Türkiyede bekarlara ev neden yok? Bu sizce bir problem mi?
Yoksa verilmemesi iyi mi? Erken yaşta evlenenler ondan evlendiğini düşünüyorum , ya sizce?

Güncellemeler:
Bekar komşunuz var mı? erkek, kız? tepkiniz ne?

0|0
7|29

En İyi Erkek Görüşü

  • Bekara ev yok milat oldu olacak yakinda vunu diyene ceza geliyo guncel haberlerden bakabilirsin :)

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 28

  • nasıl yok bekarlara ev ya

    0|0
    0|0
  • Bekarım evlen evlen dediler Ev aldık borca girip hâlâ evlen diyorlar evliyim defim EV aldık ya diyorum sonra farkettim olayı ben tamamen yanlış anlamışım... :(
    Siz ne diyosunuz sayın @soran aynı bunun gibi yanlış anlamayayım sonra :(

    0|0
    0|0
  • Nasıl yok
    var tabikide

    0|0
    0|0
  • Valla ben bekarım İstanbul'da çok zor ev buldum çok kötü birdurum bekarsın diye sokaktamı kalacaz ya

    0|0
    0|0
  • Yerine gore degisir bu
    Ben olsam bende vermem

    0|0
    0|0
  • var ya abartmayalım

    0|0
    0|0
  • Paran varsa problem yok.
    Paran yoksa zaten tek eve ne diye cikiyorsun

    0|0
    0|0
  • Ben pek düşünmüyorum

    0|0
    0|0
  • evlimisin kardaş diyor yok diyorum yok sana eğv falan diyor sence normalmi tabiki verilmesi lazım bekarsak olekmi ne yapalım yani ev verin la bekara ev verinnnnnnn mahkemeye veririm yoksa ole bir hakkımda var :)

    0|0
    0|0
  • Şu an eskisi kadar sıkıntı olmuyo, enazından ben pek sıkıntı çekmedim bisürü ev değiştirmeme rağmen..

    0|0
    0|0
  • temiz düzün birisi ise veririm gürültü yarar mileti rahatsız ederse başka iş başka olur o zaman

    0|0
    0|0
    • evi temiz kulanır demirbaş eşyalara zarar vermezse sourun olmaz

    • bekar öğrenci evli aile farketmez düzün insanlar sorun olmaz

    • bizim bir tanıdık abi nin başına geldi adam evi kapıların kırdı pacaldı evi harabe çevirdi ev zarar verdi kıracı

  • Var benim evim. Bekarim

    0|0
    0|0
  • Çevremde değil ben varım bekarım ayrı evde yşaıyorum

    0|0
    0|0
  • Var olmaz olur mu siz başka yerlerden bakmamışsınızdır

    0|0
    0|0
  • Bende anlayamıyorum

    0|0
    0|0
  • Türkiye saçma bir ülke ya 😂

    0|0
    0|0
  • varr

    0|0
    0|0
  • Aynen ya. Birgün kiralık evim olursa özellikle bekara kiralık diye ilan vereceğim. :D

    0|0
    0|0
  • şimdi pku yediler ev sahipleri evini bekara vermeyene 15 bin liraya kadar ceza geliyor.

    0|0
    0|0
  • Sitelerde veriliyor genelde mahalle içlerinde verilmiyor. Malum nedenlerden

    0|0
    0|0
  • Site den de anlaşılacağı üzere bu abazalara aile apartmanında ev verilmez

    0|0
    0|0
  • Bekar evini bokk götürüyo knk bide eve karı kız/erkek atma işleri falan

    0|0
    0|0
  • Nasıl yok. Var tabikie

    0|0
    0|0
  • Bekar evleri genel evden farksızda ondan verılmıyodur evlilere verılsın onlara lafım yok

    0|0
    0|0
  • Bekar olduğu için kiralık ev verilmedi diye insan evlenirmi

    0|0
    0|0
  • Ben verıyorum tutan yok.

    0|0
    0|0
  • Sokakta yatan bekar gören var mı

    0|0
    0|0
  • Dairelerim var ve evli olmayan bir kişiye ev vermem. Fakat evli olmayan olgun bir kadına ev verebilirim. Çünkü kadınlar ev işlerinde daha titiz. Bekar erkeğe veripte ne yapayım iki günde arkadaşlarını eve çağırıp evin içine mıçsınlar. Zaten ev kirası bekarlara yetmez. Vesselam.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

Yükleniyor...