanlar benden tek tek uzaklaşıyor ve uzaklaştıkça daha kötü oluyorum. Şu an etrafımda kimsem kalmadı. Psikolog hiçbir işe yaramadı o yüzden onu geçin. Ben psikologsuz nasıl sakin biri olabilirim?


0|0
14|18

En İyi Erkek Görüşü

  • La havle ve la kuvvete illa billahil azim çekerim manasını düşünürüm sonra benden güçlü olanı hatırlar otururum

    "Azim olan Allahtan başka havl ve güç sahibi hiç kimse yoktur, güç kuvvet ona aittir"

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • Söverim

    0|0
    0|0
  • gerginleşme derin derin nefes al

    1|0
    0|0
  • Sinirlendiğimde yaptığım şeyler var. Ortamina gore yuksek sesle bagirmak mesela. Ya da kum torbasini yumruklamak. Ya da ağlamak. Ya da karsimdakilere agiz burun girmek. Ama sinirlenmemek için yapabileceğin birşey olduğunu sanmıyorum.1 olur, 2 olur, 3. De yine başa dönersin. Hayatında eksik kalan bazı şeyler var bence. Onların eksikliğine öfkelisin. Yani ben öyleyim. Kendimden yola çıkarak söyledim. Bilmiyorum yanlışta olabilir.

    0|0
    0|0
  • Sevgi eksikliği...
    Yaşadığın sıkıntınin kaynağı bu.
    Sevgi ve şefkatten yoksun bir çocukluk geçirmişsin.
    Nedeni bu.

    0|1
    0|0
  • Biraz enerji fazlan var sanırım. Spora gitmeni ve kendini yormanı öneririm. Spor yapmadığım zamanlarda benim de sinir tepeme çıkar. Sinirlenirim her şeye. Kendini yoracağın her spor olur. Yüzmek özellikle ekstradan rahatlatır. Tavsiye ederim ;)

    0|0
    0|0
  • sinirini başka şeylrdn çıkar kum torbası al misal bayaha faydasını görürsn birisemi sinrlndn vur bütün hncnı cıkar tvsye edrm

    0|0
    0|0
  • Dövüş kursuna git. Psikolog falan etki etmez. Dövüşte hem sinirini atarsın zaten orda hocanın öğütlerini dinleyerek dinginliğe karışacaksındır.

    0|0
    0|0
  • Ben döverim sinirliyken isteyen uzaklaşır zorla değil ya ya.

    0|0
    0|0
  • Sinirlenmem

    0|0
    0|0
  • Aaaağğğ bennn! Duvarları yumrukla canın acıyınca geçiyor.

    0|1
    0|0
  • Sen sinirliyken bir kac kiz tarafindan dovulsen rahatlarsin Yadigar :)

    0|0
    0|0
  • içinde tutmalısın her sinirlendiğinde bellı etme

    0|0
    0|0
  • alkol almak gibi kötü bir huyum var

    0|0
    0|0
  • dostum ben kendimi yorarım gündüz ise bir vakit yaratır spor salonuna koşarım akşam iste şınav falan çekerim hızlı hızlı ortam yoksa uzaklaşırım ortamdan kendimi bu şekilde törpülüyorum

    0|0
    0|0
  • öncelikle tedavini kendin yapmalısın sinirlendiğin zaman konuşma sus.

    0|0
    0|0
  • psikolog değil psikiyatra git. antidepresan verir yüksek ihtimal o da seni sakin tutar

    0|0
    0|0
  • kırıp dökmek

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • sinirlendiğinde derin nefes alip bulundugun ortamdan cik ya da kimse beni sinirlendiremez modunda ol ay ben biri benimle ugrainca falan hic sinirlenmiyo gibi yapiyorum adam deliriyo ya seni sinirlendirmeye calisanlara istedigini verme sinirlenme woah :D

    1|0
    0|0
  • aglaya aglaya defter yapraklarını parcala mınık mınık ufala sınırın yatışıncaya kadar bana cok ıyı gelıyor :)

    1|0
    0|0
  • Ben sakinim genel olarak sinirlenirsem felaket ama napacağım belli olmaz

    0|0
    0|0
  • İnsanlıktan çıkıyorum bazen

    0|0
    0|0
  • saçımı yolarım elime ne geçerse fırlatırım boğazım yanana kadar bağırırımm ve son olarakk dişlerimi sıkarımm

    0|0
    0|0
  • Ağlıyorum.

    0|0
    0|0
  • Ağlıyorum.

    0|0
    0|0
  • yastığı ağzına kapatıyosun ve bağirşyosun:D

    0|0
    0|0
  • Duvara vurmak tekme atmak falan filan

    0|0
    0|0
  • elime geçeni kırarım

    0|0
    0|0
  • Kendime zarar veririm

    0|0
    0|0
  • genelde eşyalara zarar veririm

    0|0
    0|0
  • Öncelikle hayatından gercekten zevk alıyor musun? Mutlu oldugun seyler yapıyor musun? Bunları düşün sonra senin sabrının gelişmesi lazım sinirinin geçmesi de değil sabretmeyi öğren ne biliyim maneviyata ver kendini

    0|0
    0|0
Yükleniyor...