Sizce fikrim tutar mı?

Projemin İsmi Şimdilik Balayı Paketi Değiştirilebilir Tabii ki.

Bir kutu düşünün 2 bölmeli bir tarafı bayan diğer tarafı erkek için. İçinde küçük şekilde poşetlenmiş kuru kayısı kuru elma kuru üzümler fındık fıstık badem ceviz cevizli sucuk mesir macunu lokum çikolata sprey krem santi bir kaç adet çilek 1 adet muz ve abur cubur çeşitleri olacak. Amaç iki tarafı da ateşleyerek uçurmak sabaha kadar yapsalar enerjileri tükenmeyecek hale gelecek. fiyatı ise adrese teslim oldukça uygun olacak. sizce böyle bir şey tutar mı bir kaç alternatifli kutu seçeneği olsa. tutar mı yerine siz olsanız alır mısınız tercih eder misiniz?


2|2
29|28

En İyi Kız Görüşü

  • Bence iyi bir fikir

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Cumhurbaşkananına bir görüş derim adam 3 çocuk diye diye dilinde tüy bitti bence şartsız şurtsuz istediğin destegi verir 😀

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 28

  • Bu fikir tutmayabilir cünkü artık kuruyemiscilerde bu karisimlari bulmak mumkun. Sadece kremsanti cikolata sosu ve meyvelern Tutabilcegini dusunuyorum. Meyve sepeti gbi fakat yannda marsmallow beyaz cikolata, bitter cikolata ve sutlu cikolata bulunan paketlerle belki sansınızı arttırabilirsiniz.

    0|0
    0|0
  • Balayı paketi diyince özel bir tur gibi birşey bekledim. Bence daha geniş kapsamlı bir şey düşün balayı sevişmekten ibaret değil. İnsanlar başka güzel anılar da eklemek isteyebilirler. Çerez olayı kuruyemişçilerde var zaten.

    0|0
    0|0
    • çok sığ düşünüyorsun. herkes ilk gecesinin harika ötesi geçmesini ister. sen şimdi harika bir 5 yıldızlı otele gittiğinde ya otele diyeceksin şunu bunu istiyorum diye ya da kuruyemişçi dolaşıp duracaksın aradıkların için. ama seni o otel odasında hazır bekleyen bir kutu karşılasa atıştırmalık zaten öğlen otelde olsan atıştırıp çıksan gezsen tozsan akşam gelsen düz duvara tırmanır hale gelirsin resmen hazır kapına gelmesi mi iyi yoksa çıkıp dolaşıpta alman mı hemde senin alacağından bile ucuza temin edilmesi.

      yıllar önce cafe ve restoranların paket servis hizmetinde bile senin gibi ayağımız elimiz var kimse aramaz demişlerdi Şu an ise %60 dan fazla işi kafeler paket servisle yapıyor. yani olaya geniş açıdan bak dar pencereden değil. en basiti otellerdeki mini bar üçreti 1 kutu kola iç sadece kutu kola otel faturası 10 lira kabarmıyor mu gör bak

    • Çok sığ düşünüyorsundan sonrasını okumadım

    • iyi yaptın

  • Etmem.

    0|0
    0|0
  • Sanmıyorum içinden gelerek yapması önemli libido önemli burda iki avuç fındık fıstık yemekle hadi seviselim demez kimse onun yerine psikologla falan konuşmak daha yararlı ha ben gitmem diyen olursa illa ki bikaç bişey yemekle olur diyenler de marketten alır istediğini saçma bence

    0|0
    0|0
  • Ay harika 😆 olabilir bence

    0|0
    0|0
  • Bence tutmaz. Ben almam şahsen. Yani gidip kuruyemişçiden bir avuç ondan bı avuç bundan almak zor değil bence :/

    0|0
    0|0
  • bence çok iyi düşünmüşsün, başarılar

    0|1
    0|0
  • Degişik

    0|0
    0|0
  • Belki

    0|0
    0|0
  • aynen guzelmıs çantada ne ararsan var. :D

    0|0
    0|0
  • tutmaz

    0|0
    0|0
  • Sanmıyorum.😐

    0|0
    0|0
  • Ne gereksiz düşünce...

    0|0
    0|0
  • Saçma. Tutmaz

    0|0
    0|0
  • Tutar bence
    Riske girip, ticarete atilirsan birde tutarsa bu :o u. u hdbs

    0|0
    0|0
  • Ya asghjmf 😂 oğlum yapmayin şöyle şeyler 😂 tutar belki

    0|0
    0|0
  • Kimse eşine veya, karısına böyle bir paket almaz bence.

