Şimdi canlarim cigerlerim yarına çok önemli bir misafirim var ama sorun büyük bana göre?

Yemek işi tamam ama bu arkadaş ne hamur işi seviyor ne de tatlı seviyor çayın yanına ne ikram edebilirim?


0|0
8|23

En İyi Erkek Görüşü

  • yulaflı bisküvüyi daya gitsin. yemezse yemesin

    0|0
    0|0
    • Dimi ya zikkim yesin :dd

    • Hepsini Göster
    • Yok erkek arkadaş değil 😂

    • kız arkadaşsa sohbet filan önemli değil,
      evin tüllerine , hazırladığın yiyeceklere, halılara kilimlere bakar...
      birde kıyafetine..
      yüzüne bakmaz makyaj yapmana gerek yok :)

En İyi Kız Görüşü

  • Hamurisi ve tatli sevmeyen insan mi olur ya sbsbs
    Kuruyemiş koy mecbur napican.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • 100er gram fındık-antep-kaju-badem içi-fıstık karıştır , yanınada kuş üzümü çayın yanında en lezzetli karışım :) tabi ki ortaya yarım kilo çerez koymayacaksın sadece bu karışım benim sevdiğim :) birde sizin oralarda var mı bilmiyorum, bulgur kavururlar içinde menengiç tabi yine üzüm yanında :) çay için ideal şeyler yani :)

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Kanka çay sade içilebilecek en özel ve nadir sıvılardan biridir sigara içiyosa yanına bide kültablası getir tamamdır 💪🏻

    0|0
    0|0
  • büsküvü.

    0|0
    0|0
  • tuzlu kraker falan hazır alınır yani oda baya seçiciymiş zaten çayın yanında gidecek temel şeyleri istemiyo

    0|0
    0|0
  • Daya burçağı gitsin:/

    0|0
    0|0
  • Cicibebe falan yap

    0|0
    0|0
  • Çiğköfte filan yap bari

    0|0
    0|0
  • Çayın yanına kırmızı lahana koy iyi gider.
    http://derdinisikeyim.blogspot.com.tr/

    0|0
    0|0
  • çerez ver çayın yanına ;)

    0|0
    0|0
  • Ot koy

    0|0
    0|0
  • hiç bişey beğenmiyorsa eşeğin zikini ver.

    0|0
    0|0
  • meyve

    0|0
    0|0
  • fındık fıstık gibi kuruyemiş natural karşık ikram edebilirsin bence.

    0|0
    0|0
  • Mercimek köftesi
    Kumpir

    0|0
    0|0
  • Mercimek kofte ve bulgurlu yaprak sarması

    0|0
    0|0
  • Fındık fıstık badem :D

    0|0
    0|0
  • Hiç bir şey o zaman :)

    0|0
    0|0
  • Büskevit :) yok o olmaz çikolata yanı nasl diyim fındıklı farklı bn gibi biriymis

    0|0
    0|0
  • Ekleri daya gitsin :D

    0|0
    0|0
  • Kısır tarzı şeyler 😊

    0|0
    0|0
  • Beni et

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

Yükleniyor...