Yabancı biriyle evlenmek isteseniz aileniz onay verir mi?

Yabancı bir kızla/erkekle evlenmek isteseniz aileniz onaylar mi yoksa tepki mi gösterir.
Benim annem ve babam mhpli bir türk dışında kimseyle evlenmeme izin vermez 😂😂


1|1
4762

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 61

  • Erkek olunca heralde aileler izin verir. Soy erkekten devam ettiği için bir sakınca olacağını sanmam. Ancak gelin olacak olan o yabancı kızın da bizim ailemize yakışacak olması önemli. Aşırı dekolte giyen, rahat bir kız olursa olmaz mesela :). Yine de tercihim Türk kızlarından yana.

    1|0
    0|0
  • En başta ben onay vermem

    1|0
    0|0
  • Gavura verilecek kız yok bizde.

    1|0
    0|0
  • Ailem kimle evlenecegime karışmaz.. PKK ki olmasın yeter

    2|0
    0|0
  • Ne kadar yabancı olduğuna bağlı. Bu dünyadansa poroblem değil. Bu galaksidense bakarız ama gidipte taaaa 20 milyon ışık yılı uzakta ki galaksiden tutup damat ya da gelin getirirse olmaz o iş. Gidip gelme torunları görme ağır sıkıntı.

    1|0
    0|0
  • Napacam ya yabancıyı

    1|0
    0|0
  • Annem izin verir ama akrabalarım kötü bakar.

    1|0
    0|0
  • Benim sülalem karşı çıkar sülalece mhp :D halam Kayseri kadın kolları yönetimde sen hesabını yaparsın artık :D

    2|0
    0|0
  • Müslüman olması ilk şart. Geri kalanında bakacakları kriterler türk kızlarıyla aynı oldugundan fark etmez

    1|0
    0|0
  • müslüman olmazsa evlenmem.

    Onlar direk toprak oluyor.

    Diğer taraf da göremem

    2|0
    0|0
  • Annem o yüzden yurtdışına çıkmama izin vermiyor.
    Keser beni. s

    2|0
    0|0
  • Kız için biraz sıkıntı olur da erkek için sorun olmaz bence
    Şimdi ayrım yapıyor diyen olacak ama olsun
    Şimdi benim bir kızım olacak yabancı birine bir aileye ya da ülkeye gitmesine izin vericem öylemi olmaz abi öyle şey erkek için sorun degil sonuçta bizim ailemize gelecek :)

    1|0
    0|0
  • Vermez

    1|0
    0|0
  • AKP li olmadığı sürece onay verir

    1|0
    0|0
  • Izin vermrzler ama zaten bende yabanci biriyle evlenmem.

    1|0
    0|0
  • Annem bir Italyan kizi bulmam konusunda tesvik ediyor nedense.

    1|0
    0|0
  • Şu durumda herşeye tamam diyecek konumdalar :) Bahsi bile geçmemesi lazım

    1|0
    0|0
  • Sıkıntı yok

    1|0
    0|0
  • Verir tabiyiki, zaten hayat benim hayatim.

    1|0
    0|0
  • vermez

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    41

Kızlar Ne Diyor 47

  • zatn Muslümansan gayrımuslim erkekle evlenemessın ayetle haram. kadın kocasının dını uzere oldugu ıcın dınden cıkarsın. Muslüman ıse sorun olmaz

    1|0
    0|0
  • Ben istemem ailem de izin vermez

    1|1
    0|0
    • senin yabancı meraklısı olduğunu sanıyordum @KirmiiziOjemm

    • Hepsini Göster
    • gerçi bende sinirli konuşuyordum küfürlü bile konuştum hatta özür dileyemeden engeli bastın

    • @kindarsüpriz2 ben küfür etmem en fazla hakaret etmişimdir 😂 her neyse boşver

  • ben taylandlı bir transla bile evlensem annem umruna takmaz galiba... ben mutlu olduğum sürece annem arkamda olur hep. ama umarım italyan yağız bir delikanlı falan olur evleneceğim kişi sadfasdf:D

    1|1
    0|0
  • Ailemin yarısı yabancı zaten. Müslüman olması yeterli.

    1|0
    0|0
  • Yabancı biriyle evlenmeme birşey diyeceklerini sanmıyorum :)

    1|0
    0|0
  • Benimkilerin öyle bir kuralı yok ((=
    Fakat hayırlısını dilemek gerekir yinede ((=

    1|0
    0|0
  • vermez ama ben zaten onay beklemem direk kiliseye ya da bir deniz kenarına çiçekten kolye falan takaraktan çok özeniyorum çooook içimde kalmış amerikan filmlerinden zaten bir bulsam direk :D

    1|1
    0|0
    • @amigep yazıklar olsun gavurla evlenmeye çok mu özeniyorsun direk yabancıyla evlenecekmisin

    • Hepsini Göster
    • bir erkeğin buna karışması sence tuhaf olmaz mı

    • @kindarsüpriz2 tamam işte aynı şekilde seninde bu kızın isteklerine karisman tuhaf oluyor. Dediğim gibi herkes seçimlerinde özgürdür.

  • Yabancı biriyle evlenmek istemiyorum

    1|0
    0|0
  • Evet onaylıyor.

    1|0
    0|0
  • Onlara ne? Hayat benim sallamam ki

    1|0
    0|0
  • Verir

    1|0
    0|0
  • Benim annem artik müslüman olsun da ne olursa olsun diyor artik. Kadin evde kalmam dan korkmaya basladi haha gerci baslarda okadar pozitif bakmiyordu bu olaya ama etrafimizda cogu kisi türk olmayan ksiilerle evlenmeye basladi artik

    1|0
    0|0
  • Ben istemem yabancı birini

    1|1
    0|0
  • benim anne babada mhp li
    anneme bir koreliyle evleneceğimi sölüom
    sünnetsiizlerle evlenirsin sen zaten gavur onlar gavur dio :D :D :D :D

    1|0
    0|0
    • Müslüman olursa izin verirler mi :D

    • Hepsini Göster
    • Canım sana bir şey demiyoruz bu senin hayatın kimse karışamaz sadece arkadaşa bunu anlatmaya çalışıyordum :)

  • verirler.

    1|0
    0|0
  • Yurt disini istemezler ama tabiki turkiyedi her aileyi ben istiyorsam kabul ederler tabi taniyip huyunu suyunu bilmeleri lazim.
    Ama ben bir kurt istiyorum kısmet olursa.

    1|0
    0|0
  • hahahahahah :D

    1|0
    0|0
  • benimkiler hayatta lafını ettirmez sülalece MHP li hazır olanı kabullendiremedik birde yabancı 🙈

    1|0
    0|0
    • Es adayı mhpli değil mi :D

    • Hepsini Göster
    • Damat beye güveniyorum ailecek kendi görüşüne çeker inşallah :D

    • valla Akp Mhp farketmez iç işleri bakanı olarak önce benim sözüm geçicek sonra kime istiyosa oy yabilir😂😂 @metay

  • Benimde mhp'li ve ailem istemyor ama ben istiyorm diye bişi demiyorlar. kürdüm ben bide

    1|0
    0|0
  • babam karışmaz ama annemi bilemem

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    27
Yükleniyor...