Erkekler neden tuvaletten onra el yıkamaz?

yani babamda öyle temiz olduğunu görmedim banyodan banyoya heralde... bide adam tutturdmuş müslüman tuvalet kağıdı kullanmaz diye resmen elini boka sokuyor valla evi terkedesim geliyor bazen ya... iğreniyorum artık erkekler neden elerii yıkamaz ben rahat edemiyorum yıkamadan kimbilir siz yemek falanda yiyyorsunuzdur öyle

Güncellemeler:
abi aha ben uydurmuyorum böyle yapan mikrop herifler var
www.incisozluk.com.tr/.../

0|0
4|20

En İyi Erkek Görüşü

  • şimdi baban günaydın filan da demiyodur :D

    0|0
    0|0
    • neden anlamadım?

    • Hepsini Göster
    • günaydın demekle alakasını çözemedim haa bu arada baba müslümnım deyip her haltı yiyip böyle s. kindirik olaylarala islamı kendince yaşıyan bir yobaz...

    • tamam işte aşırı müslümanlar günaydın lafını bile söylemezler onun yerine s. aleyküm derler.

En İyi Kız Görüşü

  • Erkeği yok bunun kızlarda öyle yapabiliyor. Kendine saygısı olması lazım insanın.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Ben hem elimi hem ayağımı yıkarım

    0|0
    0|0
  • Erkekler tuvalette iş görürken kadınlara gibi cinsel organlarını avuçlamaz. Büyük ihtimalle bu yüzden.

    0|0
    0|0
    • hahaha avuçlamazmı? :D eminmisin ayrıca asıl biz avuçlamıyoruz ama yıkıyoruz... bak otur bir düşün bence

    • Hepsini Göster
    • işerken organı avuçlayan sizlersiniz çükünü tutmadan mı işiyorsun? kadınların buna ihitiyacı silerkende kağıt kullanırlar elleri hiç temas etmez yani sizlerden daha hijyenik yollar kullanırlar ve ellerinide yıkarlar... sadece yıkamayan duydum ve artık esprisi yapılıcak kıvama gelmişse yapan birileri var

    • Tezlerim her zaman doğrudur; birilerinin hoşuna gitmemiş.

  • Müslüman tuvalet kağıdı kullanmaz mı ahahhahahahahhaha çok iyiymiş lan.
    valla ben anlamam millet niçin yıkamıyor fakat yıkama taraftarıyım

    0|0
    0|0
  • Ben yıkarım.

    0|0
    0|0
  • doktor eldiveni satılıyor git onlardan al tak ve evdekilere de dağıt. erkekler diye genelleme yapacağına babanın bokuna eldivenle hürmet et

    1|0
    0|0
  • müslüman tuvalet kağıdı niye kullanmıyor onu anlamadım :D :D ayrıca bu anlattığın sanırım sadece babana özgü bu anlattığını yapan elini yıkamayan erkek yok denecek kadar az var

    0|0
    0|0
  • Tamamen hurafe kim çıkardı bunu. Ayıptır söylemesi küçük abdestimde bile 2 kere sabunluyorum elimi. Kişiden kişiye değişir genelleme yanlış tabii..

    0|0
    0|0
    • böyle bir söylenti var hatta komik vine videosu vardı erkeklerin bu huyuyla ilgili sözlüklerde falanda çok söz ettiler ekşi inci falan hepsi yalanmı söylüyor hepiniz değilsede bir kısmınız yapıyor bunu

  • Benim babam öyle olsa evi terkederdim valla kusasım geldi tv kumandasını falan tutarken eldiven tak :(

    0|0
    0|0
    • ya sorma ya elinide heryere sürüyor orayı burayı silmekten bir hal oldum ya eğer okulum olmasa işim olsaydıbu evde yaşamazdım valla

    • Hepsini Göster
    • farkındayım doğrumu diye burda sormuştum ciddi ciddi savunanlar falan çıktı tam hatırlamkyorum ama bunla ilgili hadismi ayetmi ne yazmıştı bir adam... müslüman ülkeler sırf bunun yüzünden geride olsa yine iyi zaten beni bu dinden soğutanlar böyle abidik gbidik işler yapan mikrop herifler bide donla banyo yapıyorlarya bunlar oda garibime gidiyor

    • Mantık dinini çıkardıkları icat larla mantıksızlık dini yaptılar maalesef ne diyim Allah bildiği yapsın bunları :)

  • babandan gördüklerini bize de yamama. pis herifin tekiymiş..

    0|0
    0|0
    • yapanlar varmış intenette gördüğümü sorduğuma göre bu bilinen birşey esprisi dönüyor ortalıkta babamdan yola çıkıp demedim

  • ne alaka ya

    0|0
    0|0
  • E yuh

    0|0
    0|0
  • eve itlaf ekibi çağır ne la bu koskaocaman adamsın pisliğin ne alemi var !

    0|0
    0|0
  • Baban kafayi kirmis

    0|0
    0|0
  • Salak salak soru soruyosun ama erkekler nedir yani? Şimdi hepimizi neden aynı kefeye koyuyosun

    0|1
    0|0
    • bu genel olan bir muhabettir sırf babamdan yola çıkmadım böyle bir muhabbet dönüyor ortada

  • Penisimiz temiz bizim

    0|0
    0|0
  • Ben yikiyorum

    0|0
    0|0
  • yuh ya :)

    0|0
    0|0
  • Babanı kireçlemek lazım :/

    0|0
    0|0
    • aynen ya bir litre kolonya kullanıyorum her ay oray burayı silmek için

  • el hijyeni çok önemli :D genelle yapma kardeş :(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Benim babam kardesim filan yikiyor

    0|0
    0|0
  • onlar ellerini surmeden yapiyor asfkhlk

    0|0
    0|0
  • Benim babam çok dikkat eder di maalesef yaşlandıkça huyu değişti girip çıkıp gidiyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...