Bes senelik arkadasinla küstüm sizce haksiz miyim?

Dün kavga ettik ben baslattim. Cunku bazi huylari sinir etmeye basladi. Kiskanclik yapmaya basladi uzun suredir. Fizik ve yuz olarak ondan cok ondeyim ama her zaman kendini kotu hisseder diye laflarimi hep secerek konustum. Fiziksel ozellikleriyle ilgili hic kotu bir sey soylemedim ama ben ona ne zaman kendimle ilgili fotograf falan gondersem hemen soguklasiyo eger birisi benle ilgileniyosa o kisiyi begenmiyo cok yakişikli olsa bile benim begendigim seyleri kasten begenmedigini dusundugum icin dun bu konuyu actim hemen savunmaya gecti kavga etmeye hazir haldeydi ben de zaten sinir olmustum konusmayalim dedim. Hata bendemi?
Not:pisman degilim

Güncellemeler:
Soru basligi arkadasimla olacak yanlis harf kullanmisim

0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

  • Bu yazdıklarının dışında sen güzel olduğun halde sana güzel olduğunu da söylemiyordur kesinlikle çünkü seni kıskanıyor bence

    0|0
    0|0
    • Aynen öyle hicbir seyimi begenmiyomus gibi yapiyo

    • Aynen öyle hic benim guzel oldugumu soylemedi ve surekli benim hicbirseyimi begenmiyomus gibi yapiyo

Erkekler Ne Diyor 3

  • Acı söylesende doğruyu söylemişsin

    0|0
    0|0
  • Sen haklısın eğer anlattığın gibi biri ise sıkıntı yapma zaten gider kendinden daha çirkin biri ile samimi olur bı işler böyledir

    0|0
    0|0
    • Yarisini anlattim daha fazla anlattiklarimdan bencede konusmamiz daha iyi oldu

    • Hepsini Göster
    • Daha once bu kadar yogun gostermiyodu sonradan degisti belkide benim safligimdan farkina varmadim

    • Olabilir ama bence bosver sen

  • sen haklısın

    0|0
    0|0
    • Onun acisindan bakmaya calistim belki hata bendedir diye ama boyle davranislari vardi

    • kızlar bazen kasıtlı olarak gerginlik çıkarır yani normaldir bu dengesiz hareketler kızların silahıdır hem onları daha çekici kılar :) kendini suçlama

Kızlar Ne Diyor 1

  • ben çirkinim ve yani hem yüz hem fizik açısından hani bu öyle benim abarttığım bir şeyde değil. Çevremde çok güzel her gittiği ortamda dikkat çeken arkadaşlarım var. Onlar gibi değilsede normal olabilmeyi çok isterdim ama hani bunu onlara zarar verecek haklarında kötü düşünecek biçimde yapmıyorum. Senin arkadaşın durumu abartmış. Benimde bazen arkadaşlarım üzülmiyim diye bir şeyler bulmaya çalışırlar ama ben onlara kötü davranmam kötü düşünmem.
    bende kendi halime üzülürüm ama senin arkadaşın gibi değilim benimki kendi çapımda ilerler. Seni rahatsız ediyorsa bırak başka arkadaşlar bul. Benimde başka sebeplerden biten arkadaşlıklarım oldu hayat böyle yenisi çıkıyor ve çok daha iyi olabiliyor.

    0|0
    0|0
    • Cok tesekkur ederim ben de senin gibi dusunuyorum yani baskalari kendimi begenmisim gibi yorum yapar diye cekindim ama boyle soyleyince mutlu oldum. Haksiz degilim en azindan ben o alinicak uzulecek diye en ufak birsey soylemedim gorunusu ile ilgili o boyle davraniyo

    • Hepsini Göster
    • Bencede böylesi daha hayirli olur benim icin eger o da senin gibi olsaydi Şu an hala arkadas olurduk ama insanlari degistiremeyiz en iyi konusmamak

    • hayırlısı olsun boşver

Yükleniyor...