İçine dönük aşırı seçici ama tanıdıkça açılan bir kız hakkında ne düşünrsünüz?

Arkadaşlar bu benim için önemli lütfen düşüncelerinizi paylaşırmısınız?


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • yaşarım

    0|0
    0|0
    • derken

    • o kızı yaşarım dedim de hem o özellikte olan hem de bu tek kelimelik cevabı anlayan kızı yaşarım senlik bişe kalmadı :D

    • sevindim

En İyi Kız Görüşü

  • Tanidikca dusunmeye başlar insan. Çünkü içine kapanık biriysen senin nasil biri olduğunu ilk bakista kimse cozemez dimi :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Dünya ortalamasına göre seçici mi yoksa Türkiye ortalamasına göre mi? Eğer Türkiye ortalamasına göre seçici ise zaten beğeneceği bir erkek yer yüzünde yoktur. :D

    0|0
    0|0
  • başak burcu olabilir

    0|0
    0|0
  • Kendini bilen birisi olarak yorumlarim. Seçici olmak kendi kurallarinin olduğunu gösterir. İçine dönük olan kimseye ihtiyacınin ölmediğini gösterir. Tanidikca açılman ise hayatına giren insana karsi yapman gereken vazifeleri bildiğini gösterir.

    0|0
    0|0
    • bu iyi bişey ama efsane bir şanssızlığı var

    • Hepsini Göster
    • Kesinlikle çıkıyo herşeye geç kalıyorum millet alıyo gidiyo, ben gözlem yaparken millet birbirine aşık oluyo ben seçene kadar ayrılıyo daha neler neler

    • Millet aliyo gidiyo diyorsun ama neyi alip gidiyo? Senin secmediklerini alip gidiyor. Sen zaten secmedigin için alip gidiyor millet. Bu canını sıkman için geçerli bir sebep değil bence

  • Ne güzel işte

    0|0
    0|0
    • Güzel ama kendimi yalnız hissediyorum bu sefer insanlar benden uzaklaşıyomuş gibi

    • Uzaklaşsın işte seçici olmak iyidir

  • Kızların geneli böyle. Normal.

    0|0
    0|0
  • Çikolota paketi açarken hissedim hissimi kassettim

    0|0
    0|0
  • Kendini erkekten hemen soğutan tip

    0|0
    0|0
    • neden soğutucak kadar itici olan ne

    • Kendi adıma konuştum mesela senin tipindeki kızlar fazla konuşkanda olmuyor. Fazla gülmüyor kendini ağırdan satarmış görüntüsü oluşuyor. Erkekte soğuyor bence

    • peki

  • çıvık yumurta gibi kurtlar vadisindeki güllü gibi düşünürüm

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...