Kiloluyum diye bu kadar üstüme gelmesinler?

Arkadaşlar 170 boyunda 73 kiloyum ve ailem sürekli baskı kuruyo üstüme kilo vermem konusunda abim annem babam dalga geçiyorlar başkalarıyla kıyaslıyorlar kavga etmekten yoruldum yesiklerimi kusmaya başladım falan ne biliyim sürekli kavga ediyorlar kilom yüzünden geçen çok kötü oldum ve ağladım ama kriz gibi bir olaydı sonra onu falan yüzüme vurmaya başladılar yine ağlarsın işte odana gidip bilmem ne kilom yüzünden her gece Ağlıyorum nefret ediyorum kendimden aynaya bakasım gelmiyor ne yapmalıyım


0|0
13|18

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • bu kadar ağlayacağına diyet ve spor yap bol su iç. boyun gayet güzel. fıstık gibi olursun.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • benim kz kardeşimde kilolu ama senin ailen kusura bakma tam bir ahmakmış yanında olup seni desteklemeleri gerekirken yaptıklarına bak sende onların inadına ver kiloyu kanka

    1|0
    0|0
  • gelip tokatlıyım hepsını destek olacakları yerde üzüyolar s. çarım öyle aileye

    1|0
    0|0
  • ama üstüne gelinmicek gibi değiş bir zayıfla ya

    0|0
    0|0
  • takma kimseyi

    0|0
    0|0
  • Kilo da kilo olsa, bence gayet güzel bir yapı, balık etli gibi bişeysin..
    Bunda üzülecek, aglayacak bişey yok abartma

    0|0
    0|0
  • Kilo vermen sağlık açısından da önemli ama bunu bu şekilde söylemeleri yanlış.

    0|0
    0|0
  • Üstüne geliriz , kilo ver !

    0|0
    0|0
  • Senin icin yapıyorlar

    Ters psikoloji

    0|0
    0|0
  • Peki neden kilolusun?
    Çok mu yiyorsun?
    Hastalık mı?
    Neee

    0|0
    0|0
  • Bosver takma dicem herkez oldugu gibi guzeldir dicem.. ama ailense sikinti :) sende onlari alttan all

    0|0
    0|0
  • yani 1.70 boy 73 kilo da o kadar abartılı bir kiloluluk değildir neden böyle oldu bilmiyorum açıkcası saçmaymış

    0|0
    0|0
  • takma kafaya

    0|0
    0|0
  • Kilon korkulcak gibi degil ki rahat ol

    0|0
    0|0
  • ama sende ver be guzelım gayret et.

    0|0
    0|0
  • Al benden de o kadar. Spor salonuna git ekmeği kes v. s aa bide asitli içecekleri içme

    0|0
    0|0
  • Olsun onun da bir sempatisi var

    0|0
    0|0
  • Aha aradığım insanı buldum🙌🙌🙌

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Allah kahretsin ya ona kilo denmez fazlalık denir. Bu kadar üstüne gelinecek bir kioo değil. Ne hastalıklı ailen varmış.

    0|0
    0|0
  • Hiç üzülme, yaptıkları ahmaklık büyük ihtimalle cahilliklerinden. Aldırma fazla, boyuna göre aşırı kilolu da değilsin. Spor yap, gazlı içeceklerden uzak dur. Kilo vereceğim diye sakın yanlış beslenme veya yediğini kusma. Bu senin sağlığın için çok önemli. Yavaş yavaş sağlıklı bir şekilde kilo vermen en doğrusu.

    0|0
    0|0
  • Benim boyum 1.71 72 kiloyum seninle ayni sayılır ve görenler 65 kilo oldugumu saniyorlar doktor dedi normal abartma felan hiç kimse dört dörtlük değil bunu unutma !! spor yaparak ve yediklerine dikkat ederek kilo verebilirsin ben öyle verdim illa spor salonuna gitmek zorunda degilsin evde yapabilirsin ya da dışarda ben utandigim icin hep evde yaptım ip atladim ve vücut şekillendirme ve sıkılaştırma egzersizleri yaptım işe yaradi ama malesef biraktim yine başlicam yaza hazırlık 😊😊

    0|0
    0|0
  • Bunu ailen mi yapıyor? Diycek bir sey bulamadım..

    1|0
    0|0
  • Sende onlara belli etmeden kilo vermeye çalış, boyun da var fıstık gibi olursun canım niye üzülüyosun:)

    0|0
    0|0
  • Canim ya uzulme seni uzmelerine de izin verme agzi olan konusuyo zayifa cok zayifsin kiloluya sismansin derler yani kusur bulmaya calisiyo insanlar sen istiyosan eger yaptir kendin icin yapiyosun sonucta onlar icin degil sıkma canini

    0|0
    0|0
  • Neden kilo veremiyorsun. Bir sağlık problemin mi var

    0|0
    0|0
  • Her insan zayif olmak zorunda degil birak ne takiyosun ya birak gecsinler dalgalarını gül ve gec sadece boule kendini daha iyi hissetceksin kendini sev kendinle barışık ol illa Zayıflamak istiyosan diyetisyene git ama abartilcak kilon yok bence :)

    0|0
    0|0
  • Aglama. spor yap. diet yap ama. kafana göre degil tani

    0|0
    0|0
  • Benim de boyum kısa sen istesen zayiflarsin ama ben uzayamam ayrıca kilolu olduğunu düşünmüyorum balık etlisindir

    0|0
    0|0
  • Kardeşim anan baban büyük yanlış yapmış işin doğrusu. Kıyaslamalarini dinleme kimseye kulak verme odana çekil. Sen kilondan memnunsan kimse karışamaz sana

    0|0
    0|0
  • Aynen benimkilerde oyleydi benim boyum 1.60 kilom 75. Her zaman baski yapiyorlardi. Yemek yesem ye kizim ye yakisir sana diyorlardi annem ellerin kizi ne guzel sen ayi gibisin diyodu zaten sokakta bir cocuk falan dalga geciyodu komsu cocuklari, sinif arkadaslarim herkes benimle alay ediyordu. Bende alay ettiklerinde daha fazla yiyordum sinirden. Simdi kimse bir sey demiyor biraz ozguven kazandim kimseye bakmiyorum biri bana laf mi dicek diye dusunmuyorum gecmiyorlarda. Bana laf diyene mesela sende kepce kulaklisin diyorum sinif arkadaslarima. Ailemede tekme tokat girdim her zaman diyordum intar etcem bak demeyin diye en sonunda biktim okulda baski evde baski annemi duvara yapistirdim. Babamda sinir hastasi benim. Bana kilolu dediginde en azindan sen gibi psikolojik hasta degilim diyorum. Ha zayifladin mi derse zayiflamadim ama kimseyi ilgilendirmez. Ben bu halimle bile istegim oglani ayarliyorum yuzum herkesten guzel. Zayif tas gibi kizlarin cikamadigi oglanlar benim pesimde ben istemiyorum. Seni gayet iyi anliyorum. Her gece agliyordum bu yuzden. Olmek istiyodum. Seninle tanismayi cok isterim ama adimi acik yazmaya cesaret edemedim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...