Sizce bu kız güzel mi?

Kendall Jenner 95 doğumlu 1.79 boyunda Ben çok beğeniyorum sizce nasıl?
Sizce bu kız güzel mi?






0|0
26|35

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 34

  • Hatun iyiymiş.

    0|0
    0|0
  • Begenmedım kanks

    0|0
    0|0
  • 95 doğumlumu benle aynı yaş eveeet yengemizi bulduk afaffssa😄😄😄

    0|0
    0|0
  • sevimli

    0|0
    0|0
  • yerim feadssd

    0|0
    0|0
  • taş taş

    0|0
    0|0
  • Bu kizlara bakioz bakioz sonra turk kizlarini begenmioz bir bakmisiz yas 30 evde kalmışız :)

    Bir abimin sözüdür.

    0|0
    0|0
  • bunlara ulaşmak hayal :D sen bana bizim köyün kızlarını goster :D

    0|0
    0|0
  • yaşlandım ya la güzel kız

    0|0
    0|0
  • Kaya olmus bu artik

    0|0
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
  • Güzel görünüyor ama onu daha dar maddi imkanlarda yasarken bide görseydik ne kadar güzel oldugunu daha iyi görebilirdik

    0|0
    0|0
  • mükemmel

    0|0
    0|0
    • ben güzelden anlarım :D

    • ya bazı kızlar var çevremde. kendileri tiplerine bakmadan ben çok güzelim çok çekiciyim triplerine giriyorlar asıl güzel olan kızlara da '' bu çok çirkin buna mı bakıyon bu kızdan sen nasıl hoşlanırsın '' felan diyorlar. aslında kız dünya güzeli ama kıskançlık hatsafada. sen onlardan değilsin demekki.

    • öyle olmaya bir sebep yok ki.. görünüyo her şey Boş ego :D Ben de kendime çirkin demem ama benden güzele de güzel erim yani bunda kıskanılacak bir durum yok

  • Bu. Kız yaşıtm mı çok olgun duruyo

    0|0
    0|0
  • Yengeni neden paylaşıyorsun burda benden izin aldın mı :D

    0|0
    0|0
  • Biz yaslanmisiz lan gebersek mi napsak. Bu kari bu yasta böyle 30 gibi görünüyosa eger...

    0|0
    0|0
    • yok 30 gibi durmuyo Sadece biz ufak tefek olduğumuzdan yaşımızı göstermiyoruz :D Aslında normal olan onlar

    • Himm. Tamam gebermiim o zaman

  • bizim sınıftaki büşraya benziyo

    0|0
    0|0
  • Tam bir büşra 😅

    0|0
    0|0
    • nasıl yani :D

    • Hepsini Göster
    • birader o espri çok ayağa düştü yapmayın artık ya türkiyedeki bütün büşraları toplasan bir kendall etmez a q ne büşrası. hatta dilara melisa ceyda ne varsa topla getir yine etmez a q :)

    • Kızda tam da o tip var abi ayrıca bizim kızların nesi var yani çok daha güzelleri var hatta kaç tane ülke gezdim (iskandinav ülkeleri hariç) gayet iyi bizim kızlarımız yani 😅

  • Yok beğenmedim benden 1 cm uzun bu

    0|0
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
  • ikinci resimde nedense o kadar da güzel cıkmamış

    0|0
    0|0
  • Tabiki güzel

    0|0
    0|0
  • güzel değil.

    0|0
    0|0
  • Güzel isimden kaybetmiş.

    0|0
    0|0
  • Normal güzellikte ünlü olduğu için çok güzel geliyo size

    0|0
    0|0
  • Bu insansa ben neyim

    0|0
    0|0
  • bu 95 doğumlumu!!! memleketteki tüm 95 lileri asın

    0|0
    0|0
  • güzelliğini tartışmayalım bence :) yaşını tartışabiliriz :)

    0|0
    0|0
    • 20 yaşındaymış büyük gösteriyor olabilir ama bence normal. Çünkü nedendir bilmiyorum Teknolojiden mi hormonlu beslenmekten 1991 doğumlulardan sonra genç olanlar yaşını hiç göstermiyor Ben 95 doğumluyum abim 91 doğumlu onun lise mezuniyet yıllığına bakıyorum o kadar büyük gösteriyolar ki yani şu an bile ben o fotoğraftakilerden küçük gösteriyorum Sadece ben değil aslında Üniversitedeyim ama hala bir çoğumuz 15-16 gibiyiz bir sorun var ama ben bunu çözemedim :D

    • Hepsini Göster
    • yani sorun bizde :D bunlar normal biz problemliyiz :D

    • aynen :)

  • Faniyim fani olanı istemem :)

    0|0
    0|0
  • bu mezarına tüküreceğim filminde oynayan kadın değilmi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 25

  • Çok güzel kız boy, pos, endam hepsi var. Türk kızlarına da benzemiyor değil azıcık ucundan :)

    0|0
    0|0
    • tek sıkıntısı yaşını büyük göstermesi diyolar :)

    • Hepsini Göster
    • aynen Allah bir yerden kısmış bir yerden vermiş Küçük gösteriyoruz işte baya avantaj :D

    • denge var olmasa şaşardım Türk kızları aslında çok şanslı biz kadınlar uzun boyu marifet sayarız ama erkeklere göre orta boy dünya üzerinde beğeniliyor biz kadınlar 0 beden olmak istiyoruz erkekler 38-40 beden kadınları daha güzel buluyor biz ince bacak seviyoruz erkekler biraz etli dolgun olsun diyorlar bunlar boşuna aç kalıyorlar :D :D

  • acayip güzel

    0|1
    0|0
  • Benden bir yaş büyük kıza bak

    0|0
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
  • Bence de çok güzel.

    0|1
    0|0
  • Kız güzel

    0|1
    0|0
  • Güzel.

    0|0
    0|0
  • ben ondan ufak gosteriyorum -.-

    0|0
    0|0
  • Yaşına göre büyük gösteriyor

    0|0
    0|0
    • Aynen 30 una geldiğinde 37 gibi durur yaşdan büyük göstermek hic iyi değil helede kızlarda dezavantaj

  • Maşallah bebek gibi

    0|1
    0|0
  • gerçekten çok güzek kaş göz on numara

    0|1
    0|0
  • güzel

    0|0
    0|0
  • Güzel😊

    0|0
    0|0
  • Güzel.

    0|0
    0|0
  • gerçekten çok güzel

    0|0
    0|0
  • 95 doğumlu mu :o güzelmiş baya

    0|0
    0|0
    • evet 95 ayy herkes şaşırıyo :D

  • Kendall güzeldir

    0|0
    0|0
  • Çok güzel ama 30-35 gösteriyor :/

    0|0
    0|0
  • Igrenc fizik yüz vasat

    0|0
    0|0
  • guzel

    0|0
    0|0
  • bencede güzell :)

    0|0
    0|0
  • çok güzel

    0|0
    0|0
  • Bu kadınsa ben neyim :(

    0|1
    0|0
  • Erkek olsam rüyalanmadığım gün olmazdı 7 24 bu kadini düşünürdüm

    0|1
    0|0
  • Güzell

    0|0
    0|0
Yükleniyor...