Kapat

Defacto'dan giyinen kız kezban mıdır?

Defactodan birseyler aldım ama kezban derlermi acaba bana? daha önce kimse demedi. simdi derlerse çokk kırılırım illa pahalımı almaliyim


0|0
30|43

En İyi Erkek Görüşü

  • lan ne alakası var. etiket manyağı olmuşsunuz iyice. gerekirse semt pazarından bile giyinebilirsin hiç kimse de bir şey diyemez. asıl kezbanlık bir şey derler mi korkusu.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Elalemin ağzımtotba değilki büzesin. Sen ne kadar mükemmel olsan da illaki söyleyecek bişeyler bulurlar. Önemli olan kendine yakışanı giymen. Mantıksız eleştirileri umursama.. Ha objektif olanları tabi ki önemse

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 42

  • Popüler kültür ve yeni nesil tiksinti verici...

    Ya cahiller mi diyeyim mallar mı aptallar mı eşşekler mi?

    Her insanın kendince bütcesi vardir. Parasi olan adam derimod dan alir. Olmayan adam defacto dan alir.

    Ucuz elbise giyen kiz olsun erkek olsun kezban kro olmaz.

    Hem de facto da çok güzel elbiseler var. Geçen gün 3 tane kazak aldım.40 tl idi tanesi.

    Defacto dan once babamla US polo ya ugramistik. Kazak 100 tl idi. Istesem babam kirmamak icin alirdi. Ama ne gerek var o kadar para vermeye...

    Kısacası takmayın kücük seylere. Rahat olun

    4|1
    0|0
  • Valla defacto bile pahalı geliyor bana bazen :) kezbanlık bişey yok, bence asıl kezbanlar parası yokken zengin gözükmek için marka giyinenler

    5|2
    0|0
  • Kısa cevap olacaksa eğer bence asla değil. Ama biraz detay verecek olursak; hangi marka ve nereden olduğunun ne önemi var ki. Eğer giyen giydiği kıyafeti en iyi şekilde taşıyıp, kendine yakıştırabiliyorsa ve bunu da çevresine yansıtabiliyorsa marka çok da önemli sayılmaz. Dışarıda insanların çok üst düzey markalara tonlarca paralar harcayıp da giydiğini fakat giydikleri bu ürünlerinin %80 inin bir çok yerli tekstil fabrikalarında daha ucuzu yüksek kar amaçlı ürettirilip sadece bir etiketle korkunç paralara piyasaya sürüldüğünü bir çok tüketici bilir. Halbuki bir çoğu aynı bant ürünü.

    1|0
    0|0
  • ben sizin bu düşüncenize... marka hastasısınız biliyorsunz değil mi? az alçak gönüllü olun

    3|0
    0|0
  • Sınır dışı ederler anında.

    1|0
    0|0
  • Kiğılı'dan giyinme de gerisi önemli değil

    1|0
    2|1
  • ya ne saçmalıyosunuz siz ya kaç tgane yüzbinlerce insan defactoya giremiyor bilee azcık akıllı olun..

    2|0
    0|0
  • Kıyafetlerin etiketleri değildir insanı, insan yapan!

    0|0
    0|0
  • Bu soruyu sorman bile kezbanliğını gosteriyor bnce. Sana yakisiyorsa giyersein nerden aldiginin ne onemi varr

    1|0
    0|0
  • O ne demek lan.

    0|0
    0|0
    • mağaza nasıl bilmiyorsun? ucuz bir yer olduğu için mi

    • Hepsini Göster
    • kazak

    • Ne güzel işte giyin, yeni sonuçta, ne var bunda

  • Ben giyinmem de factodan falan ucuz dandik geliyor ama guzel seyler secip giyinenede karismam dalga gecmem herkes durumuna gore giyinir

    0|0
    0|0
  • Degisir

    0|0
    0|0
  • Alakası yok

    0|0
    0|0
  • Kızların giyimine göre Kezbanlığı belirlenmez benim için Espri anlayışı kezban denilen konumu getirir.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Maddi durumla alakalı bir durum bu, kişinin karakteri yorumlanamaz. :/

    0|0
    0|0
  • Bunlarla alakası yok zaten kezbansın.

