Kapat

Türk kızlarının gerçek yüzünü merak edenler var mı hepsi detayda?

Evet arkadaslar konuya nerden başlayacağımı bilmiyorum ama size özetle geçicem türk kızları neden bu kadar ayrımcılık yapıyor? gercekten göründükleri kadar masumlarmı? kesinlikle değil nedenmi? profil resmime yakışıklı kaslı birinin resmini koymustum amacım kesinlikle onlari test etmekti ksden bir kaç kızın üzerinde denedim bunu ve yanıltmadilar bitanesine çok seksisin sevişmek isterdim :) yazdim anında cevap geldi yaa utandım nerden çıktı şimdi bilmiyorum ki bende isterdim herhalde resimdeki senmisin?:)) aynen bu sekildeydi aradan bir kaç gün gectikten sonra yine ayni kıza bu sefer farkli hesapla ve ortamanin altı bir tiple aynı mesajı attım 5 dk sonra verdiği cevap aynen şuydu ne diyosun sen be gerizekalıı sen beni ne sandın? Ulann daha geçen gün yakışıklı çocuğu görünce bir tarafları sulanıp utanan kız sen değilmiydin ne değişti şimdi? siz siz olun sakın şu nesilde evlilik yapmayin beyler bunlarin hepsi aynı

Güncellemeler:
Türk kızlarına yakışan en güzel şey duygulariyla oynayıp kullanip atmak ve buna devam edicem o kizlardan biri guruydu yinede ifşa etmek istemiyorum

0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • Hepsi aynı deme alası gelse engellerim o mesajı atanii

    0|0
    0|0
    • Yalan konusma

    • Hepsini Göster
    • Kendini haklı gostermek icin bos boş konuşma sacmaliyosun çünkü

    • Az beynin olsa kim. saçmaliyo anlardin

En İyi Erkek Görüşü

  • hiç şaşırmadım. :-)

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bu yazdığın Türk kızlarının gerçek yüzü değil. Ks'deki birkaç kızın gerçek yüzü olabilir. Ben çirkinlerle de sevişiyorum mesela. Genelleme yapma.

    0|0
    0|0
  • genelleme yapma bence ve karsına cıkan her kızı da sana denk gelenler gıbı gorme yorum yaparken de cumlelerını traslaa..

    0|0
    0|0
    • He canım he sen farklisin

    • Hepsini Göster
    • hah soyle kalitenı her zman boyle ılk basta bellı etkı bızde laf anlatmaya calısmayalım bosuna ;)

    • Olmayan egonu zikim senin mall

Erkekler Ne Diyor 3

  • yok etmiyorum

    0|1
    0|0
  • hahhaha... ben resmimi koymuyorum o yüzden zik beni diye mesaj atıyorlar :))

    0|1
    0|0
  • çak kanka dert etme :D

    0|1
    0|0
Yükleniyor...