Turkiyede evlenilecek kız bulmak neden bu kadar zor?

Zaman degisti insanlar degisti derken artik bazi degerlerimizi hepten kaybettik sanirim inan uzuluyorum kizlarimiz icin :((


0|0
14|17

En İyi Kız Görüşü

  • ben varım işte:)

    0|0
    0|0
    • hani neredesin gizlicim :(

    • Hepsini Göster
    • :) bende

    • Eee ikimizde seviyosak bir mesaj at bakalım merak ettim be :DDD

En İyi Erkek Görüşü

  • Onları anlamak iyice zorlaşıyor çünkü kendileri ne istediklerini ifade etmiyorlar. Bugün başkalar yarın başkalar.. Bence insan gibi ciddi olan erkek tarafı daha fazladır.. Net..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Erkekler bazı değerlerini kaybetmedi sanki. en nefret ettiğim şey erkek milletinin her konuda suçu kızlara atmasıdır. Türkiye'de evlenilecek kız yoksa Ruslara yönelin, Türk kızlarını her konuda aşağılayıp da sonra da evlenecek kız bulamayınca yine suçu kızlara atmaya çalışmayın.

    0|1
    0|0
    • Sen de burada sacmalamissin affeyim sana

    • Hepsini Göster
    • Herhalde soracaklar maaşını, evlenecek adam para kazanmıyorsa nasıl ev geçindirecek. Önce empati yapmayı öğrenin. Daha fazla da siiznle tartışmak istemiyorum cevap yazmayın lütfen.

    • Dogru insani bulmak bence dünyanin en zor olayidir, suçu ne kadına nede erkege tamamen atamayiz, kişi kendini ne kadar gelistirdiyse o kadar hayatinda basarili olur, sütten ağzi yanan suyu üfleyerek icer ama sütü niye fazla isittigini düsünmez, bence bu konuda her iki cinste ayni oranda suçlular ya da masumlar cünki günahlar yalniz başına işlenmiyorlar

  • Ahir zaman alametleri bunlar..
    İnsanlar iyiden iyiye sapıttı..

    0|2
    0|0
    • Napmaliyiz haramlar mesrulastirildi :((((

    • Hepsini Göster
    • Atar yapmam ben..
      Sinirlendiğim zaman kendimi bu şekilde ifade ederim!!!

    • :D :Dddddd

  • Nedense üzüldüğün kızlar değil de kendinmişsin gibi geldi. Elalemin kızlarına yok kahrolsunlar yok gebersinler demek kolay tabi söylediğin sözün ciddiyetini bilmediğin için. Hadi şimdi güzelce bir tersle😀Sadece lafta kalarak burda atıp tutamazsın haa yapıyorsan da kimsenin seni ciddiye almasını bekleme. lafla peynir gemisi yürümez.

    0|0
    0|0
    • senin lafinla yurudu degilmi peynir gemisi?

    • Hepsini Göster
    • Sorsak hepiniz tum kizlar meleksiniz o kadar masumsunuz ki :D
      herkes masumsa sanirim cehennemde bir ben yanacagim !

    • Herkes masum da demedim ben senin gibi genelleme savurmuyorum etrafa.

  • Sen düzgün birisini bulamamışsın ben de erkekler için üzülüyorum hiç mi adam gibi biri yok bu hayatta

    1|0
    0|0
    • Siz adam gibi karakterli adam bulunca da adini sormadan maaasini soruyosunuz?

    • Hepsini Göster
    • Bilmem onların fikrini Allah çok verip azdırmasın az verip aratmasın işte azıcık aşım kaygısız başım bence her şeyin bir açıklaması vardır

    • Sen de haklısın arkadaş

  • Erkeklerde farksiz degil.

    0|0
    0|0
  • bir kızlar böyle zaten sen namuslu olursan seninle evlenecek kadında namuslu olur ayet var merak etme sen

    0|0
    0|0
    • yok oyle bir kiz

    • sana denk gelmemiş senin söylediğin kişilerde benim hayatımda yok aslında bir nevi ortamımızı biz seçiyoruz..

    • Yok ya sen çok akıllısın sakla aklını belki yaşlanınca lazım olur asasasasas

  • Aynı durum erkeklerimiz içinde geçerli. O yüzden kızları bırakın hemcinslerinize üzülün bence.

    0|0
    0|0
    • inan hepimiz icin uzuluyorum ama hatanin buyugu kizlarda maalesef

  • Çünkü ben çoktan evlendim

    0|0
    0|0
  • Butun kizlar akillandi aslinda eskiden okumak fazla yoktu falan filan ozgurluk geldi ulkeye bu gibi durumlar

    0|0
    0|0
    • Isinize gelince ilk adimi atamam sohbet baslatamam deyin yine isinize gelince erkekten ustunum deyip sacma sapan hareketler ve tutarsizliklar yapin siz ilflah olmayacaksiniz hepinizi infilak etmek lazim aslinda

    • Cogul konusmasanmi acaba tanidigin kizlar o tarzdaymis demekki sende baya bisey cekmissinki bu sonuca varmissin bir kiz yuzunden tum kizlara boyle laf edebilcek bir adam yok buyuk ihtimalle erkektir sadece sen oyle kizlari cekmissin kendine eee bosuna dememisler bana arkadasini soyle sana kim oldunu soyliyim diye

    • Sen cok mu farklisin laan ezik menfaatciler paraci kallltokuler

  • sen bulamıyorsun bulmak zor değil.

    0|0
    0|0
  • Rusya'ya git bulursun

    0|0
    0|0
    • Neden kendi ulkemde bulamiyorum neden ici dışı ayrı oynayan karaktersiz ezik sunepe bir kiz guruhu var ve bu zavallilikla daha erkegin en zenginini secme derdinde? Neden lan neden?

