Acill! Yaz a kadar şu kıllara bir çare :D?

Arkadaşlar 4ay kadar bir sürem var tam 4 ay. Bu süre içinde vücudumdaki kılları azaltmak istiyorum. nedeni çok seksi vücudumu daha seksi hale getirmek değil. Daha önceden küçükken 0-12 yaşlarn yüzmeyle ilgileniyordum bü yüzden kıllarımı kesmek zorundayım. bende bilmiyorumdum şimdiki gibi çok sert ve çok fazla çıkıcağını. Makineyle falan almaya başlamıştım , philips body groom her ay aldım yüzmeyi bırakana kadar. sonraları çok fazla oldu ve çok çok sert çıktı. pişman oldum tabi. şimdi lise son um ve gerçekten onlarca defa almışımdır özellikle yazları. Arkadaşlar artık geçici bir çözüm istemiyorum vücudumdaki kıl sorununu tamamen halletmek istiyorum. Rahatsız olduğum bölge başta bacaklarım. sonra kollarım ve koltuk altlarım. evet çözüm için önerileriniz ne?

isteyen arkadaşlar google a philips bodygroom yazsın 3000 serisi benimki.
onunla 1-2 senedir alıyordum ama tabiki çok sert sakal gibi kalıyordu bende kalanları jiletle tersiyle alıyordum pürüssüz tertemiz oluyordu 1 hafta kadar ama artık öyle yapmak istemiyorum hem kadın bacağı gibi oluyor hemde 1 hafta sonra sert sakal gibi çıkmaya devam ediyorum. Bu sorunu kökünden halledip kurtulmak istiyorum.

Lazer henüz yaptıramam. bu yüzden başka şeyler bekliyorum
azı cehenneme çevirmek istemiyorum yardım edin

Güncellemeler:
bugünden itibaren tam 4 ay. Çok acil önerileri alıyım arkadaşlar
Güncellendi.

0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 3

  • En iyisi lazer ama ütüleme filan duymuştum nasıl olduğunu bilmiyorum acıya dayanırsan ağda yap Allah sabır versin

    0|0
    0|0
  • Bikac defa agda yaptirirsan kil koklerin yumusar ve normale doner. Aciya katlanman lazim sadece biraz

    0|0
    0|0
    • ya bacaklar? onalra yapamam

    • Hepsini Göster
    • bilmiyorum ne yapıcam ://

    • eğer tüy dökücü gibiyse zaten aynı çıkar belki azalır ama tüy dökücü kullandım bir kez ve makine gibi oldu yine kaldı tüyler

  • Ağda :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...