    0|0
    0|0
    • cinsel konular evlilikte aşırı önemli sırf bu yüzden boşanan veya eşimin performansı düşük ne yapabilirim diye arayanlar mı soru soranlar mı dersin o kadar çok ki. seks oyuncakları satılırken de dükanlar açılırken tutmaz deniyordu ama yapılan araştırmalar en çok evli çiftlerin bu oyuncakları aldığını gösteriyor mesela sabahlara kadar olur gibi düşünceyle alınır bence

  • Tutmaz

    0|0
    0|0
  • bu nee ya :D. tutar heralde ama fikir yaratıcı değil çok tek yönlü.

    0|0
    0|0
    • o halde görüşlerini alabilirmiyim. yani yaratıcı olması adına neler yapılabilir

  • Saçma.

    0|0
    0|0
  • Bir çok Otel de böyle bir hazırlık mevcut
    Bir de yiyecek olduğu için riskli olabilir
    Daha farklı şeylere yonel

    0|0
    0|0
    • 5 yıldızlı bir otelde 1 bardak çay 10 lira. zaten orta düzey veya düşük seviye biri zar zor evlenmiş düğündeki takıları bozdurup gitmiş balayına eeee birde orda binlerce liralık hesaplar mı ödesin. ama benim ürün maksimum 50 100 lira olacak

  • Eğer gerçekten fiyatı iyi olursa tutulabilir ama gidip 50 tl ustunde bişey ıstersen adam gıder 2-3 tllık kuruyemıslerı alır atar ıcıne kendı hazırlar.

    0|0
    0|0
    • normal sorsan kutu içeriğindeki ürünleri yollardım sana ama yollayamıyorum malesef. neyse parasını versen dahi bulamayacağın şeyler olacak ya da kutuyu temin etmek için market market kuruyemişçi kuruyemişçi dolaşmak gerekecek. özel kayısı kurularından kayısı çekirdeklerine kuruyemiş türlerinden özel lokumlara pestillere çikolata çeşitlerine bunlar arasında mesur macunu dolgulu olanlarda olacak saf mesir macunuda özel meyve kaselerinden o an için gerekli korunma ürünlerine kadar farklı türlerde paketler olacak. tabi bunlar ucuz olamaz ama 50 100 tl lik bir kutuyada yeni evlenen hayır demez sanırım. çünkü en basiti iyi kalite bir lokum en ucuz 20 lira iyi kalite preverzatif paketi 20 25 lira hepsi toplanıyor özel kutulanıyor kapıya kadar gidiyor yani bedeline fazlasıyla değer bence. tabi 2 3 liralık kuruyemiş alıp performans sergileyecem diyende balayına çıkmaz sanırım. evlenmede basit bir kız isteme çiçeği bile 50 100 liralardan başlarken bu fiyatlarda bir kutu ucuz bence

    • tutucagını sanmıyorum ben genede

  • Tutar. Guzel olmuş :)

    0|1
    0|0
  • Maraşta yapiliyor bu gerdek oncesi tepsi hazirlsma diye bunu damat ozenle seçer oyle gidip hazur alacagini zannrtmiyorum benim eşim o kadar ozenmistiki birbirune yapisik muz bulmuştu :) cok guzeldii
    Belki baska erkekler uşendigi icin alabilur aslinda guzel bur proje :)

    0|0
    0|0
    • bu maraşta bir adet gelenek ama çoğu yörede böyle bir gelenek malesef yok. varsa bile artık unutulma seviyelerine geldi. eşin özenle seçti ya aynısını uğraşmak istemeyenler yani hazır ve kolaya kaçmak isteyenler sallıyorum 10 ayrı paketten birini seçip sipariş verebilir veya içerikleriyle oynayabilirler. örneğin eşin uğraşmak ister sen ne seversin muz mu muz ekler ne seversin sütlü çikolata bitter yerine sütlü ekler gibi oynar içerikle alır yani bir pratiklik olacak artık bu durum.

    • Hepsini Göster
    • Himmanladim hersey gonlunuzce olsun.

    • amin inşallah. çok sağolun

  • Sacmalamissin insanlar balayina sadece alt alta ust uste tepinmeye gitmiyolar

    1|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • ben sinirli biriyim bu kaçınılmaz gerçek. en ufak şey söyle bunu dediğini pişman ederim adamı ama sanal yani internet sitesi veya mobil uygulama üzerinden satılacak birşeyin neresinde güler yüz ya da sinirli sert kaba olduğumu görecekler ben dükkan açıp satmıyorum ki. neyse sen bunu mahalle bakkalına söyle güler yüzlü ol diye bana değil.

