Kuafördeyim param yetmiyor acil napıcam?

Saçımı yaptırdım kuaföre yapılırken sordum 400 tl dedi Şu an fön cekicek ve yanımda sadece 170 tl var ne kart ne baska bieşy yk napıcam ben

Güncellemeler:
bana para getircek birisi yok. annemi babamı arayamam cok kızarlar 400tl buna verdiğime ama inanın ben de bukadar tutmzz sanıyordum

1|0
3048

En İyi Erkek Görüşü

  • 400 e kafa nakli yapılıyor hastanelerde:/

    4|2
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 47

  • Yaptıklarını geri alsın troliçe abla

    0|0
    0|0
  • 400 mü 40 mı ben orada iki sıfır görüyorum lan? yanlış mı görüyorum yoksa :D :)) yani bu kadar'da olmaz lan babani felan arama valahi seni öldürür bak :D

    1|0
    0|0
  • Domal

    1|0
    0|0
  • yav erkek berberine gidin. saç sakal 10 tl. saçınızı keser bıyıklarınızı alır 10 lira verip çıkarsınız. ağdaya üstüne para bile alırsınız. 400 liraya sanayi makinesi mi çalışıyo ne halt yemişte o parayı istiyo. bir dahakine berber salih abiye git. ama damat tıraşı dama 10 lira hooop 50lira olur :D

    0|0
    0|0
  • 400 liraya ben bizim sülalenin erkeklerini traş ettiririm.

    1|0
    0|0
  • Hic dolambacli yola girme o esnaf senin gibi kac tanesini goruyordur. Dogruyu soyle ki sozune itimat etsinler.

    0|0
    0|0
  • Kuaför nerde?

    0|0
    0|0
  • Gerçekten bu kadar para verenler var mı bu kuaförlere?

    0|0
    0|0
  • Yaptirirken aklin nerdeydi? Olan olmus, ehliyetini falan birak.

    0|0
    0|0
  • 400 lira ney la :D

    0|0
    0|0
    • izmirde en iyi kuaföre gelmişim bilmeden. bu kadar beklemiyodum bende ama normalmiş bu para ve yetmiyor ağlıcam

    • Hepsini Göster
    • kimligim yanımda yok?

    • Ee nasıl hallettin :(

  • olduğu gibi anlat 170 vereyim sonrasını vermeye gelirim de sıkıntı çıkarırsan kimliği bırak yapacak bişey yok bu bakımınız yuzunden içerlerde sürüneceksiniz bir gun

    0|0
    0|0
  • 400? ne yapıyorsunuz orda anlamıyorum... :/

    1|0
    0|0
    • ilk saçımı actı sonra boyadı sonra ombre yaptı kesim bide fön cekti ondan sanırım

    • Trollemenin bukadarı. Bodrumda yaşıyorum, kuaföre gittim saçlarım açıldı 2 kere boyandı üstelik kızıla boyandı ve kızıl renk tutturması nekadar zor kesim fön hepsı 100 tl gıbı bıseye denk geldi ustelık benım saclarım uzun.

  • Sen hayatında hiç bir işte çalışıp para kazandın mi?

    1|0
    0|0
    • hayır

    • Tam olarak sorunun bu işte.
      Sadece paranın miktarını biliyorsun.
      Değer algın yok.
      400 liraya saç mi olur be:(
      O tutara bu ülkede insanlar tam 10 gün it gibi çalışıyorlar. Tam 10 gün. 10 günlük asgarî ücret o tutar. Biraz da böyle bak meseleye. Yüzün ve vücudun güzel olmalı asıl. Boşver saçı...

  • Masa altı yap

    0|0
    0|0
  • Ne yaptı acaba bu kadarlık

    0|0
    0|0
  • lanet olsun yaaa arabamda kalmıs arabayı da soforum servıse goturmutu rıca etsem cagırabılır mısınız de bırını cagırt :D

    0|0
    0|0
  • telefonuna mesaj gelmis gibi yap aman allahim de kalk git

    0|0
    0|0
  • bulaşıkları yıkayabılırsın !!!

