Güzelim ama sevgilim olmadı hiç neden?

26 yaşındayım bugüne kadar hiç sevgilim olmadı kendini beğenmek gib algılamayın ama gerçekten güzelim yani etrafımdakiler çok güzel olduğumu söylüyo ama bugüne kadar hiç sevgilim olmadı acaba beğenilmiyomuyum nedir yani sorun


0|0
1073

En İyi Erkek Görüşü

  • güzellik kişiden kişiye göre değişir kişi kimi severse güzel odur. Her insanın beğeneni vardır oyüzden sıkıntı yapma sevgili değil hayat boyu sana sahip çıkacak hayırlı bir eş dile allah elbette karsına çıkarır

    1|0
    0|0
    • teşekkür ederim güzel bayana llah daimi mutlu etsin ömrünüzü ömrünüze verecek kişi elbette var yeterki siz duanızı kaybetmeyin

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 72

  • Çok güzelsin ya, insanlar çekiniyor sanırım teklif etsem kabul etmez!

    ya da bu kızın kesin sevgilisi vardır diye...

    1|0
    0|0
  • Demek kı guzel deılmıssın guzel oldugunu sanıomussun kanks :p

    3|2
    0|1
  • Bende 22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı ve olacağını düşünmüyorum elim ele deymemiştir gurur duyuyorum kendim ile. ALLAH'tan hayırlısını iste illa çıkar karşına.

    1|0
    0|0
  • Kriterlerin yüksekdir belki.

    2|0
    0|0
  • Rakısı sek kadını tek olacak birine denk gelirsin inş. :D

    1|0
    0|0
  • Belki davranışların falan iticidir.

    1|0
    0|0
  • Güzellik korkutur erkekleri.

    1|0
    0|0
  • baskasina kapi acmiyorsundur belki de, sinyalleri almiyorsundur. sinyalleri almadigin icin sinyal gonderemiyorsundur falan

    1|0
    0|0
  • Cesaret edemiyorlardır. İnsanlardan uzak soğuk yaşıyorsun dur.

    1|0
    0|0
  • seçicisindir. edilen teklifleri saymıyorsundur herhalde

    2|0
    0|0
  • bana da iticisin diyolar. çok şaaapmamak lazım ne dediklerine. senin nasıl hissettiğin daha önemli. şu fotomdaki halimi dünyanın en yakışıklısına değişmem.

    1|0
    0|0
  • resım atsan kesın raporu çıkartırdık uzulme benımde sevgılım yok :) yakısıklıyım fitim neden yok bilmiyorum :D

    1|0
    0|0
  • ey allahım niye benimde sevgilim yokkk? :(

    1|0
    0|0
  • Yuh milletin 26 yaşında sevgilisi olmuyor halinize şükredin beyler. Sen direk evlen bu yaştan sonra ablacım.

    1|0
    1|0
    • 30 yaşında olup flört eden insanlar var senin için geçmiş demekki 26 yaşına geldiğinde 70lik insanlar gibi düşüncen daha genc olduğumu düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • benden 6 yaş küçüksün kendini genç beni yaşlımı görüyosun anlamadım ki

    • Estafullah haddime değil.

  • kaderin işteee

    1|0
    0|0
  • Teklif gelmiyor mu kimseden?

    1|0
    0|0
  • Bir foto atar mısın. İnsan kendini istediği kadar beğensin güzel olup olmadığına kendisi karar veremez. Kendisi karar verirse zaten kendi egosunu tatmin etmek için verir ya da kendini gerçekten güzel görüyordur. Amaç başkalarının seni begenip beğenmemesi olacağı için bize at biz karar verelim

    0|0
    0|0
  • Merak etme inşallah senin gibi karşına temiz insan çıkar herkesin bir nasibi vardır önemli olan kalp güzelliği

    1|0
    0|0
  • demek ki itici yönlerin ağır basıyor

    1|0
    0|0
  • güzel değilsin o zaman

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    52

Kızlar Ne Diyor 10

  • kısmet...

    1|0
    0|0
  • wNormalde kız güzel olunca karşı taraf saçmalar vs ondandır.

    1|0
    0|0
  • Boşver apla daha iyi

    0|0
    0|0
  • Demek ki değilsin.

    0|0
    0|0
  • güzelim dediğin için

    0|0
    0|0
  • Tek deyilsin

    0|0
    0|0
  • Yöök artık

    0|0
    0|0
  • Güzelim ama sevgilim olmadı hiç, diyenlere inanmıyorum. Site bunlarla dolu...

    0|0
    0|0
  • kime göre neye göre güzelsin.

    0|0
    0|0
  • benimde hiç olmadı ama ben güzel değilim :(

    2|1
    0|0
Yükleniyor...