Bağdat Caddesi'ndeki Tecavüz olayı hakkında yorumunuz?

Kadıköy-Bağdat Caddesi'ndeki Tedavüz olayı için "Kızın saat 03'te orada ne işi vardı?" "Kızın saat 03'te gece dışarısı çıkması hoş değil" gibi yorum yapan beyin yoksunu insan

Soruyorum sana: "Baban kalp krizi geçirdi diyelim kız kardeşin evde komşusuna haber vermek için gece 03'te dışarı çıkamaz mı?"

Resmen küfür edeceğim ağzını yüzünü kıracağım şu insanların kendimi zor tutuyorum. Bu kadar beyinsiz varlıkların içinde yaşıyoruz sonra da soruyoruz tecavüz neden oluyor diye aslında haklısınız tüm suçlu biziz. Allah bizi sizlerle sınıyor galiba?

Ben de Kadıköy'de gece 03'te dışarı çıktığım zaman tedirgin oluyorum erkek olduğum halde. Dışarıda gezen tipler normal tipler değil. Yüzde 90'ı uyuşturucu kullanıyor ve kafaları yerinde bile değil. Siz burada bağırıp çağırın bu insanlar duymuyor duyguları yok çünkü madde kullanılıyor.

Güzel ülkem hiçbir zaman yanıltmadı beni yaşanabilirlik konusunda.
alın size gelişmiş Türkiye.
mutlu mesut yaşayın.

NOT: Bunlar bitecek mi sanıyorsunuz? Hayır bu kafayla hiçbir acı bitmez. Bakın doğuda neler oluyor batıda neler oluyor ülkenin her tarafından kan kokusu geliyor ama bazıları hala başka amaçlar peşinde.

Ha batıyı her zaman kötüleyen kapalı toplumlar size sesleniyorum batıdaki ahlaksızlık kadar bile ilerleyemezsiniz siz bu kafayla. Kapanmaya devam edin kendi içinizde! Zaman gelecek tecavüz serbest olsun bile diyeceksiniz. Görevini yapmayan tüm kurumlar sağdan soldan eleman doldurun her tarafa. Önemli mi sabıkalı olup olmadığı ne gerek var 7-10 yaşındaki çocukları emanet edin bu tiplere.
Cidden yok olmayacak olamaz da!
Lanet olsun gerçekten!

Teşekkürler bize kattıkların için sosyal devlet Türkiye!

FİKİRLERİNİZİ ALMAK İÇİN YAZIYORUM SENİN BU KONU HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİN NELERDİR?


0|0
1|4

En İyi Kız Görüşü

  • Birkaçgündür rahatsız olduğum için haber internet vs herşeyden elimi ayağımı çekmiştim. Az önce bir soruda gece 3 te bı kızın alkollu olarak mekandan cıkmasını nasıl buluyosunuz o kız namussuz degılmıdır? dıye bı soruyu cevapladım. Gerçekten sonlara doğru olayı öğrendiğimde ve adamın soruyu kasıtlı sorduğunu farkettiğimde hem kendime kızdım hemde o adamı bir kaşık suda boğmak istedim. Konuşma aynen şöyleydi :

    Ben : Namusu değilde, Saat gece yarısı 3 te bir anne baba kızını alkollü şekilde bir mekanda çıkacak kadar nasıl serbest bırakabilir bunu tartışalım.

    Soran : bende bunu diyorum ama baksana cazgırr yapıyor kadınlar burda.

    Ben : Herkesın kendine göre yaşantıları var. Gece 3 te evde olan kız yanlış tabiki derken, gece 3 te sokakta olan kız herşeyi namus yaptınız cart curt olay yapar. Önemli olan düşünce şeklidir bakış açısıdır o yüzden herkesi ciddiye almamanı öneririm

    Soran : gerçek ortada kardeşim iyi misin sen?

