Kız kardeşim olucakmış Namusuyla uğraş dur anasını satayım. Ne yapcam şimdi?

Öf ya öf erkek olsaydı la kız nedir yaaaaaaaaaaavvvvvvvv

Güncellemeler:
hey allahım ya
...

0|0
5|5

En İyi Kız Görüşü

  • Doğru düzgün yetiştirirseniz birşey olmaz. :)
    Allah bağışlasın Allah analı babalı büyütsün sende sevinmelisin , şükür etmelisin bence. :)

    0|2
    0|0
    • Gemi bile rotasından sapıyorsa yani

    • Her gemi şaşmaz ama. :)
      Siz ahlaklı , imanlı yetiştirin gerisi gelir zaten. :)

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 4

  • İşin zor ama cokda tatli olur simdj o

    0|1
    0|0
  • Allah kardeşini senin eline dusurmesin
    Allah onu önce senden sonra senin gibi erkeklerden korusun
    Bu düşüncede olduğuna gore sen de çok doğru düzgün bir insan değilsin demek ki
    Kizlar istedikleri zaman kendilerini kendi namuslarini korurlar
    Ki senin düşüncedeki sapik kar olmasa zaten korumalarına gerek kalmaz

    0|0
    0|0
    • Ulan gerizekali beni neden kardesimden uzak tutsun Allah malmisin

    • Sen önce beynini temizle
      Sonra agzini topla
      Sonra da daha dogmamis cocugun ileride namussuzluk yapabileceğini düşündüğün için utan

  • Erkeğin namusu yok mu yobaz? ya sizin nesliniz bitsin artık bitsin ya ne canım insansınız anlamıyorum ki

    0|0
    0|0
  • sen ilk kendininkine sahip çık da kardeşininkini sonra düşünürsün

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Kardesim benim bir bacın olması sence gzl değilmidir namusuyla ugrasmıycaksn sizin gibi egitilecek oda namus nedir bilecek

    0|1
    0|0
  • Temelden düzgün yetiştirirseniz hiçbir şey olmaz

    0|1
    0|0
    • yav kardeşim yolundan sapıyorlar kızlar görmüyonmu 1 tane düzgün insan göster bana

    • Hepsini Göster
    • valla bilmiyom ya :) 18 yaş farkı olcak bana abi değil baba dicek sanki 18 yaş nedir ya

    • Olsun bişey olmaz :D

  • Kardeş sen başkasnın kızına kardeşine bulaşmasan kimsede senin kızına kardeşine bulaşmaz sen ne kadar namusluysan kardeşinde okadar namuslu olur.

    0|0
    0|0
  • Baştan kaybettin sen.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...