    • Valla kardesim bende sinirliyim anlatabildimmi? Yani kimseni siniri kimseye sokmez. Ekmek parasi kolay kazanilmiyor. Simdi de netten satacam diyorsun. Guzel bir tanitim reklam vs verebilirsen yaparsin. Zaten oyle yap yuzyuze bu tavirla satamazsin baskada yorum yapmiyorum. Tutturursan mutlu olurum. Kendine iyi bak.

  • Enerji verecek besinler bence tutar gibi ama ismi hoşuma gitmedi 😊

    0|0
    0|0
    • ismi öylesine yazdım yaratıcı harika bir isim düşünmekteyim

  • Sanmam tutacagini

    0|0
    0|0
  • Kayısı çok faydalı ben malatyadayım hergün kayısı yerim azgının tekiyim

    0|0
    0|0
    • yani bu fikir sence tutar mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • Çabanın anlıyor ve saygı duyuyorum,
    Evet satabilir, ama balayı çifti bunu almaz.
    Fakat benim buna ihtiyacım mı var, moduyla almaz onu taşımaz.
    Gelin de hem kocasının tepkisinden, hem ona karşı imaj problemi yüzünden çekinir.
    Ancak çiftlerin arkadaşları tarafından alınarak, mesaj verilmek istenir.
    Sizin bu projeniz amaç, değil araç olursa belki daha cazip olur.
    Malzemeyi biraz zenginleştirin
    Kırmızı üzerinde EMERGENCY yazan bir keseye,
    Prezo, ertesi gün hapı, tek bir kapsül 10 mg cialis ya da levitra koyun bari oldu olacak.
    Bir de küçük makas
    Damat kopçalarla uğraşmasın.

    0|2
    0|0
    • bir kaç paket şeklinde sunmayı düşünüyorum. içerisinde preverzatiften kayganlaştırıcılara kadar ama ertesi gün hapı türü şeyler zararlı olduğundan onları kişiler kendi temin etmeli.

  • Tutmaz niye diyeceksin. Sevismek filimlerdeki gibi birilerine biseyler yedirip sonra ateslemek değil . Sevismek anlik bir duygudur kimse pazardan edinebilecegi seyler icin elinin altinda heran alabilecekleri bisey icin beklemez. Yani sevkini kirmak değil ama oluru olmayan bir dusunce.

    0|1
    0|0
    • Muz ve cilek cok cabuk bozulan meyveler ayrica kargo en yakin 3 gun icerisinde gorurur ve bozulur.

    • Hepsini Göster
    • herkesi kendin gibi görmesen keşke. halen namus diye bir kavrama sahip bir ülkedeyiz ve neredeyse ülkenin yarıdan fazlası evlenmeden olmaz derken sen neyi konuşuyorsun ki

  • töbe estafrllah

    0|0
    0|0
  • Tutabilir.

    0|0
    0|0
  • Tutabilir pikachu

    0|0
    0|0
  • balay degilde yıl dönümü ya da sevgililier günü paketi şeklinde tutar balayında baya zorlanırlar bunlara ihtiyacları kalmaz gerek duymazlar ama yıl dönümü sevgililer günü dogum günü felan o tür günlerde tutar ticaret iyidir girmeni tavsiye ederim en fazla bu işte 5 binlira batırırsın oda deneyim olur inşallah tutar ne diyelim hayırlısı olsun

    0|0
    0|0
    • bu sebepten ötürü isim arıyorum. balayı paketini öylesine yazdım ama tutarsa proje dedğin gibi sevgililer günü özel günler ilk geceler yani çok rabet görür

    • güzel bir isimle girersen tutar isim arayışına geç bence

  • ben şimdi aradım bizim imhalathaneyi yarın hemen başlıyorlar üretmeye. artık sen başka proje bul kanki :D

    0|1
    0|0
    • ahaha çok komiksin. dediğin gibi olsa her kategoriden 1 tane firma olurdu ama sayısız kozmetik markası sayısız otomobil markası vs vs var. önemli olan içerik kutulama anlık ulaştırma fiyat vs.

    • sen bilirsin kanka :)

  • İçine koyduklarını dedem alabilir ama ona ne kadar etkisi olur bilemem. Ben daha fantastik şeyler olsun isterdim.

