Bana yardımcı olurmusunuz?

benim bir kız arkadaşım var ama onunla daha yeni kaynaşmaya başladım. bn çalışkan oldugum icinde ona kopya veriyordum. Ama hiç rahatsız olmadım ona kopya vermekten. sonra bir kac kez kopya göstermedim, neyse bn cumartesi pazarlari kursa gidiyorum ama o gelmiyo, bn kursa diğer arkadaşlarimin kopya cekerek yüksek almalarına tahammül edemiyordum. neyse giren öğretmenlere "çok kopya çekiliyor ve benim ve diğer çalışkanların yeri değişsin dedim. Ve önümden arkamdan da herseyrdende rahatsızım dedim bunu duyan afedersiniz, gerizekalilarda bu sözleri o kız arkadaşıma söylüyorum zannedip kıza söylemişler tabi bide beni çekemiyolar bundan dolayıda bana bunu yapmis olabilirler ama gel gelelimki benim kız arkadasim onlara inaniyo. kızın güveni sarsılmıs durumda eskisi gibi bnmle samimi değil beni cekemeyen beni ipspiyonlayan kizlarla birlikte cok kötüyüm bn ya ağlamaktan cok yoruldum ne olur bana yardım edin elim ayağım titriyo yazamiyorumbile

Güncellemeler:
Ben onu seviyorum kaybetmek istemiyorum

0|0
1|1

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • o kız onlara inanıyo sa yapacak bir şey yok zaten hiç senin olmamış bence yani ama hediye alabilirsin ve son kez konuş eğer istemezse keyfi bilir :)

    0|0
    0|0
    • Yha işin garip kısmı benle konuşuyor muhatap ta oluyo ama böyle sanki beni böyle eksik bırakıyo ya 😢 ben onu seviyorum

    • özelden yazsana bana

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...