Isyerimde cocuk surekli bana dokunuyor?

İşyerimde bir cocuk belime dokunuyor sureklk cok tatli olmuşsun sen ya diyo tikim yok ama eliyle belimi sıkıyo falan sinir oluyorum ama sessiz biri olduğumdan utanıp kızamiyorum yapma diyorum ama duymuyo takmiyo ya da sizce amacı ne sapık mı hoşlanıyor mu?


0|0
819

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Tavrını koy azarla ne demek dokunuyor?

    0|0
    0|0
    • Bazen bağırıp yapma sunu ya diyorum 1saat sonra devam ediyo

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Sessiz kalıyorsan hak ediyorsundur.

    0|0
    0|0
  • baş başa kalma

    0|0
    0|0
    • Kalcak ortam yokki

    • Hem okaar ileri gidemez

    • iyi o zaman. senin utangaç olduğunu görüp üstüne geliyor. hoşlanıyor ya da niyeti kötü de olabilir bilmiyorum. pısırık durma. ağzının payını ver tepene çıkar yoksa

  • sapıkdır, hoslanmıyorsan utanma tersle bence

    0|0
    0|0
    • Tersleyince de takmiyo

    • Hepsini Göster
    • En sonunda kafasini kircam milletin icinde rezil etcem

    • şste simdiden sertce terslersen sana bidaha yaklasamaz

  • prim verme sakın

    0|0
    0|0
    • Yapma Diyorum takmiyo

    • Hepsini Göster
    • Öyle ciddi konusma yapamam utanirim yüzünede bakamam zaten hemen kizariyorum

    • ama bu konu ciddi yapmalısın

  • Bence tepkini koy gerekirse şikayet et 😊

    0|0
    0|0
  • 1- sert diller uyarın
    2- müdürünüze şikayet edin.
    3- abiniz, babanız yok mu? silkelesin yılışık iti !

    0|0
    0|0
  • Izin verirsen daha fazlasini yapar

    0|0
    0|0
  • nerene dokunuyor?

    0|0
    0|0
  • yüz vermişsin

    0|0
    0|0
  • cesaret vermişsen artık eli durmaz.

    0|0
    0|0
    • Galiba oyle oldu

    • Hepsini Göster
    • Kafasini kircam ama en sonunda

    • Alışmış kudurmuştan beterdir. Baştan mesafeyi koymadığın zaman sümük gibi yapışıyor insanlar. Şu an bile adam seni düşünüyodur niyeti bozmuş.

  • Üstüne şikayet et onudamı biz söyleyelim sessiz kalmaa daha çok tepene çıkar

    0|0
    0|0
    • Utanirim

    • utanırsan kal öyle iki gün sonra kalçanıda eller abi az gözünüzü açın bunun utanması yok

  • sessiz olduğun üstüne geliyo her ikiside var

    0|0
    0|0
  • Sapik

    0|0
    0|0
  • Migecek seni

    0|0
    0|0
  • sapıkdır

    0|0
    0|0
  • Bunu anlamicak kadar salak degilsin herhalde

    0|0
    0|0
  • Hosuna gidiyo mu 😄 dokunmasii

    0|0
    0|0
    • Sinir oluyorum ama bazen gidiyo gibi yapmaması taraftariyim ama

    • Hepsini Göster
    • Okadar da degil

    • Ne hissediyn 😄

  • ayak üstü prim yapıyor sende sahip ol kendine akıllı ol

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Hoşlanan insan ellemez sen istemediğin halde.

    1|0
    0|0
  • Ablacım bir gün ulu orta yerde adamı ifşa edeceksin eğer dur diyince anlamıyorsa mal gibi kalacak öyle yeter artik

    0|0
    0|0
    • En sonunda yapicam bunu cok sinir ediyo çünkü

    • Bak gerçekten sanırım yapma etme diyince daha çok yap falan diye anlıyorlar naz yaptığımızı sanıyolar ve nasıl bu şekilde anlamayı başarıyorlar ben anlamadım

    • Ağzının ortasina yapistirirsam anlar o zaman naz mi ciddi miyim diye

  • hoşlanıyorsa bile sapıktır sakın ilerletme derim. hoşlanan adam ADAM gibi gelir konuşur orana burana dokunmaz

    0|0
    0|0
  • Valla kimse çoçuği görmemiş, konuşmamış, tanımıyorum, kısacası yine cevap sende

    0|0
    0|0
  • kır kolunu bence bakalım birdaha dokuncak mı

    0|0
    0|0
  • :D :D sapk ✌

    0|0
    0|0
  • bir kafayı göm önce sonra adama havada takla at yumruğu yüzüne çak sonra kaç!!

    0|0
    0|0
Yükleniyor...