Bir akıl verir misini bana?

Şu ana kadar hiç tek başıma yolculuk yapmamış bir insanım biraz da tırsıyorum bu tür konularda açıkçası, dün annemi yolcu ettim haftaya da benim gidesim var ama tırsıyorum. Başıma bir şey geleceğinden değil de 12 13 saatlik yol nasıl biter tek başına beaa düşündükçe vazgeçiyorum ama bir yanımda gitmek istiyor 😔 Nasıl geçiriyorsunuz otobüslerde tek başınıza vakit, şu korkuyu yenmenin bir yolu yok mudur? Gidersem Metronun suit otobüsüyle gidicem o da bir soru işareti bende. Ne yapayım ne edeyim bir akıl verin arkadaşlar?


1|0
7|9

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Metro ile gitme kamilkoçun ya da diğer firmalarında suiti var, onları tercih edebilirsin. Metro hele ki yarıyıl tatilinin başında çok rotar yapar. Hem bak kamilkço ile yolculuk yapanlara sinema bileti indirimi var.:) Her neyse tek başına yolculuk iyidir. İlk kez çıkacaksan kendine özgüven hissi de verebilir. Kitap okuyabilir, müzik dinleyebilir, internette takabilirsin. Film izleyebilirsin. Ya da nostaljik olsun istersen arkadaşalarından yolda okumak için yol mektubu yazmalarını istebilirsin. Önceden yatılı okuyan öğrenciler yolda vakit geçirmek için birbirine mektup verip, yolculukta okurlarmış. Yani alternatifin çok.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • tek koltuklu bölümden bilet al. koltukta telefon sarjı vardır. telefona film yükle bol bol film izle molalarda wc dışında bir yere gi, tme

    0|0
    0|0
  • Pamukkale ya da Anadolu'yu öneririm. Metro'yu boşver.

    0|0
    0|0
  • Merak etme simdi otobuslerde herkesin koltugunda tv bile var zaman geciyor yani tirsmana gerek yok yaninda biri varsa lafliya lafliya gidersin

    0|0
    0|0
  • mecazi anlam da yazilmis...

    0|0
    0|0
  • korkma otostop yapanlar var tek başına bir şey olmuyor

    0|0
    0|0
  • laptop götür takıl gidesiye

    0|0
    0|0
  • nerden nereye gidiyorsun kız?

    0|0
    0|0
  • yaşın gerçekten 19 mu? büyü biraz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • sosyal fobı var sanırım.. asman lazım bunları

    0|0
    0|0
  • ben olsam keşke yerinde ne giderim valla :)

    0|0
    0|0
  • Yapıcağım tek şey hiç şu icmicen fazla acte çıkmamak için kulaklığı takip kafayı vurucap uyucaksin kendine ufak bir yastikda ala ya da güzel şeyler düşün 6 ay önce bende ilk defa tek başıma yolculuk yaptım insan kötü hissediyor :(

    0|0
    0|0
  • Aslında bu kadar gerilmeye gerek yok. Tek başına seyahati ilk defa deneyeceğin için gerginsin. Yol boyunca dinlemek için müzikleri ayarla ve yanına sevdiğin bir kitabı al. Olmadı pdf tarzındaki kitaplara bak. Zaten koltuk tabletlerinde filmler oluyor ''ya ben o filmi izlemem'' dediğin filmler bile yolculukta iyi geliyor. Dediklerimi yaparsan rahat yolculuk edersin :) İyi yolculuklar şimdiden :)

    0|0
    0|0
  • Otobuslerde tek basina yolculuk yapmak daha guzel bence. Ben 23 saat tek basima otobus yolculugu yapmıştım. Ve oyle sezsiz sakin ki 2 kitap bitirmistim. Kitap alabilirsin yanina zaman o kadar da yavas gecmez. Korkulcak bisey yok bence. 😊

    0|0
    0|0
    • İşte o sessizlik sakinlik boğacakmış sanki beni öyle hissediyorum

    • O zaman televizyonu olan otobuslerden sec. Metronun var diye biliyorum. Ama bilet alirken sor var mi yok mu diye

  • yanına bayan iste bayanın yanına otur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...