Kadınların aldığı maaş neden küçümseniyor?

mesela birgün sevgilimle konuşuyorduk konu açıldı evlenince çalışmaya devam etme etmeme konusu. bende tabiki çalışıcam dedim o da tamam kazandığına kıyafet falan alırsın dedi. yüzüne söylemedim ama ben ondan daha fazla kazanıyorum ve onun arabasını babası aldı ona. ben kendi maaşımla aldım arabamı. yani niye küçümsüyor anlamadımki. bizim getirdiğimiz para niye eve yetmez?


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Yoo kucumsemem

    0|0
    0|0
    • genelde erkekler küçümsüyor

En İyi Kız Görüşü

  • Eve yetmez degil. Erkekler o evi kendi baslarina gecindirmek istiyor. Bazıları gercekten bu konuda gurur yapiyor. Cogu tanidigimin eşi calisiyor ve maaslarina dokunmuyorlar eslerinin. Istersen biriktir istersen harca diyorlar. Bence kadin zaten maasini esine vermemeli benim dusuncem bu. Erkek zaten esine bakmakla yukumlu gecinemiyorsa evlenmesin.

    0|0
    0|0
    • eğer öyle yaparsak ev işlerini yapmak zorunda kalırım. ben ev işi yapmak istemiyorum

    • Canim benim çalışan bir bayansin Allaha sukur eline para geciyor kiy parana al temizlikcini. Hicbir sey icin canini sikma uzme. Giden 200 300 lira olsun sorun degil ama o evde huzur olsun.

    • Haklisin canım

Erkekler Ne Diyor 4

  • ahahahhahah helal sana kız

    0|0
    0|0
  • cahillik işte

    0|0
    0|0
  • Almsnyada kadın erkek aynı ücreti alıyor

    0|0
    0|0
  • erkeklerin psikolojosi böyledir eve giren maas konusunda üüstüne gitme cok adamın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Aslında yeter ama erkek içgüdüsel olarak evi kendi geçindirmek istiyor. Bırak geçindirsin sende paranı harca oh miss :D

    0|0
    0|0
    • hayır tabiki eğer öyle yaparsak beni hizmetçi olarak görür. ben ilerde ev işlerini ortak yapmak isterim

    • Saçmalama niye hizmetçi olarak görsün. Çoğu kadın çalışmıyor onları hizmetçi olarak mı görüyor eşleri ne saçma düşünce

    • ben tek başıma yemek yapmam mesela :) asla yani

  • Cekemiyo seni ondan öyle diyo benim sevgilim de öyle

    0|0
    0|0
Yükleniyor...