    0|0
    0|0
    • fantastik şeylerden kastın nedir

  • Yaw m k yerinde aklımz bu konuda iyi çalışıyo fikir deyince bende başka bişey anladım ya 😂😂😂 tutabilir kanks ama aynı şeyi aktardan da alabilirsin bence pek ideal değil

    0|0
    0|0
  • Tutmazz kendi doğal enerjim varken neden çyle birşey yapayım reçetizdir jem öyle birşey ex olursa kişi sorumlusu kim satan mı alan mı?

    0|0
    0|0
  • Bence tutmaz eğer tutmasını istiyosan az miktarda çok çeşit olacak içerisinde. kutu ne kadar çok olursa o kadar iyi olur

    0|0
    0|0
  • Sanmıyorum ya

    0|0
    0|0
  • birader aktarlar bu işi yapıyor zaten.

    0|0
    0|0
  • yanlis izlenim uyandırır ve tutmaz

    1|0
    0|0
    • 100 dolara karma preverzatif paketi var içinde dantelli bayan kilotu hediye diye çıkmış ortaya amerikada 1 yılda 100 bin kutu satılmış o satıyorsa benimkide tutar bence.

    • Hepsini Göster
    • tamam ok ona eyvallah ama o site misal sadece urun olarak cevizli sucukta satmali ya da kilo ile findikta satmali ya da bir domates kurusu da satmali yoresel ürünleri kuruyemis urunleri v. s icinde bulunduran bir site sitenin star urunu bu kutu olacak tasarlanabilir. fonksiyonlu olacak

    • hayır tek konsept olacak ve sadece bir kutu içerisinde ürünler gidecek adreslere. tabi minimum 5 10 çeşit kutu ve kutu içeriği değiştirilebilir şekilde sadece. diğer türlü uğraşması sıkıntı olur. sana kazancı 10 kuruş olmayan ürün sipariş edilir sonra ona gereksiz yere 10 lira kargo bedeli ödenip zarar da edinilebilir. bu sebepten ötürü tek konsept olacak ki bu şekilde hediye veya kırtasiye konsepleri çok fazla

  • Tutmaz

    0|0
    0|0
  • Çok saçma birşey aynısını bir dizide alaya almışlardı bu konunun

    0|0
    0|0
  • Tutmaz

    0|0
    0|0
  • Seninki gerdek paketi olmuş biraz :D

    0|0
    0|0
  • Üzgünüm ama ben almazdım

    0|0
    0|0
  • Almam :/ ama ilginç denedebilir...

    0|0
    0|0
  • tutmaz.

    0|0
    0|0
  • zaten satılıyor o şey senin yenimi aklına geldi :)

    0|0
    0|0
  • Paketleri kendin yer azarsın sonra çok saçma bir düşünce

    0|0
    0|0
  • evet tutar

    0|0
    0|0
  • Isı yapıp kaymağını yiyemeden, burada paylasmakla hata ettiniz bence..
    Fikriniz çalınabilir..

    0|0
    0|0
    • bunlar lafta kalıyor genelde. ben ne milyon dolar serveti olan bir telefonla anında fikri hayata geçirebilen kişiler gördüm ama hiç fikir çalındı olayı olmadı. yani bu bir saçma inanış fikir çalınır çalınsın yapabilen yapsın ama fikir de paylaşılmadıkça genşlemez büyümez

    • Hepsini Göster
    • Ek olarak bay bayan özel iç çamaşırı kutusu eklenerek, ikili süslü bir kutu içinde teslim edilebilir.
      Tabi organizasyonu yapan firma onerecek ve satılacak.
      Tabi firma sana kalana kadar kendi oluşturur, sunar ve satar.

      Yani konu nereye geliyor arkadaşım,
      Senin işin detayı bu ve anca böyle işler.
      O işleyiş te sana kalmaz, firma fikri edinir ve yapar.
      Yani ilk yorumumda dediğim tam da buydu.
      Buyrun hayırlı olsun :)

    • Siz bu işi para kazanmak için mi yapmak istediniz.
      Yoksa ilgili firmaların hayrına; buradaki üyelerle istişare yaparak uygulamaya tesvik fikir edindirme için mi yapmak istediniz..

  • Böyle şeylere kafa yorma insanin icinde olan bir istek o gidayla olacak is degil

    0|0
    0|0
  • hacı ben 2 kaşık pekmez ile 2 kaşık bal yiyince süpermen oluyorum öyle şeylere gerek duymam yani :D

    0|0
    0|0
    • birde benim kutuyu yesen sanırım uzaya kadar gider senin bu süpermenlik

    • Bakalım belki yeriz :D

Yükleniyor...