    • Ülkende sen bulamiyorsun bulan buluyor, gözünüzü Anadoluya çevirin hayat batıdaki gibi degil.. Görgü ahlak terbiye sizin gordugunuz gibi degi cogundal. Ne erkeklerinde ne de kadınlarında. Yozlaşmıssiniz siz ve herkesi kendiniz gibi gormeye baslamissiniz

    • ic anadoludayim zaten acik konus

  • Erkeklerimiz çok düzgün zaten vallahi :D

    0|0
    0|0
    • Siz bizden betersiniz masum ayaklari yapmayin hic bize masum degilsiniz

    • Yapanlara söyle bunu ben masum ayağı yapmıyorum :)

  • Eeeeh yeter be biktim bu sorulardan. Ben varim abi. Hic yok degil yani.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Erkekleride bulmak çok <zor.
    bir biz varız adam gibi seven maa sevilecek kız bende bulamıyorum

    0|1
    0|0
    • bulamassın la boşuna debelenme olmayan şeyi bulamassın değil mi?

    • Benim teyzemin kızı evleniyo 29 şubatta hiç bu zamana kadar pis pis seyler yapmadı ve öpüşmedi ama 6 tane erkekle el ele tutuşmuş ve bunu evleneceği kişiye anlattı o yüzden zor durumda değil ve bende hiç bisey yapmadım 3 kişile el ele tuttum ve 1 kişiyi yanaktan öptüm şimdiye kadar bende zor durumda değilim ama yinede biraz utanıyom 3 kişide az değil yaaa hatta 2 tanesi sevgilim bile değildi :\

    • @Şirinbebekk 3 kişi fazla keşke 1 kişi olsaydı :(

  • Çünkü insanlarımız sistematik olarak yavaş yavaş kendi kültür, inançlarından uzaklaştırılıp yozlaşmış sözde modern dünyanın kölesi oldular. O sebepten artık insanlar sadece kendi egolarını nefsinin arzu ve isteklerini düşünür oldu sadece. Neredeyse selamlar bile sadece maddi bir menfaat var ise öyle verilir oldu. Ama bunların mutluluk getirmeyeceğini her kes bir gün anlıyor vene yazık ki o zaman yıllar boş yere geçmiş oluyor, insan kendi yalnızlığı ve boşluğu ile baş başa kalıyor.

    1|0
    0|0
  • Aynen kardeş aynı düşüncedeyim

    0|1
    0|0
    • ne yapAbiliris?

    • Hepsini Göster
    • buldugun an fazla uzatmadan evlen ben ettim sen etme :)))))

    • aynen :D hayır işlerinde acele etmek gerek :D

  • Eğlenemeyeceğiniz kızla evlenmeyin

    0|1
    0|0
    • tecrube konusuyo sanirim.. Ama inan turk kizi ile olmaz alayi menfaatci

    • Hepsini Göster
    • Evet çoğu öyle. Ama evlenmezsin olur biter. Dünyanın sonu değil

    • hepsinde ayri uzuluyorsun ama buna kimin hakki var ki?

  • Türkiyede evlenilecek erkek bulmakta zor, gelisen iletisim (internet mecmua) insanlari birbirine ışık hızında yakinlastirirken ahlaki degerlerdende bir o kadar cok uzaklastirdi. Bizi biz yapan toplumsal ve geleneksel kurallarımızdan we kawramlarimizdan uzaklastiran seyleri yok etmedikçe de bu yozlaşma dahada büyüyecektir

    0|0
    0|0
    • Hala kendini koruyabilen bakir kalabilen erkekler bile varken bu kızlara ne oluyor da kendılerını kotuyamıyorlar kardeşim?

  • aslında doluuu

    0|1
    0|0
  • Türkiyede evlenmeyeceğim için sorun yok. Evlenilecek kızlara sahip olan ülkeyle bağlantım var çok şükür. Ancak bana bularım inşallah ama 6-7 sene bekarlık hayatını yaşamak isterim.

    0|0
    0|0
  • Kızı bul da evlenilecek kızı sonra bulursun.

    0|0
    0|0
  • sen niyetlen evlenecek kız illaki bulursun

    0|0
    0|0
    • yok kardeşim olmayan şeyi nasıl bulacaksın?

    • Hepsini Göster
    • yabanci kizlarla cikiyom zaten dede

    • gözlerini kapat vazifeni yap çok düşünme böyle şeyleri

  • kızlar kendini prenses peri sanıyor...

    0|0
    0|0
    • yabanci bir kizla ciktim inan turklerden tiksindim lan?

    • boswer kizlara haci be

  • Empati yapmak şart Kızlarda böyle düşünüyor ne garip ^^

    0|0
    0|0
    • kızlar ayrı bir çelişkide zaten kafaları zeruş gibi

  • illa evlenmek gerekmiyo

    0|0
    0|0
    • ewlenilmez zaten turk kiziyla yabanci sart

  • Bu sitede cevabı bulman lazımdı şimdiye😉

    0|0
    0|0
  • Evlenecek erkek de kız da yok

    0|0
    0|0
    • kizlarin durumu icler acisi kardesim

  • Ahir zamanda yiz baskan ben artik normal gormeye basladim

    0|0
    0|0
    • Kendilerine bakmadan neden bir de erkek begenmiyolar kardesim cogu erkek bile bakir dururken bakire kiz bulmak cok zor !!!

    • Hepsini Göster
    • Hicbir kizin bekaretini almadim zor durumda birakmadim ama bunu yapanlar kiymete bindi ben igreniyorum turk kizindan ya kahrolsunlar gebersinler !!!

    • Aynen temiz biri denk gelir baskan insallah

  • sen evlenilecek erkekmisin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...