Mafyalar bela oldu annemle bana nolur yardım edin fikir verin napıcaz :( ?

komsumuz vardı kaçtı gitti annemde konusuyordu o kadınla oyle komsuluk işte bu kadının akrabaları cok fena mafyalar annemı tehdit etmişler onu bulamazsak senı buluruz falan annemde bagırdı cagırdı ben alt ustu komsuyum diye kadının ailesi yok olan bıze oldu polise gidemeyiz cok tehlıkelıler kadının kardesını öldürmüşler daha önce cok korkuyoruz adam dün aradı yine cok kötüyüm cooookkkk napıcaz :((((((( bızlik bir sorun bile degil


0|0
3|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Mafya benim işim bir kere mafya diye bişey yok öyle 3-5 şeker şey bir araya gelip dişini geçire bildiği insanları sıkıştırırlar konu o sessiz kalıyosanız uzerinize gelmişlerdir sizde polisle tehdit edin hatta gidin suç duyurusunda bulunun

    0|1
    0|0
    • korkuyoruz polise gittik diye daha kotu olur dıye

    • Hepsini Göster
    • ve her zaman konusmaları 155 üzerınden yapın sakın karakolu aramayın yok sa keyfe keder davranıyolar merkezı arayınca kayıt oluşturulmaz zorunda kalınıyo mudahele suresı fılan devreye gırıyo o zaman

    • ve yaygara koparmaktan çekınmeyın bağırın çağırın çığlık atın dığer ınsanların dıkkatını çekın mutlaka

Erkekler Ne Diyor 10

  • Onlar gerçekten mafyaysa kadına bir şey yapmazlar sadece korkutup bilgi almaya çalışıyorlardır... Polisten ziyade savcıya gidecegim de ilk lafın bu olsun ama polise de başvur...

    1|0
    0|0
    • tesekkurler evet amacları bılgı almak ama bısey bılmıyoruz kıı :((

    • Tamam sorun yok o zaman sadece soğukkanlı olup bunu onlara inandırman gerekiyor ve sonrasinda bizi tekrar rahatsız ederseniz akrabalarim savcılığa başvuracak diyebilirsin... Ayrica aile bakanlığına da başvurabilirsiniz sizi desteklerler kesinlikle... Özel koruma tahsis edilebilir sivil polis yani...

  • adamlara bunu açıkladınız mı?

    1|0
    0|0
    • evet cok söyledikk

    • bence polise gidin size hemen anında koruma tahsil ederler hatta özel güvenlikli eve alırlar... ya da kadını bulmalısınız...

  • korkarsanız her şeye açık olursunuz, hatta bu iş bitse bile sizi her şekilde kullanırlar, ya daha dişli olacaksınız ya da sömürüleceksiniz. hatta daha kötüsünede açık olacaksınız. hangi ildesin.

    0|0
    0|0
  • Sedat Peker'in numarasını vereyim mi

    0|0
    0|0
  • kacıp gıden kadın evlı baska bı erkekle mı kacıp gıttı yanı hangı nedenle kacdı

    0|0
    0|0
  • Mafya diye bisey yok korku vardir korktunmu herkez mafya olur korkuyosaniz polise gidin

    0|0
    0|0
  • Yek Yol Polis

    0|0
    0|0
  • POLİS

    0|0
    0|0
  • annen kaç yaşnda

    0|0
    0|0
  • Gtsinler polise, sanki polise napabilecekler.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Gidin polise uzaktan güvenlik verirler kapının önünden köpek geçemez valla

    1|2
    0|0
  • Komsu degil puskkullu bela polise sikayet edin

    0|0
    0|0
    • hiç deme yaaa :((
      daha kötü olur dıye korkuyoruz

    • Bise olmaz bole bole tehdit ettilerde dersiniz

  • polisten başkası yardım edemez

    0|1
    0|1
Yükleniyor...