    0|0
    0|0
  • iyide madem paran yok neden yaptırıyorsun ki

    0|0
    0|0
    • 170tl var. 170i gecmez diye düsünmüstüm önüme gelen kuafore girdim sanırım en iyi kuaför müş her tarafım zengin dolu zaten tiplerden blli

    • o zaman söyle anlat derdini yapacak bişi yok

  • En başında sorulmuyor mu o fiyat
    Kimin için yaptırdıysan ara onu

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    27

Kızlar Ne Diyor 29

  • Bir şey olmaz. Sadece biraz utanırsın ve bugün biter. Kalanı sonra vereceğini bile söylemek senin inisiyatifinde. Yerinde olsam 150 tl öder, kalanı sonra ödemeyi talep ederdim. Dediğin gibi kaliteli bir mekansa zaten çok üstüne gelemezler başka müşterilerin yanında. Maddi doygunluktan ötürü ustunde durmayip bizden olsun deyip kendini biraz kotu de hissettirebilirler. Onlardan once sen kibarca yanında olmadığını söyle ve bu konuda ne yapabileceğini sor.

    0|0
    0|0
  • durumu izah et canım. bir eşyaynı bırak kimlik vs. kartını alır getirir ödersin sorun olmaz

    0|0
    0|0
  • İnsan yaptırmadan önce sorar. Kuaförü üstüme mi yaptınız deseydin

    1|0
    0|0
  • kız allah belanı basda soraydın fiyatını neden oyle ypdın ilk cuzdanı karıstır numara yap snra de ki allah allah para eksik burda 500 tl vardı nlmus falan de sonra aramıs gibi yap brini sen benim paramı neden aldın lan simdi kuafore yetmiyicek falan de acındırıver kendini olmazsa baska seler denerız

    0|0
    0|0
  • Baştan soylemişler ne demeye yaptırdın madem. İyi olmuş.

    0|0
    0|0
  • Bulasiklari yika.

    0|0
    0|0
  • Sıctın abi

    0|0
    0|0
  • bir yakınını ara borç para getirsin sana

    0|0
    0|0
  • Oha lan 400 ne 1 saat olmuş soralı naptın?

    0|0
    0|0
  • Getire bilecek birileri yokmu? Yakinlarindan birini arasan?
    Veya git para al kuafore geri getir, kimligini de birak
    Aklima baska bir sey gelmiyor

    0|0
    0|0
    • getirebilcek kimse yok. ailem duyarsa zaten beni öldrür. kimligim ynaıdma yok

    • Izmir'de hangi kuafor'e gittin? Ve izmir'in neresinde? Merak ettim

    • Ve sonuc olarak ne oldu? Kuaforun sahibi ne diyor?

  • Sevgilin olur baban olur annen olur acil para lazım felan de sen hangi kuaföre gittin yahu 400tl ne

    0|0
    0|0
  • 400 liralık ne yaptırdın acaba? resmen soymuşlar.

    0|0
    0|0
  • kafa nakli mi yaptırdın?

    0|0
    0|0
  • kimliğini bırak dükkana tekrar geleceğini söyle öderisn :)

    0|0
    0|0
  • Bozdur şimdi

    0|0
    0|0
  • Naptin nasil hallettin? merak ettim 😮😮

    0|0
    0|0
  • allah canını almasın buraya bunu yazana kadar birilerini arasana :D

    0|0
    0|0
  • sonuç ne oldu?

    0|0
    0|0
  • Nüfus cüzdanını bırak

    0|0
    0|0
  • sacına fon cektırme 400 dedıgınde neden kabul ettın? kusura bakmayın yanımda yok yanımda var sanıyodum de

    0|0
    0|0
    • zaten 400 tl tutmuş Şu an yapılanlar, utandım söyleyemedim tamam fön cek dedim simdi cekicek ama ben napıcam

  • Kızlar Devam
    9
Yükleniyor...