El alem ne der diye yapmaktan vazgeçtiğiniz birşey varmı?

Kim bu ELALEM? Niye herşeye karışır? Neden insanlar bu korku yüzünden kısıtlanır?
El alem ne der diye yapmaktan vazgeçtiğiniz birşey  var mı ?



0|0
6|5

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Elalem kendi kusurlarına baksın önce ben yaptığım şey için sadece kendime hesap veririm eğer hata yapıyosamda o hata benimdir atlatıp daha güçlü hale gelirim bence durum bu kadar basit

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Yok valla xs

    0|0
    0|0
  • Yok 😄

    0|0
    0|0
  • Hiç öyle bişey olmadı. Özgürüm yani ben sonuçta. d Mesela dışarı çıkarken en saçma saç modelini bile yapmışlığım vardır ki (gelen yorumları aldırmadan gülmüştüm, tebessüm ettim.) Sevdiğim şeyleri yapmaktan vazgeçemem buna da elalem karışamaz :D

    0|0
    0|0
    • Zaten şu elalem denen örgütü bir bulayım yerle bir etcem :D

    • Hepsini Göster
    • O zaman hayatımızın bir parçası olmaya devam edecek bu illet :)

    • Hiç kimseye aldırış etme işte elalem de kimmiş :D hehe

  • Şurda ele ele tutuşsan bile kötü görüyorlar

    0|0
    0|0
    • Al sana güzel bir örnek. Doğru söylüyorsun bazen ben bile çekiniyorum ama yapmaktanda vazgeçmiyorum :D

    • Ya cidden tuhaf yani. Hiç rahatlık yok. Bence erkeklerle kadınların ayrı yürüyebileceği yol filanda yapsınlar tövbe ya. Nasıl bir zihniyettir anlam veremiyorum ama toplumu sallasanda bu kez her b*k deniliyor sana uymak zorundasın.

  • Hic umursamam elalemi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Hiç bir zaman elaleme göre yaşamadım.

    Yaşamam da.

    Beni eleştirenler oldu yaptıklarımdan dolayı.

    Sizene yav diyip geçiyorum hepsine.

    0|0
    0|0
    • Sorumluluk sahibi olduğun şeyler yüzünden yapamadıkların da elalem örgütünün bir parçası :D

  • elalem yuzunden bu haldeyız hep www.google.com.tr/url

    0|0
    0|0
  • Saç boyamak

    0|0
    0|0
  • Sevgilimden ayrıldım

    0|0
    0|0
    • Üzüldüm :( Elalemin diyebileceği ne vardı ki ayrıldın?

    • Abi sende geçmişin de kerhaneye düş.. internete adin soyadını yazınca çıplak resimler filan çıksın sende ayrılırsın ki

Yükleniyor...