    0|0
    0|0
  • biraz erkekler gbii olmayı deneyin marka takıntı merakı olmadan ne bulduysan geçir üstüne giy çık dışarı ya

    0|0
    0|0
  • Herkes yorganına göre ayak uyduracak

    0|0
    0|0
  • insanların seni şekillendirmesine izin verme. herkesin kalıbında olmak zorunda değilsin.. s*ktr et ;)

    0|0
    0|0
  • Çok komiksiniz qwe

    0|0
    0|0
  • Hayır ama bu soruyu soran kız kezbandır cancaĞzım

    1|0
    0|0
  • ne alaka ya

    0|0
    0|0
  • Ne alaka

    0|0
    0|0
  • defacto ney la gazetemi

    0|0
    0|0
    • mağaza nasıl bilmiyorsun? ucuz bir yer olduğu için mi

    • yok ya biliyorum da ben marka giyinmem kardeş beğendiğim bişey olursa fiyatına bakmadan alıyorum 20 liralıkta 200 liralıkta ayakkabı giyebilirim gibi

  • ne alakası var ya.. saçmalıyosunuz

    0|0
    0|0
  • Defacto ucuz mu?

    1|0
    0|0
    • Ya ucuz şeyleri almaya utanıyorum ucuz mağazalara bile girmiyorum utancımdan cafede ucuz bişey canım çekerse bile almıyorum utanıyorumm ne yapacağımm benn

    • Hepimiz anamızdan zengin doğmuyoruz sonuçta. Karakterin ucuz olmadıktan sonra karakteri ucuzların seni tutumluluğundan dolayı eleştirmeleri onların kendi ucuzluğudur.

  • İyhhhh kezban

    0|0
    0|0
  • Bu düşüncenden dolayı hakaret edesim var :-) ne alakası var kimene millete göremi yaşıyorsun:-)

    0|0
    0|0
    • 40 liralık bir kazak aldım ama ucuz olduğu için giymeye utanıyorum

    • 10 liralık kazakta giyerim kimene :-) aptal olma insan ol :-)

    • Ben 15 liralık kazağı giyiyorum okula giderken ne varmış gücenecek. Ailemin ve benim durumum buna yetiyorsa kimsenin beni eleştirmeye ve sorgulamaya hakkı yok. Ucuz ama temiz giyinmek kezbanlıksa bende kezbanım o zaman. Ne kadar alakasız şeylere takılıyorsunuz ya. Millet akşam evine alacak bir ekmek parasını bulamıyor. Sen kırk liralık kazağın ucuzluğundan bahsediyorsun. Gönlün zengin olsun kardeşim para bulunur...

  • Dusundugun seye bak ya bulamiyanlar yirtik elbiselerlen gezenlere ne diyirlar bunlari dusundunmu

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 29

  • Pazardan geçiniyorum ve kezban seselerde umurumda olmaz açıkçası. Bir kıyafete o kadar para verecek göz yok bende ve söyliyeyim Defactodan giyinmek seni lezban yapmaz GÖRGÜSÜZ yapar.

    1|0
    0|0
  • Paran neye yetiyorsa onu alacaksin elbette. merak etme uygun fiyatli giyindigin icin kezban demezler, toton basin oynamasin yeter.