    Ben : Gerçek olan ne? Sen kafanda o saatte dışarda olan kızı namussuz olarak bitirmişsin. Peki neden erkek için aynı şeyler geçerli değil? Evet o saatte dışarda o halde olmamalı ben bunda aileyi suçlarım. Ama bu o kızı namussuz yapmaz. gece 3 te evde olup gündüz orda burda olan kızlarda var onlara namuslumu dıyosun peki? Dedimya herkesim yaşam standartları farklıdır. Düşünceleri farklıdır. Bazı şeyleri görmemek daha iyidir.

    Soran : farkınız bu mu haha ÇD içler acısı
    (Burda ismimin sonundaki cd kelımesını soyadım oldugunu bılmeden cd yakıstırması yapıyo bana ve assagılıyo )

    Ben : Beni CD olarak mı yargılıyorsun? CD değilim ve farkımız bumu CD hahaha diye saçma küstahça bir yazım şekli olamaz. Bu soruyu art nıyetlı olrak sormusun açık ve net. Burda bişeyleri anlatmaya çalışıyorum bende harbiden yazık..

    0|1
    0|0
    • Şaşırmadım doğrusu kardeşim. A'dan Z'ye bir gerikafalılık hakim sosyal devlet Türkiye'de :)

    • Fazlasıyla !
      Tabiki yazdıklarımın sonuna kadar arkasındaayım bence olmamalı dısarda. Ama olduğu zamanda o kız namussuz ! denmemeli. Tecavüze maruz bırakılmamalı. Gerçi biz ne dersek diyelim nekadar yırtınırsak yırtınalım ınsanlar değişmiyor..

    • Sistem en temel yapıtaşından itibaren problemli. Bir şey beklemek suç. Dediğin gibi ne kadar sesimizi yükseltsek de değişen bir durum olmaz. Olamaz. Eğitiminden ahlak bilgisine kadar tüm temel değerlerde problem var.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 4

  • Soylediklerinde haklusin ama "bir yerlere ince mesaj" veriyorsun..

    0|1
    0|0
    • Vermeye vermeye sesimizi çıkarmaya çıkarmaya ne hale geldik sence?

    • Hepsini Göster
    • Namus kavramı olmamasına rağmen bizim gibi ülkelerden cok daha namuslular :)

    • Benim yazdigim namus senin bahsettigin namus degil...

  • Yakalansınlar da idam edilsinler

    0|0
    0|0
  • Bu konuda bir fikir savunmak için bu kadar yazıyı okumama gerek yok. ikinci olarak eğer acil bir durum olsaydı telefonla ambulansa haber verilir arkasından konuşmak hoş değil allah affetsin ama kardeşim gece gece dışarı çıkmak tehlikeli bunu her akllı insanın bilmesi gerek ...

    0|0
    0|0
    • İster okursun bir şeyler alırsın ister okumazsın devam edersin o senin bileceğin iş.
      Haklısın Türkiye'de o saatte dışarı çıkmanın tehlikeli olduğunu yeni doğan bebekler de öğrendi artık.
      Haklısın hiçbir kızın dışarı çıkmaması gerekiyordu.

      Sonuçta bir Prag, New York, Ottawa, Londra değil ki. Unutmuşum pardon.

    • Hepsini Göster
    • Peki herkes evinde otursun dışarı adım atmasınlar.
      Problem evden dışarı çıkıp ya da çıkmamak değil sistemin temelinden geliyor bu problem. Eğitim sistemi sıfır. Ahlak sıfır. Her şey sıfır. Evden çıkmamak çözüm mü zannediyorsun bir süre sonra evine zorla girip yine tecavüz eden tipler ortaya çıkacak nitekim daha önce oldu bu tarz olaylar da.

    • Bu sorunu çözmek için devletle bu laf çatışmasını yapmalısın benim hoşuma mı gidiyor öyle kızların tecavüze uğraması evde daha güvenliler diye evde kalsın diyorum.

  • tecavüzcülere ölüm

    0|1
    0|0
Yükleniyor...