Herşeye ağlayasım geliyo napicam?

Herseye agliyasım geliyo akrabam içinde ağladım birseyleri beceremeyince üzülüyorum ağlıyorum onlarin icinde aglamak cok zoruma gidiyo normaldede cok duygusalım ama bu donemde yasadigim sorunlar dahada bir tetikliyo ne yapacagim yardim edin


0|0
3|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Ağla açılırsın

    0|0
    0|0
    • Tek basima aglasam neyse ama teyzelerimin yaninda falan agliyorum ve kucuk bir ustume gelmelerinde. zoruma gidiyo

    • Olur öyle

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 2

  • Hocam ağlamayın beni de ağlatacaksınız :( ağlıyo yaaa

    0|0
    0|0
  • Depresyondasin

    0|0
    0|0
    • Benim onlarin icinde aglamam lazim cok utaniyorum aglamamak icin ne yapsam bir onerin var mı

    • Yeni insanlarla tanış

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...