"Medeniyet dediğin açmaksa bedeni, demmekki hayvanlar insanlardan daha medeni! " Bu söz hakında düşünceleriniz?

Mehmet Akif ERSOY'un bu sözünu destekliyenler ve desteklemiyenler renk verin.


0|1
918

En İyi Kız Görüşü

  • Kadınların erkeklerin ahlaksız davranışları açıklamıştır

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Ilaveten sevdiklerim;

    Bacımın örtüsü batmakta rezilin gözüne
    acırım tükürüğe billahi tükürsem yüzüne.

    Ne ibrettir kızarmak bilmeyen çehren. Bırak kardeşim tahsili; git önce edep, haya öğren

    2|3
    0|0
  • Çok doğru ve yerinde bir söz..

    Kızlarımız çok fazla açıldı saçıldı sanırım bir 100 yıl sonra iç çamaşırlarıyla gezecekler..

    Amerikada gezmeye başladılar zira..

    1|0
    0|0
  • bazılarının medeniyet anlayışı soyunmaktan ibaret, bu söz tam yerinde %100 katılıyorum keşke herkes böyle düşünse

    2|1
    0|0
  • Negatif ayrımcılık var kadınlara karşı. Katılmıyorum

    2|1
    0|0
  • Katılıyorum.

    1|1
    0|0
  • Super bir soz :)

    1|1
    0|0
  • Bence çok doğru bir söz ben zaten hep hayvanlar bizden daha medeni demişimdir 😏

    1|0
    0|0
  • sonuna kadar katıldığım bir cümledir

    1|1
    0|0
  • Sonuna kadar destekliyorum modernliği ahlaksızlıkta bulmak kabul edilemez! Gidin atom bombası yapında millet görsün medeniyeti.

    1|0
    0|0
  • destekliyorum

    1|1
    0|0
  • güzel sözdür

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle katılıyorum büyük ustada

    1|0
    0|0
  • medeniyiz evet,

    1|0
    0|0
  • adam haklı soyunmak medeniyet değildir

    1|0
    0|0
  • Aynen katılıyorum

    1|1
    0|0
  • Dogru cok dogru

    1|0
    0|0
  • Akif Ersoy da dayanamıyormuş demek ki

    1|0
    0|0
  • Son derece haklı

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Medeniyet bedeni açmak ya da kapamakla alakalı değildir. Medeniyet zihniyetle, bakış açısıyla alakalı bir şeydir. Medeni açılmak olarak görenlerle, kapanmak olarak görenler arasında bana göre bir fark yoktur.

    2|0
    0|0
  • Bayagi, seviyesiz ve buyuk bir kin, kompleksle yazilmis.
    Kiyafete gore medeniyet tanimlamasi yapan bir zihniyet.
    Kisilerce zekice bir cevap oldugu dusunulebilir ama seviyesiz oldugu gercegini degistirmez.

    1|1
    0|0
  • kesinlikle doğru ve ileri görüşlü bir laf demiş mehmet akif ersoy

    1|0
    0|0
  • ooo efsaneee

    1|1
    0|0
  • Medeniyet beyindedir bence de.

    1|0
    0|0
  • Destekliyorum ben✋🏽

    1|0
    0|0
  • Desteklemiyorum yazın teninin güneş alması çok güzel bie his.

    1|0
    0|0
  • Saçma bir söz. Katilmiyorum.

    0|0
    0|0
    • Açıp medeni ol sende o halde kolay gelsin ne diyelim :D

    • Hepsini Göster
    • Sana "canım" sıfatını bana kulandıracak kadar mütevazilik göstermiyorum mesafeyi geçme, senin gözünde medeni olmadıysam ne mutlu bana sonuçta kedi ulaşamadığı ciğere mındar dermiş ayrıca bu son yorumum, benimle polemiğe girecek kadar yetiştirilmiş olduğu düşünmüyorum iyi geceler :)

    • O kadar şey de sonra son yorumum, cidden komiksin 😂😂
      Başından beri saygızsızlık yapıyorsun ben daha bir şey demiş değilim.
      Seni kendi haline bırakmak en iyisi. 😂😂
      İyi geceler.

Yükleniyor...