Yaşımdan çok daha küçük gösteriyorum ne yapıcam?

Arkadaşlar 19 yaşındayım 170 boy 54 kiloyum hem minyon hemde köseyim herkes 14 yaşında gösterdiğimi söylüyo 19 dediğimde inanmıyolar kapıya postacı gelse evde büyük biri yok mu diye soruyo çocuk sever gibi yanaklarımi mıncıranlar saçlarımla oynayanlar oluyo ( bunların kız olması uyuz edici oluyo ) artık iyice moralim bozulmaya başladı bide üniversiteye gidicem bu yıl napıcam ben böyle


0|0
2|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • Kilon zayıf geldi. Kilo alsan belki bu sorun bir nebze ortadan kalkar

    0|0
    0|0
  • Sen 170 le minyonsan ben 156 yla neyim 😂

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • sende kişiliginle büyüklüğünü göster karaketerini ve tavrını koru. herşey fizik değil kardeşim. takılma bunlara

    0|0
    0|0
Yükleniyor...