Pempe otobuslerden sonra pempe duraklarda dusunulmus, nasil?


Pempe otobuslerden sonra pempe duraklarda dusunulmus, nasil?


0|1
1923

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Sevgili arkadaşlarim. Bunun kadin erkek eşitliğiyle zerre alakasi yok. Tacizden, erkeklerle otobuste yapişik şekilde gitmekten hoşlanmayan veya dini olarak doğru görmeyen insanlar olabilir. Isteyen karişik otobuse biner kimse engellemiyor. Şeriat geldiği falan yok korkmayin. Şeriat gelse Japonya'ya gelirdi.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 22

  • çok güzel

    1|0
    0|0
  • Fordculardan kaçamazsınız. Demir parmaklıklar olmalı bu duraklarda. Biber gazı bölmesi olmalı. Acil durumda camı kırıp biber gazı alınabilmeli.

    2|0
    0|0
  • Güzel kanks

    1|0
    0|0
  • Turkiyede olsa o koltuğu çalarlar ak

    2|0
    0|0
  • super her durak boyle olmalı

    1|0
    0|0
  • Pembe yollar yapılsın İstanbula, kadınlar sadece o yoldan gitsin.

    Sonra oksijeni, farklı atmosferden alsınlar, pembe atmosfer.

    0|0
    0|0
  • Pembe oda, pembe otobüs, pembe durak. Yakında pembe tuvalet çıkarsa şaşmam. Millet camlı odada s*çar.

    0|0
    0|0
  • iğrenç olmuş ya :D

    0|0
    0|0
  • guzel

    0|0
    0|0
  • güzel olmuş, sponsor barbie

    0|0
    0|0
  • Amanın şeriat geliyo kaçın yobaz belediyeler zati japonyayada şeriat gelmiş :/

    0|0
    0|0
  • Türkiye de sperm bankası olurdu geceleri
    Ya da tinercilerin falan.

    0|0
    0|0
  • Lafa gelince eşitiz ama ayrimcilik yaparsnz

    0|0
    0|0
  • bu gidis hic iyi degil bundan on sene sonra goreceksiniz bu sefer kadinlar erkekleri ezecek ve pankartlarda erkege siddete hayir yazacak

    0|0
    0|0
  • bebegim cok adisiniz be :)

    0|0
    0|0
  • Ülkemize geleceğini düşünme derim. bence çok saçma olmuş

    0|0
    0|0
  • Gerekirse pembe durak yakarız... Renk değil düzene , çok kötü zihinlere sitem...

    0|0
    0|0
  • igrenc otesi

    0|0
    0|0
  • Neresi burası)

    0|0
    0|0
  • Belediye çalışıyo be

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 18

  • süper

    1|0
    0|0
  • Ayy ölüm

    1|0
    0|0
  • ayyy çok taaatlı :D

    1|0
    0|0
  • Cok pembe. Pembe rengi aslinda sevmem.

    0|0
    0|0
  • Çok güzelde o koltuğa kim sığacak?

    1|0
    0|0
  • Yhaaa ama yollarda ayırsınlar her yerde karşıma erkek çıkıyo. s. s namahreeem. s. s

    0|0
    0|0
  • Çok tatlişko

    1|0
    0|0
  • çok saçma kadın erkek eşitse neden farklı otobüs neden ayrı durak...

    0|0
    0|0
  • Çok tatlı :D

    0|0
    0|0
  • Cok guzel

    1|0
    0|0
  • hahahah yaratıcı ☺️

    0|0
    0|0
  • Hahhaa 😊 var mı gercekte boyle durak varsa nerede cok guzel olmus bencee

    0|0
    0|0
  • Bence çok güzel.

    0|0
    0|0
  • Bu ne ya

    0|0
    0|0
  • Pembeyi sevmem.

    0|0
    0|0
  • Bu ne ya? Bu gerçek mi?😂 Ben sevmedim

    0|0
    0|0
  • Çok şirin ☺

    0|0
    0|0
  • Neden bilmiyorum ama görünce aklıma Katy Perry geldi. 😅

    0|0
    0|0
Yükleniyor...