Kızlar ablamın yatakta fotoğraflarını yakaladım?

kızlar şimdi birşey sorucam ablamın fotoğraflarından birinde yabancı bir evde yatak odasında çekilmiş topuklu ayyakabı ve mini etekle pozu var yatağa yüz üstü uzanmış halde fotoğrafını ise yanındaki çekmiş. ama yatak odasına bakıyorum evli bir çiftin yatak odası gibi çift kişilik hatta, yani genç kız odası değil acaba düşündüğüm şey mi yoksa bir kız arkadaşının odasımıdır? kız arkadaşı evliyse onu eşinin odasına sokar mı sokmuş olsa bile neden yatak odasında fotoğraf çeker ki saçma fikirler üretiyorum yardımcı olun bi?


0|0
2|4

En İyi Kız Görüşü

  • Seni ilgilendiren bir durum yok ortada.

    0|0
    0|0
    • ne diyon be evli değil yaşı kaç olursa olsun sorumluluğu benim üzerimde

    • Sorumluluğu nereden senin üzerinde oluyormuş? Resmi vasisi falan mısın?

      Kişi reşit olana kadar anne-babasına tabidir. Reşit olunca bu da ortadan kalkar. Ağabeyi bile olsan sorumluluk iddia edemezsin yani.

      Kaldı ki küçüksün, bu büyüklenme nereden geliyor çözemedim.

      Üstelik o fotoğrafların nasıl eline geçtiğinden, kadının dosyalarını karıştırmandan falan bahsetmedim bile.

En İyi Erkek Görüşü

  • Günahını almıyım ama ablanı dudukledıler heralde kanks

    0|0
    0|0
    • ya bir kezde bir kız arkadaşıyla beraber arabada yakaladım en önde oturuyordu yanında kız arkadaşı da vardı yanındaki erkekte iş yerindenmiş nereye gidiyosunuz diye çıkıştım arkadaş iş yerinden ya yemeğe gidiyoruz dedi, yanındaki elemanda merak etme dostum bana emanet dedi olay çıkaracaktım da ses etmedim nedense ne hali varsa görsün dedim

Kızlar Ne Diyor 1

  • Herşey için çok geç😁

    0|0
    0|0
    • peki böyle birşey yapsa bunu telefonunda saklar mı? yani o fotoğrafı telefona atmak riskli değil mi

Erkekler Ne Diyor 3

  • arkadaşı olsa neden çift kişilik yatak olun ki. evli arkadaşı olsa neden yatak odasında foto çektrsin. üzgünüm ama ablan evli bir erkekle beraber

    0|0
    0|0
    • sorsam kız arkadaşımın yatak odası diyecek eminim buna deliriyorum şu an

  • Böyle bir konuda önyargılı davranmak hata olur. Gerekirse ablana sor.

    0|0
    0|0
  • Safa sil dedim silmemis bak yaa

    0|0
    0|0
Yükleniyor...