Para ortadan kaldırılırsa ne olur?

Tüm dünyada para ortadan kaldırılırsa ne olur
Bence
Eğitim artar
Aclık biter
Hırsızlık cinayet terör savaş son bulur
Din ve inançlar son bulur
Teknoloji gelişir
İnsan gelişimi hızlanır
Hayvanlara ve insanlara değer artar
Sizce neler olur...


1|0
13|22

En İyi Kız Görüşü

  • psikopat_hatun diyorki: çok güzel olur para için birbirini öldüren insanlar var. Anlamıyorum o kişiyi öldürünce eline paramı geçiyo. para için neler ypan insanlar var

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Mutsuzluk azalır, aç insan kalmaz, gelişme artar, sınıf farklılıkları ortadan kalkar, herkes eşit muameleye tabi tutulur, kimsenin kimseden üstünlüğü olmaz, din tüccarları olmaz, dolandırıcılar şarlatanlık yapıp para kazanmaya çalışanlar yok olur vb birçok şey daha.. İnsanlar daha iyi bir yaşam sağlayabilirler diye düşünüyorum.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Kaos olur... para pek çok onuda kullanılan bir şey. Para ortadan kalkarsa takas başlar ama takas bu kadar çeşitli şeyleri karşılamaz.

    0|1
    0|0
  • para ortadan kalkarsa adı colins olur kağıt olur kalem olur ama mutlaka bir değer birimi olur. insan doğasında var çünkü bu

    0|1
    0|0
  • bu söylediklerinin tam tersi olur.

    0|1
    0|0
  • bence bunların hiçbiri olmaz

    0|1
    0|0
  • Para gider
    Huzur gelir

    0|1
    0|0
  • sana katılmıyorum

    0|1
    0|0
  • Yine yeni bişey bulurlar sen merak etme

    0|1
    0|0
  • Takas olur

    0|1
    0|0
  • Çok güzel olur

    0|1
    0|0
  • en onemlısı insanların arasındakı guc savası biter

    0|1
    0|0
  • Para sadece sembol yine birşey bulurlar bu kez herkes onu kazanmaya çalışır

    0|1
    0|0
  • Bu kez seks başa bela olur

    0|1
    0|0
    • O zaten büyük bela ama en azından para için kadınların hayatı karartılmaz

Erkekler Ne Diyor 21

  • Alacaklarımı alsam on numara olacakta :)

    0|1
    0|0
  • Bitcoin Devreye Girecek Yavaş Yavaş Alt Tabanı Hazır.

    0|1
    0|0
  • lidyalıların be taaaaaaaaa

    0|1
    0|0
  • Kim çalışır peki?

    0|1
    0|0
  • Yazdıklarının hiç biri olmaz. Tersine dünya batar. problem paranın olması değil insanların paraya kul olması...

    0|1
    0|0
  • Takad mi olacak! Cok sacma olur.

    0|1
    0|0
  • basit düşünmek lazım bir cuval soğan verip bir cuval patates alırsın. insanlığın ilk tarihindede para yoktu ama habil ve kabil kardeşler birbirni oldur olay para değil dostum tamammıyla kişisel hırslarımız

    0|1
    0|0
  • Herşey güzel olur

    0|1
    0|0
  • güzel insanlar mutlu olurlar belki daha da fazla peki ama çirkin insanlar? sen çirkin birine parası olmadan katlanabilir misin? kaosu engelleyemezsin. O dediklerin tamamen gerçekdışı tıpkı paranın olmaması fikri gibi.

    0|1
    0|0
  • He he aynen dünya çok mutlu her şey toz pembe olur

    0|1
    0|0
  • takas olur karıyı kızı verirler

    0|1
    0|0
  • bahsettiğin hiç birine dine felan inanç bitmez. tanrı bitse yine puta taparlar eşşeş eşşektir

    0|1
    0|0
    • paradan öncede takas vardı. yine köylüler zengin olurlar zatwn beyinde yok bu köylülerde değişen bir şey olmaz

    • O zamandan bu zamana eğitim arttı

    • eğitim artmadı diplomalı cahil sayısı arttı onlar daha tehlikeli

  • Paraya alışmış millet para olmasa yatar uyur millet :D

    0|1
    0|0
  • huzur gelir bazı yala, kalar yala, kalık yapmaz

    0|1
    0|0
  • açlık nasıl bitecek kim ekin ekecek kim yemek yapacak herkes kendinemi biraz zor

    0|1
    0|0
  • TAKAS OLAYI BAŞLAR ESKİ ZAMANLARDAKİ GİBİ VE O SİSTEMDE DE YİNE Bİ ÇARE BULUP HALKI SINIFLANDIRIRLAR..

    0|1
    0|0
  • Şimdiki durumdan daha kötü olur.

    0|1
    0|0
  • aynen katılıyorum sıze her seyı bozan para

    0|1
    0|0
  • yan gel yat olurdu kimse bir diğerini doyurmak için çalışmazdı herkes kendine o dediğinin olmas için çok iyi bir sistem kurulmalı

    0|1
    0|0
  • Yaş 30 diyor ama bu yaşta bunları yazıyor isen yazık hemde çok yazık boşa yaşamışsın.

    0|1
    0|0
  • En güzeli de hastalıkların çoğu ortadan kalkar. Küresel sermaye bir halt yapamaz

    0|1
    0|0
Yükleniyor...