Popüler erkekle neden yakışıklı tatlı görünür ;?

dikkat ettimde parası olanlar daha degerli acba neden
?


0|0
5|3

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır. Surat hatları düzgünse yakışıklıdır.
    61.media.tumblr.com/...m7j410L6Zb1qg4knho1_500.jpg

    0|0
    0|0
    • beni zaten elmas yüzlüyüm gözlerim ela boyum 185 65 kg daha nolim hafifde minyom ama popülerlik 0 erklerde kızlarda ;%90 çevremde

    • Hepsini Göster
    • sen bir özele gelsene

    • bu arda demyi unuutum benim Şu an yaşım 18 giricem gun var zaten franciskonun 18 yaşındaki haline bnzetiyolar yanlış algılmasan sevinirm

En İyi Erkek Görüşü

  • kadınlar parayı sever

    0|0
    0|0
    • onu biliyozda neden yavşalık yaparlar

    • Hepsini Göster
    • ozaman paran varsa sevgilinde var paranvarsa kalitende var ozmn erkekler baba parasıyla artislik yapar digerleri nolucak

    • diğerleri bir süre ele mahkum olacaklar öyle bir kadınla evlenecekler kii bir gun uyandıklarında birisi atlayıp babacım diyecek diğeri aşkım diyecek adam da diyecekki lan ben kiminle evlenmişim!!! haberim yokmuş D: D: bu çocukları kim yaptı diyecek saman gibi hayat sürecekler anlayacağın

Kızlar Ne Diyor 4

  • Egoistler ve herşeyi elde ederim takıntıları var kadınlarıda sanırım bu çekiyo ilginç

    0|0
    0|0
  • Popüler erkekler tatlı, yakışıklı görünmez. Tatlı, yakışıklı olduğu için zaten popüler olurlar.

    0|0
    0|0
    • alalkası bile yok

    • Hepsini Göster
    • sen bide bana sor parakonusu açıldıgı gibi sınıfa giderdim ve sadece 1 tanene arkadaşım oldu oda bursluydu

    • Ya onlarda şöyle bişey var tanışmadan önce senin babanın geliri kaç muhabbeti dönüyor ortalıkta hiç hoş değil

  • Zenginler kel bodur kısa kepçe kulak olsa bile yakışıklıdır. bilindik bir kural

    0|0
    0|0
  • Bana gore cok abazalar :D :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Para arti paranin getirdigi bakim avantajlari vs

    0|0
    0|0
  • makyajla da yakısıklılastırılan coooook

    0|0
    0|0
Yükleniyor...