Canım Cook sıkıldııı... Lütfen yardımmm?

Lütfen yardım edin sömestr tatili girdi 4 gün oldu ve biz daha hiçbir yere gitmedik çok sıkılıyorum babam ve erkek kardesim dışarı çıktı anneme bizde bir yere gidelim diyorum yemek falan yapıcam sonra gideriz diyor lütfen yardım edin annemi dışarı çıkmaya ikna etmek için neler yapabilirim çok sert değil annem 1-2 şey daha denetsem ikna olur lütfen arkadaşlar yardım edin saçma şeyler yazmayın lütfen yardimlarinizi bekliyorum...


0|0
0|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • 2-3 şey denet sonra çıkarsınıız dışarı...

    0|0
    0|0
    • Işte ne deniiyim o nu bilmiyorum

    • Öğrenince bana da haber ver ne denediğini merak ettim doğrusu...

    • Annemin işlerine yardım ettim çabuk bitti bende anne gidelimmi bir yere nolur dedim tamam dedi

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...