    1|1
    0|0
  • hayır bak yazıyorum " kavgacı, agzı küfürden baska 2 kelıme yapmayan, erkek gibi konuşup davranan vs kızlar" kezbandır

    0|0
    0|0
    • Ya ucuz şeyleri almaya utanıyorum ucuz mağazalara bile girmiyorum utancımdan cafede ucuz bişey canım çekerse bile almıyorum utanıyorumm ne yapacağımm benn

    • bence sen sacmalıyosun ne beğenirsem alırım ben ucuz olması fark etmez beğendimmi alırım yani kime ne fakirmi oluyor ucuz sey alan

  • Buse Terim kezban mı ozaman😃

    0|0
    0|0
  • Ne alakası var öyle söyleyen zuppenin tepkidir. umursama

    0|0
    0|0
  • Zihniyetini gibeyim

    0|0
    0|0
  • Ay ne alakaaa... 😀

    0|0
    0|0
  • Kizim manyk msnz ya hangi kafayi yasiyorsunuz merak ediyorum 😂 hayir yani cok paran varsa gir lacoste mavi

    2|0
    0|0
  • Ne alaka ben pazardan bile giyiniyorum ucuz şıklık önemli fazla parayla alınca enayi oluyosun bence takma bende defactodan giyiniyom. 😂😂

    1|0
    0|0
  • Beynine diyet yaptirmis bir kezbannimz daha 😂 cok paran varsa D&G Valentino jacobs Chanel al kurtul kezoluktan 😄

    2|0
    0|0
  • Yok oyle bisey , 1 liraya tisort aldigim bile oldu simdi kezban mi olacagiz sacmalama lutfen ama giydiginin yakismasi onemli

    1|0
    0|0
  • Ay tabi o ne öyle.
    Manyak mısınız abi ya millet kafayı yemiş

    0|0
    0|0
  • Yok artik

    0|0
    0|0
  • Saçmalama be ne alaka

    0|0
    0|0
  • ayyy ne alaka canım gyın kımsenın lafınada bakma

    0|0
    0|0
    • Bende LC Waikiki den giyiniyorum sizce nasıl

    • Hepsini Göster
    • @panpişirin evet yanı defactoda bayan kapalılar ıcın pek kıyafet yok ama lcw de oluyor. sende gy yanı urunlerı ıyı

    • Sağol ben giyinmeye devam edeyim o zaman

  • Ben fakiri mesela

    0|0
    0|0
  • Demezler korkma

    0|0
    0|0
  • Ne alaka canım :d

    0|0
    0|0
  • EVet Dolce Gabbana giyinmelisin. Mantığa bak Allahım ya.

    0|0
    0|0
  • Of sacmalama

    0|0
    0|0
  • Yani ben giyinmem asla. Ama herkesin zevkleri, durumu, beğenileri, çevresi, bakış açısı farklıdır.
    Kezban olmazsın, zaten kezbanlık ne anlama geliyor bilmiyorum.
    Ama ben giyinmem yani

    0|0
    0|0
    • niye pekii

    • E çünkü, küçüklükten beri alıştığım markaların dışına çıkmayı sevmiyorum.
      Alışverişe hergün çıkan biriyim ve, çoğu mağazanın 2010dan bu yana tüm sezonlarını ezbere biliyorum.
      Defacto hem ucuz, hem de zevkime hitap etmiyor.
      Ucuz kıyafetleri satın almayı sevmiyorum, beni heycanlandırmıyorlar.
      Pazardan elbet bir kaç eşyam vardır severek kullandığım mesela. Ama beni heycanlandırdığı için satın almışımdır..
      Haricindeyse, ben zaten lüks seven biriyim. Sebebi bu.

  • Bu soruyu soran kız bence kezbandir.
    Buse Terimi taniyomusun Fatih terimin kızı modacı defacto onun koleksiyonunu satıyor. Gecen o koleksiyondan şapka aldım çokta cici

    1|0
    0|0
  • Ne ilgisi var

    0|0
    0|0
  • Zara giyinmelisin bence
    kezban olmazsn aksine pelinsu olursun 😂

    0|0
    0|0
  • Alakası yok

    0|0
    0|0
    • Arka plandaki yer neresi cnm?

  • Ne alaka kezbanlıkla

    0|0
    0|0
  • lc den giyin halkın markası skdjdk

    0|0
    0|0
  • Ne alakası var defacto dan giyinen Kezban mıymış?

    0|0
    0|0
  • Böyle düşünmen çok komik değil mi sence de

    0|0
    0|0
Yükleniyor...